AnonymBruker Skrevet 2. juli 2025 #81 Skrevet 2. juli 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Å problemet med det eventuelt er ??? Vi er ikke så materialistiske, og egenrådige.. som sagt, mulig vi er gamle og sære og syns sånt er bullshit.... Viktigste for oss er lykkelige barn, fylt av kjærlighet og ikke mangel på det viktigste i livet.. og at de får en god utdannelse og jobb de elsker og trives i.. vi spanderer gjerne reise på de, og hjelper de 🌷. Kanskje mannen og jeg har en date weekend en gang i året. Men trenger det å koste noe? Næh.. men forstår jo at kvinnfolk idag er super krevende, og skal ha og vil ha bare fordi at de føder et barn. Og påstår alle kvinnfolk sliter seg gjennom svangerskapene. Bullshit.. ikke alle er stakkarslige, og sliter.. svangerskap er absolutt ingen sykdom... Anonymkode: 035c4...1fd Tunge svangerskap.... materialisme og egenrådighet... mangel på kjærlighet... Veldig mange ting du føler for å pålegge andre 😂 Det var greie svangerskap. Har aldri vært annet enn dønn lykkelig gjennom 25 år med mannen. Har man ikke penger er det jo noe annet. Jobbet deltid frem til skolestart, reiser på fine ferier, bor bra og spiser bra. Alt dette kommer før smykker for meg. Men smykkene betyr enormt mye da de markerer viktige hendelser i mitt liv. Anonymkode: d0154...ffc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå