AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:51 #1 Skrevet torsdag kl 16:51 Spoiler kan man hoste opp snør? Føler dette skjer hver gang jeg er syk. Føler meg øm og sår i brystet, og super vondt i halsen uten å ha hostet på forhånd. Før jeg ender opp med å hoste mengder med dette ekle greiene opp. Smaker vondt gjør det også 🥴🤢 Anonymkode: 5a06b...3b9
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:04 #2 Skrevet torsdag kl 17:04 Du hoster opp slim. Snørr er slim som blir produsert i nesen og bihulene. Anonymkode: c1d34...85c
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:09 #3 Skrevet torsdag kl 17:09 Som nevnt over. Du har snørr i nesen (som produseres der), men det du hoster opp av slim (betennelse i lunger og luftveier) er fra lenger nede i luftveiene. Lungene kan produsere mengder av grønt eller gult slim om man har f.eks lungebetennelse og halsen produserer også dette hvis man f.eks har halsbetennelse. Grønt slim kan tyde på bakteriell infeksjon, og blankt eller hvitt slim tyder på virusinfeksjon. Anonymkode: 4204a...ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå