Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Først litt kontekst: liggingen har pågått i over et år og vi har møttes jevnlig ca to ganger hver mnd og hatt litt meldingsutveksling innimellom treffene. 
Noen ganger har han vært veldig på å møtes og andre ganger tar jeg mer inch.

Etter å ha møttes masse tidligere i vår ble det veldig stille fra denne karen. Jeg har vært avventende med å ta kontakt med ham for ikke å mase.

Nå trenger jeg råd om hva som blir best å gjøre. Jeg ønsker en ordentlig avslutning dersom han ikke ønsker å fortsette liggingen, men hvordan gjøre det på en grei måte?

Og hva med om han ønsker å treffes etter hvert, det er jo det jeg helst ønsker også..?

Håper noen kloke hoder her inne kan dele noen tanker. Ps, vi er begge tidlig i trettiårene.

Anonymkode: ddaa4...2e9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er blitt stille fra han, og du heller ikke tar kontakt, så ebber det bare ut…. Det virker å være på god vei til det allerede, og kanskje er det like greit….?

Anonymkode: 7f436...f77

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Gå videre. Han er jo ikke interessert. 

Anonymkode: f1717...bf4

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Først litt kontekst: liggingen har pågått i over et år og vi har møttes jevnlig ca to ganger hver mnd og hatt litt meldingsutveksling innimellom treffene. 
Noen ganger har han vært veldig på å møtes og andre ganger tar jeg mer inch.

Etter å ha møttes masse tidligere i vår ble det veldig stille fra denne karen. Jeg har vært avventende med å ta kontakt med ham for ikke å mase.

Nå trenger jeg råd om hva som blir best å gjøre. Jeg ønsker en ordentlig avslutning dersom han ikke ønsker å fortsette liggingen, men hvordan gjøre det på en grei måte?

Og hva med om han ønsker å treffes etter hvert, det er jo det jeg helst ønsker også..?

Ja, hm. Dere har møttes masse for "ligging". Og dere i er trttiårene. Han vil møtes, og du er mer 2,5 cm.

Det ble så stille fra han som du vil ha på 2,5 cm. avstand, og ble ventende (altså ikke oppsøkende, så du heller tok ikke kontakt og ble stille).

Nå trenger du råd, for å finne ut hva som blir den beste avslutningen, hvis han er i for dårlig form til å knulle deg.

Og hva om han ønsker å ligge senere. Hm.

Det er jaggu ikke lett med dagens problemer. Sorry, men jeg har ikke noe mer å bidra med, men jeg forstår at verden snart raser.

Anonymkode: 04a2b...253

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ønsker en ordentlig avslutning dersom han ikke ønsker å fortsette liggingen, men hvordan gjøre det på en grei måte?

Trodde du at dere var i et forhold?

Anonymkode: b0369...2b8

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Trodde du at dere var i et forhold?

Anonymkode: b0369...2b8

Nei det har vi avklart, ingen av oss ønsker det. Jeg liker likevel å avslutte ting ordentlig sånn at ingen er i tvil. Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Ja, hm. Dere har møttes masse for "ligging". Og dere i er trttiårene. Han vil møtes, og du er mer 2,5 cm.

Det ble så stille fra han som du vil ha på 2,5 cm. avstand, og ble ventende (altså ikke oppsøkende, så du heller tok ikke kontakt og ble stille).

Nå trenger du råd, for å finne ut hva som blir den beste avslutningen, hvis han er i for dårlig form til å knulle deg.

Og hva om han ønsker å ligge senere. Hm.

Det er jaggu ikke lett med dagens problemer. Sorry, men jeg har ikke noe mer å bidra med, men jeg forstår at verden snart raser.

Anonymkode: 04a2b...253

Hva mener du med for dårlig form til å knulle meg? Vi er spreke begge to…ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei det har vi avklart, ingen av oss ønsker det. Jeg liker likevel å avslutte ting ordentlig sånn at ingen er i tvil. Ts

Folk flest er feige, de vil ikke direkte konfrontere deg med at de ikke vil møtes mer, jeg ville gått videre...

Anonymkode: ee5eb...5c2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker du ikke behøver gjøre noe som helst. Dersom han tar kontakt (og du ikke har funnet noen andre) så er du interessert. Derfor gir det ingen mening å avslutte. 

Dersom verken du eller han har tatt kontakt siden sist treff så er det naturlig at du - gitt at du ønsker et nytt treff - bare spør den vanlige «ligge?» og så avventer nei - eller ja. Dersom du har tatt kontakt og han har takket nei og/eller ikke svart? Da bør du anta han har truffet noen andre.

Uansett scenario så venter du jo ikke på han - du utforsker eller utvider dine muligheter.

Anonymkode: dd227...3b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det beste er vel å være ærlig og si at du trenger å vite hva som skjer, om han har truffet en annen eller ikke ønsker å treffe deg lenger.

Du trenger selvfølgelig å vite det for eventuelt å kunne gå videre i livet ditt og finne en ny ff eller en kjæreste. Det er helt ok å være ærlig, og du taper ikke ansikt om du fortsatt liker ham og han har gått videre til en annen. Det er på en måte bare livet og du gjør det beste for dere begge to om du spør ham helt direkte.

Anonymkode: 33582...ab0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Gå videre. Han er jo ikke interessert. 

Virker hun mer interessert ut i fra det som stod i hi? 

Anonymkode: 55eb2...d64

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Virker hun mer interessert ut i fra det som stod i hi? 

Ja, hun sier jo at hun ønsker å treffe han. 

Anonymkode: 02cb2...bad

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Nå er ikke jeg noen ff-type, men hva er vitsen hvis det skaper styr? Hvis man har en liggekompis som har sluttet å ta kontakt så har man ingen liggekompis lenger. Og hvis man er redd for å mase om å ligge med liggekompisen sin, så er man kanskje for involvert? Hvis man ikke er romantisk interessert, er det jo litt rart å være redd for at vedkommende mener man maser. Skal det ikke liksom være lett og greit, også når det ikke er noe lenger? Hvis du trenger avslutning, kan du jo bare spørre om han ikke vil ligge mer?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Han merket de følelsene som innlegget ditt projiserer, som du tilsynelatende ikke innrømmer overfor deg selv. Trenger ikke være sterke følelser, men mer enn rein platonisk ff. Du sier jo bare at du synes at det dere holdt på med var fint, og du lurer på hvorfor han tilsynelatende har forlatt opplegget. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Han har tydeligvis ikke samme behov, og ettersom du har gått med på en ff greie på tross av å egentlig ønske noe mer er ikke hva du foretrekker viktig og ikke noe du kan forvente.🤷‍♀️

Anonymkode: 9efbc...cfa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Lava Anne skrev (1 time siden):

Nå er ikke jeg noen ff-type, men hva er vitsen hvis det skaper styr? Hvis man har en liggekompis som har sluttet å ta kontakt så har man ingen liggekompis lenger. Og hvis man er redd for å mase om å ligge med liggekompisen sin, så er man kanskje for involvert? Hvis man ikke er romantisk interessert, er det jo litt rart å være redd for at vedkommende mener man maser. Skal det ikke liksom være lett og greit, også når det ikke er noe lenger? Hvis du trenger avslutning, kan du jo bare spørre om han ikke vil ligge mer?

Jeg er ikke Ts, men føler med henne, jeg har det likt. tror sånne relasjoner er lettere for menn å deale med uten å få følelser. JEg vil ikke bli sammen med denne mannen jeg har ligget med i åtte måneder, rent logisk, men jeg har fått følelser for ham og er redd for å mase og skyve ham unna, selv om det er det jeg bør. Det føltes så praktisk å ha en fast sexpartner, men det blir vanskelig i lengden. For meg blir det i hvert fall det. Når man er så intim med noen blir jeg såra over at personen ikke føler noe mer. Vi er ganske venner på ordentlig og, i samme gjeng, så jeg syns det er kjipt han likevel ikke vil ha meg.
MOralen er: Dette skal jeg ligge unna i fremtiden.

Anonymkode: 7f4d3...282

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, hun sier jo at hun ønsker å treffe han. 

Anonymkode: 02cb2...bad

Det kan han også ha sagt (til seg selv, til noen på internett eller en kompis) 

PS!

Har det noen betydning hva man sier? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er ikke Ts, men føler med henne, jeg har det likt. tror sånne relasjoner er lettere for menn å deale med uten å få følelser. JEg vil ikke bli sammen med denne mannen jeg har ligget med i åtte måneder, rent logisk, men jeg har fått følelser for ham og er redd for å mase og skyve ham unna, selv om det er det jeg bør. Det føltes så praktisk å ha en fast sexpartner, men det blir vanskelig i lengden. For meg blir det i hvert fall det. Når man er så intim med noen blir jeg såra over at personen ikke føler noe mer. Vi er ganske venner på ordentlig og, i samme gjeng, så jeg syns det er kjipt han likevel ikke vil ha meg.
MOralen er: Dette skal jeg ligge unna i fremtiden.

Anonymkode: 7f4d3...282

Jo, kan skjønne det, selv om det bør holde at man selv ikke vil ha den andre. Høres jo ut som man enten er interessert i vedkommende eller at man har et et litt kjipt selvbilde, og forveksler følelsen av å like noen med å selv bli likt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Altså, det er jo virkelig ingen tvil her? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Altså, det er jo virkelig ingen tvil her? 

Hva mener du? Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...