AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Hei Etter 2 barn og endelig fått ammet meg ferdig å hele pakka, ønsker jeg gjerne å ha en liten kickstart på slankingen. Hva kan hjelpe med dette? Prøver å lese litt på nett, skal selvsagt legge om kosthold, trening osv. Men finnes det noe slanketablett som kan hjelpe meg i gang? Anonymkode: f06ca...d2b
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Da må du på legen, alt som selges reseptfritt er ren svindel. Anonymkode: 41dfc...a58 2 3
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden Ikke begynn med kurer fra helsekost osv, det fungerer ikke og i verste fall roter det til forbrenningen din og gjør hele vektnedgangen vanskeligere. Sånne ‘kickstartere’ er bare lureri og svindel, det finnes ingen lettvint måte å gå ned på (foruten kanskje hjelpemiddel som wegovy og lignende - legen din vil kunne hjelpe det om det er et faktisk behov. Men alt sånt har også kjipe bivirkninger så det letteste er jo faktisk å spise mindre+trene). Start med å logge hva du spiser i feks Lifesum for å få et overblikk over faktisk kaloriinntak (overvektige snacker gjerne mye mer enn de tror eller spiser større porsjoner). Når man ser det sort på hvitt kan det være lettere å regulere inntaket. Invester i en PT 2-3 timer som kan vise deg øvelser og begynn med dette regelmessig. Anonymkode: 548bf...f9b
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Det kommer nok an på utgangspunktet. Er du mye overvektig, så kan mange ha god nytte av slankesprøyter. Faren med disse er at man må fortsette på dem, ellers må man klare å endre kostholdet. Anonymkode: e478c...02b
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Det er en mengde slanketabeletter, men de fleste slanker lommeboka betraktelig. Mysimba er eneste tabletten som både slanker lommeboka, og apetitten. Anonymkode: 5b39f...d6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå