Gå til innhold

Foodora elverum sykehus

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har bestilt foodora til Elverum sykehus før? Henter man da maten nede ved resepsjonen eller kan de komme opp til avdelingen? 😂 

Anonymkode: 583ee...3d7

Skrevet

Selvfølgelig kan du ikke forvente at et foodora-bud skal gå rundt halve sykehuset for å levere maten din. Du må selvsagt hente ved inngangen. Av hensyn til medpasienter håper jeg du enten har enerom eller vett nok til å spise på fellesrommet eller i sittegrupper i korridorene som finnes på de fleste sykehus.

Anonymkode: c7a04...7c5

• Liker 1
Skrevet

Vi bestilte Wolt til lillehammer sykehus når vi var på barselavdelinga. De tok heisen opp så vi møtte dem der 😂 

Anonymkode: ed999...bca

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Selvfølgelig kan du ikke forvente at et foodora-bud skal gå rundt halve sykehuset for å levere maten din. Du må selvsagt hente ved inngangen. Av hensyn til medpasienter håper jeg du enten har enerom eller vett nok til å spise på fellesrommet eller i sittegrupper i korridorene som finnes på de fleste sykehus.

Det var jo et spørsmål, man må ikke svare med slik fiendtlighet heletiden. 

Men kan bekrefte at det gikk helt fint, og at budet kom opp. Var nok ikke første gangen.

Anonymkode: 583ee...3d7

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Synes ikke det er en selvfølge jeg. Budene leverer jo i blokkere, og da er det ikke store forskjellen å ta heisen opp noen etasjer på et sykehus. Så kommer pasienten eller en pårørende til gangen ved heisen. Spise kan man gjøre flere steder, men om TS har en burger på matbrettet sitt på rommet eller sykehusets kjøttkaker er det ett fett. Det er andre ting som er verre ved å dele rom.

Anonymkode: 41f1a...930

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...