Carrot Skrevet 27. juni #41 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (22 timer siden): Nordmenn som er livredde å skille seg ut, ikke engang på en positiv måte Dette er min refleksjon. Velkommen til en debate. Du er ikke velkommen om alt du har å si er ''bare flytt ut da''. Anonymkode: 8f226...036 Folk får kle seg i det de vil tenker jeg, så lenge de selv er komfortable hvem er de som absolutt skal ha en mening om andre? Ikke alle er individualiser noen trives som en av mange - de har en trygghet i konformiteten, helt greit så lenge de ikke forventer at alle ande skal være som dem.. Folkeskikk er å vise alle respekt, mennesker som ikke viser respekt kan man velge bort fra egen hverdag - enkelt, det inkluderer de som ikke har samme verdier som en selv. Du skiller deg jo ikke spesielt ut med dine argumenter akkurat, det er ganske typisk for en del mennesker TS, de som ønsker at alle var som dem - konform.. 1
LilleMy_09 Skrevet 27. juni #42 Skrevet 27. juni (endret) Fordi at jantelov og misunnelse står sterkere enn kjønnsdriften her til lands. Gud forby at man kan skille seg ut i noe Endret 27. juni av LilleMy_09
BobbySocks Skrevet 27. juni #43 Skrevet 27. juni Jeg elsker å være middelmådig! Det er altså den beste følelsen og bare skli rett inn i flokken, sånn passe grå, passe kjedelig, passe økonomisk, med en passe kjedelig bil og unger som er sånn passe i det meste. Jeg kunne ikke tenkt med det annerledes! 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #44 Skrevet 28. juni Det som er det rareste er at de som har alt dette, og bruker alt dette, og gjør alt dette TS skriver om selv tror de er så unike. Ja de er så unike at du på et hvert hjørne på den andre siden av jorda skjønner at de kommer herfra, uten at de har sagt et ord på norsk Anonymkode: 48f16...ad0 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #45 Skrevet 28. juni Nevn et land som ikke er «middelmådig» i den grad som du mener at Norge er ts. Anonymkode: 2b37e...035 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #46 Skrevet 28. juni det er faktisk enkelte individer som har et merkelig behov for å påføre andre jantelovsmekanismer, og siden de er så dyktige på å påføre andre disse mekanismene, så betyr det at de vet 100 % hvordan de skal holde seg inne i varmen selv. ekstra skummelt når de skal være profesjonelle aktører. jeg har opplevd dem, og jeg synes det er rart hvordan omgivelsene rundt tar dem såpass seriøst. eventuelt holder de som gjennomskuer dem seg bare veldig. langt. unna. dem., og det skjønner jeg godt. uhyggelige vesener. Anonymkode: 332ad...fb6 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #47 Skrevet 28. juni Synes de fleste i Norge er så flinke. Tar utdannelse og skaffer seg jobb bolig og familie med alt ansvaret. Anonymkode: 8ac1b...96e
AnonymBruker Skrevet 29. juni #48 Skrevet 29. juni Jeg tenker at de som bruker masse energi på å være «unik» ofte gjør det fordi de feiler generelt i livet og ikke har noe annet å bruke energien sin på. De trenger å vinne i en konkurranse ingen andre deltar i fordi de ikke klarer å vinne noe annet. Jeg trenger ikke fancy klær, jeg trenger klær som gjør jobben sin og ser rene og pene ut, that’s it. Jeg gidder ikke å handle ny garderobe hver sesong for å skille meg ut, det er bare overfladisk og lite miljøvennlig, hvem kler jeg meg for? For å få oppmerksomhet for andre? Eller for å være komfortabel?… komfortabel, jeg er ikke en narsissist som MÅ ha validering og oppmerksomhet fra andre. Jeg bruker ikke tid og energi på å tenke på hvilket outfit som er best i morgen eller som «matcher hvordan jeg føler meg».. klær representerer ikke hvem jeg er.. det er klær.. jeg tar på meg klær basert på været og hva slags aktiviteter jeg skal den dagen. Jeg bruker energien min på det som faktisk er viktig i livet, jobb (så jeg har noe å leve av), familie og venner (det viktigste i livet), reising og opplevelser.. jeg reiser heller til Japan med vennegjengen enn å farge håret mitt blått og fikse sammen ett outfit som er så stygt at ingen andre går i det. Også er det jo også slik at man aldri kan være unik, selv de som er «anti-mainstream» ser jo helt like ut… men i tillegg ser de ut som idioter. Anonymkode: a394c...525 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni #49 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenker at de som bruker masse energi på å være «unik» ofte gjør det fordi de feiler generelt i livet og ikke har noe annet å bruke energien sin på. De trenger å vinne i en konkurranse ingen andre deltar i fordi de ikke klarer å vinne noe annet. Jeg trenger ikke fancy klær, jeg trenger klær som gjør jobben sin og ser rene og pene ut, that’s it. Jeg gidder ikke å handle ny garderobe hver sesong for å skille meg ut, det er bare overfladisk og lite miljøvennlig, hvem kler jeg meg for? For å få oppmerksomhet for andre? Eller for å være komfortabel?… komfortabel, jeg er ikke en narsissist som MÅ ha validering og oppmerksomhet fra andre. Jeg bruker ikke tid og energi på å tenke på hvilket outfit som er best i morgen eller som «matcher hvordan jeg føler meg».. klær representerer ikke hvem jeg er.. det er klær.. jeg tar på meg klær basert på været og hva slags aktiviteter jeg skal den dagen. Jeg bruker energien min på det som faktisk er viktig i livet, jobb (så jeg har noe å leve av), familie og venner (det viktigste i livet), reising og opplevelser.. jeg reiser heller til Japan med vennegjengen enn å farge håret mitt blått og fikse sammen ett outfit som er så stygt at ingen andre går i det. Også er det jo også slik at man aldri kan være unik, selv de som er «anti-mainstream» ser jo helt like ut… men i tillegg ser de ut som idioter. Anonymkode: a394c...525 De fleste av oss går i nettopp komfortable klær. Det er kjennetegnet vårt😀 Anonymkode: 48f16...ad0
-jk- Skrevet 29. juni #50 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg tenker at de som bruker masse energi på å være «unik» ofte gjør det fordi de feiler generelt i livet og ikke har noe annet å bruke energien sin på. De trenger å vinne i en konkurranse ingen andre deltar i fordi de ikke klarer å vinne noe annet. Anonymkode: a394c...525 Sånne som Petter Stordalen mener du?
AnonymBruker Skrevet 29. juni #51 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (På 26.6.2025 den 17.48): Dette er min refleksjon. Velkommen til en debate. Du er ikke velkommen om alt du har å si er ''bare flytt ut da''. Anonymkode: 8f226...036 Du inviterer jo til en "ryddig" debatt, når du setter standarden med å rakke ned på alle i Norge, eller som er norske, men ønsker ikke svar på tiltale. Da kan du stappe svaret mitt opp der solen aldri skinner. Der har du MIN refleksjon. Anonymkode: 8aefc...851 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #52 Skrevet 29. juni Jeg vokste opp i et miljø av diktere, teaterfolk og raddiser, og det selvhevdende og eksentriske var normalen. Det er herlig i passe doser, men i lengden trives jeg bedre med et trygt og temmelig middelmådig liv. Anonymkode: 12934...a25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå