AnonymBruker Skrevet 26. juni #1 Skrevet 26. juni Hva er en ikke-seksuell ting som du syns er pirrende? For eksempel så synes jeg det er veldig attraktivt med damer som er gla i god mat og koser seg med et godt måltid. Gjerne at de har god appetitt og klapper seg på magen etterpå og sier de er god og mett. Syns det er noe veldig selvsikkert og fint med en pen dame som koser seg med god mat og drikke. Også synes jeg det er fint med damer som kjører litt store biler, for eksempel en SUV eller en pickup. Har du noen slike ting? Anonymkode: ef13d...d96 2 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni #2 Skrevet 26. juni Møkkete arbeidshender 😅 grå joggebukse og arbeidsbukser på kjekke/trente menn. Anonymkode: 45df0...b00 1 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni #3 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Møkkete arbeidshender 😅 grå joggebukse og arbeidsbukser på kjekke/trente menn. Anonymkode: 45df0...b00 Grå joggebukse og arbeidsklær er klassikere har jeg skjønt 😂 Anonymkode: ef13d...d96
AnonymBruker Skrevet 26. juni #4 Skrevet 26. juni Synes det er sexy med kvinner som kjører lastebil, men allikevel holder på sin feminine side med langt velstelt hår og gjerne sminket som kvinner vanligvis gjør. Jeg tenker at dette må være en kvinne som det er tak i, kan bli med på oppussingen hjemme, og ellers forstå hva man snakker om enten det gjelder bil eller andre tekniske ting. Tror disse jentene kan være lette og omgåes med en god porsjon humor og ikke altfor lettkrenket. Ser for meg at man får alt i en pakke. Kanskje det erfordi at det er så stor kontrast til frisørdama som jeg er sammen med, som er pen og velstelt, men fullstendig blank på alt annet en hud og hår. Anonymkode: 91f1c...709 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #5 Skrevet 26. juni Oppbrettede skjorteermer med hårete underarmer. Anonymkode: fcddb...efa 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni #6 Skrevet 26. juni Nydusjete damer FØR dem tar på seg all sminken. Ev Damer helt uten sminke, som føler seg vell uten å bry seg om hva andre damer mener om utsende dems. Anonymkode: d6de6...779 4 2 7
Bamseklemmer Skrevet 27. juni #8 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hva er en ikke-seksuell ting som du syns er pirrende? For eksempel så synes jeg det er veldig attraktivt med damer som er gla i god mat og koser seg med et godt måltid. Gjerne at de har god appetitt og klapper seg på magen etterpå og sier de er god og mett. Syns det er noe veldig selvsikkert og fint med en pen dame som koser seg med god mat og drikke. Også synes jeg det er fint med damer som kjører litt store biler, for eksempel en SUV eller en pickup. Har du noen slike ting? Anonymkode: ef13d...d96 Jo.. vet ikke om det er så pirrende akkurat, men veldig koselig å ha en slik dame ved bordet. Men er hun i tillegg munter, ler og fjaser litt, eller ikke tar seg selv så høytydelig. Øker likevel presset nedi boxeren, for jeg blir kåt av munterhet og glade kvinner. Jeg synes det er pirrende med tattoos.. for det gir meg et "rampete" utrykk. Av erfaring er de også litt ekstra glad i sex. Noen tattooer har jo også betydning, som viser "hvem hun er". Men generelt tattoos er jo ikke seksuellt tilknyttet, men pirrende fordi det stemmer med erfaringen min. Gåsehud er en annen ting som pirrer meg.. Godt å kysse pga strukturen mot tunga, og gåsehud er jo også styrt av reaksjoner og følelser.. Kvinnelatter.. Mørk stemme.. En velstelt voksen kvinnehånd, som beviser hardt arbeid med blodårer og sener. Er så sexy at det pirrer meg.. Selv om det er helt normalt, at kvinner har slike hender. Pirringen er en reaksjon ut ifra mine erfaringer.. Så når jeg ser og hører en kvinne, finner jeg mye som er sexy, og som pirrer meg. Jeg er "svak" for femininitet🥰
AnonymBruker Skrevet 27. juni #9 Skrevet 27. juni Når han er flink med barn og dyr. Da rasler det i eggstokkene mine, og jeg vil ikke engang ha barn. Ellers: nakken. Gjerne med litt utvokst hår, om dere skjønner. At det er en stund siden han klippet seg sist. Og sånn gruffy morgenstemme. Ooof. Anonymkode: 10a99...2f0 5 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #10 Skrevet 27. juni Når vi en sjelden gang skal ut eller i selskap (Er gift par i 20+ år). Når vi da holder på å stelle oss, og skal til å kle oss opp, og kona en sjelden gang bruker kjole og skal til å dra på seg strømpebukse. Det skjer kanskje ikke mer en et par-tre ganger i året, så det er blitt en slik greie, ja. Misunner de mennene som har koner og som jevnlig bruker kjole eller skjørt, ja. Anonymkode: 587f9...878 2
Mardina Skrevet 27. juni #11 Skrevet 27. juni Arbeidsbukser ala det som snekkere/elektrikere bruker 😍
AnonymBruker Skrevet 27. juni #12 Skrevet 27. juni Bamseklemmer skrev (8 timer siden): Jo.. vet ikke om det er så pirrende akkurat, men veldig koselig å ha en slik dame ved bordet. Men er hun i tillegg munter, ler og fjaser litt, eller ikke tar seg selv så høytydelig. Øker likevel presset nedi boxeren, for jeg blir kåt av munterhet og glade kvinner. Jeg synes det er pirrende med tattoos.. for det gir meg et "rampete" utrykk. Av erfaring er de også litt ekstra glad i sex. Noen tattooer har jo også betydning, som viser "hvem hun er". Men generelt tattoos er jo ikke seksuellt tilknyttet, men pirrende fordi det stemmer med erfaringen min. Gåsehud er en annen ting som pirrer meg.. Godt å kysse pga strukturen mot tunga, og gåsehud er jo også styrt av reaksjoner og følelser.. Kvinnelatter.. Mørk stemme.. En velstelt voksen kvinnehånd, som beviser hardt arbeid med blodårer og sener. Er så sexy at det pirrer meg.. Selv om det er helt normalt, at kvinner har slike hender. Pirringen er en reaksjon ut ifra mine erfaringer.. Så når jeg ser og hører en kvinne, finner jeg mye som er sexy, og som pirrer meg. Jeg er "svak" for femininitet🥰 Enig med tatoveringer! Det kommuniserer noe spennende om den personen! Anonymkode: ef13d...d96 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #13 Skrevet 27. juni Mardina skrev (8 minutter siden): Arbeidsbukser ala det som snekkere/elektrikere bruker 😍 Haha! Kult! Ja hørt andre damer si det samme om arbeidstøy! Anonymkode: ef13d...d96
AnonymBruker Skrevet 27. juni #14 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (14 timer siden): Synes det er sexy med kvinner som kjører lastebil, men allikevel holder på sin feminine side med langt velstelt hår og gjerne sminket som kvinner vanligvis gjør. Jeg tenker at dette må være en kvinne som det er tak i, kan bli med på oppussingen hjemme, og ellers forstå hva man snakker om enten det gjelder bil eller andre tekniske ting. Tror disse jentene kan være lette og omgåes med en god porsjon humor og ikke altfor lettkrenket. Ser for meg at man får alt i en pakke. Kanskje det erfordi at det er så stor kontrast til frisørdama som jeg er sammen med, som er pen og velstelt, men fullstendig blank på alt annet en hud og hår. Anonymkode: 91f1c...709 Ja enig! Kvinner som kjører lastebil, men fortsatt er feminine! Jeg tenker også det samme om kvinner som er pilot og politi! Syns det er tiltrekkende! Anonymkode: ef13d...d96
AnonymBruker Skrevet 27. juni #15 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nydusjete damer FØR dem tar på seg all sminken. Ev Damer helt uten sminke, som føler seg vell uten å bry seg om hva andre damer mener om utsende dems. Anonymkode: d6de6...779 Enig! Slike ting som skriker selvsikkerhet er veldig attraktivt! Anonymkode: ef13d...d96 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #16 Skrevet 27. juni Senete hender det blodårene viser godt hos menn. Anonymkode: 0d561...e1c 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni #17 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig med tatoveringer! Det kommuniserer noe spennende om den personen! Anonymkode: ef13d...d96 Jeg har flere tatoveringer, men er generelt lite opptatt av sex. Synes sex er ganske så kjedelig Anonymkode: 3bc26...ba7
Bamseklemmer Skrevet 27. juni #18 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja enig! Kvinner som kjører lastebil, men fortsatt er feminine! Jeg tenker også det samme om kvinner som er pilot og politi! Syns det er tiltrekkende! Anonymkode: ef13d...d96 Det finnes slike kvinner, som gjerne vil ha sex hvis de passerer menn på E6. Hun jeg hadde kontakt med, brukte kjappiser for å få sove bedre i lastebilen. Hun elsket jobben sin.. forståelig nok👏 Men de må være feminine!🥰
AnonymBruker Skrevet 27. juni #20 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (På 26.6.2025 den 16.03): Grå joggebukse og arbeidsklær er klassikere har jeg skjønt 😂 Anonymkode: ef13d...d96 Grå joggebukse er det mest usexy jeg kan tenke meg! Jeg omgir meg med menn i arbeidsklær på jobb, så det er ikke spesielt for meg. Gi meg heller noen sterke underarmer og en hvit t-skjorte. Da blir jeg mo. Anonymkode: 5d11f...582 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå