Bellablue123 Skrevet 26. juni #1 Skrevet 26. juni (endret) Høres kanskje rart ut fra ei voksen dame men nå koker det litt inni meg. Jeg føler at jeg veldig ofte blir skyvet til side og ikke blir respektert og hørt. Når jeg vokste opp var jeg stebarn og fikk ofte mindre enn de andre rundt meg noe som fortsatt skjer. Fikk nylig besøk fra min far som bor veldig langt unna. Han var så selvopptatt og skrytete, og satt bare og skrøt av min bror som hvor flink han er og hvor mye penger han tjener, noe jeg unner min bror. Men han besøkte meg nå og virket veldig uintresert i mitt liv .Har ei datter på 4 år som krevde oppmerksomhet da stod han bare å himlet med øynene og oppførte ikke seg som en god bestefar ovenfor jenta. Han har ei kone som er 14 år yngre enn meg som han skulle sitte å hviske med hele tiden og vi rundt var luft. kona hans er hyggelig det er han som er spydig mot andre. Samtidig gjør min mor det samme hjelper søskene mine hele tiden og besøker dem. Hun har ikke besøkt meg på 5 år.Kom ikke til mitt bryllup eller når datteren min ble født. Jeg har ikke gjort dem noe.Dette er så vondt å føle seg så verdiløs selv om man er voksen. Endret 26. juni av Bellablue123 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå