AnonymBruker Skrevet 26. juni #1 Skrevet 26. juni Kjøpte nettopp en bil fra 2018. Fikk nå brev om at fabrikkgaranti er utløpt. Kan utvide beskyttelsen i nye 5 år hvis jeg vil.. Er det lurt? Eller er det bortkastet penger? Anonymkode: 3e58b...8af
AnonymBruker Skrevet 26. juni #2 Skrevet 26. juni Det kommer vel an på hva slags bil, hvor langt den har gått og hva det koster å utvide garantien. Kanskje er det billigere å tegne maskinskadeforsikring dersom ditt forsikringsselskap tilbyr det. Hvis det er japansk bil, ville jeg nok droppet å betale ekstra for det. Er det tysk eller amerikansk, er nok garanti lurt. Tror jeg..... Anonymkode: d5392...36b
AnonymBruker Skrevet 26. juni #3 Skrevet 26. juni Det har vært en svindelrunde på dette nå i det siste. Jeg fikk et slikt brev i posten, sjekk at det er reellt før du eventuelt godtar dette. Anonymkode: 0a983...568
TBL12 Skrevet 26. juni #4 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kjøpte nettopp en bil fra 2018. Fikk nå brev om at fabrikkgaranti er utløpt. Kan utvide beskyttelsen i nye 5 år hvis jeg vil.. Er det lurt? Eller er det bortkastet penger? Anonymkode: 3e58b...8af Er det Nordisk Bilgaranti AS sin garanti er det bare å kaste brevet. De er ivrige etter å selge garanti, men har så mange unntak det er i praksis ikke noe å hente. De har vært i media mange ganger. https://www.tv2.no/broom/mange-klager-pa-firma-som-selger-garantier/15251371/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå