Gjest Bellatrix Skrevet 23. mars 2006 #21 Skrevet 23. mars 2006 Mulig, men hvis det skal være så lett å få seg et par mill er det nesten så en burde vurdere å finne på noe selv. Ut i fra artikkelen er det kun påstand mot påstand. Ingen bevis er blitt lagt frem. Hvorfor ikke det tror du? ← Hvor lett tror du det er å bevise noe sånt? Og hvor lett tror du det er å anmelde når du allerede har fått økonomisk straff for å ta det opp?
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #22 Skrevet 23. mars 2006 Hvor lett tror du det er å bevise noe sånt? Og hvor lett tror du det er å anmelde når du allerede har fått økonomisk straff for å ta det opp? ← Nå var jo ikke dette en engangsforeteelse. Hadde jeg vært damen i dette tilfellet haddde jeg da vittelig tatt å knipsa et bilde og hatt det som bevis. Så "vanskelig" kan det da ikke være i et tilfelle soom dette i dag da "alle" går rundt med mobilkamera.
Superlammet Skrevet 23. mars 2006 #23 Skrevet 23. mars 2006 Hvor lett tror du det er å bevise noe sånt? Og hvor lett tror du det er å anmelde når du allerede har fått økonomisk straff for å ta det opp? ← Men hvordan vet man at det er sant da? Er det fordi det er en mann som blottet seg for en kvinne? Jeg bare må spørre, for det virker nesten slik.. Som noen nevnte, hvor er rødstrømpene? Åååh de er der..
Hoppetaujenta Skrevet 23. mars 2006 #24 Skrevet 23. mars 2006 (endret) --- Endret 10. november 2015 av Hoppetaujenta
Prinsesse på erten Skrevet 23. mars 2006 #25 Skrevet 23. mars 2006 Hvis hun har blitt utsatt for trakassering på arbeidsplassen håper jeg virkelig hun vinner frem... Men erstatningen må jo reflektere den faktiske skaden. Som en over skrev: 3 millioner er jo det trafikkskadde får etter flere års kamp mot forsikringsselskaper
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #26 Skrevet 23. mars 2006 Om sjefen min hadde viftet med det ene eller andre, hadde det nok vært med vilje, fra dennes side. Denslags hører ikke hjemme på jobben uansett. Og nå tilhører jeg ikke dem som går i bakken for peanuts (!), men om jeg med loven i hånd kunne ha fått 3 mill for "tort og svie", så... ← .. så kunne du finne på noen varige skader og traumer? Uansett er tre mill en vits synes jeg. Det sett i forhold til andre erstatningssaker.
BMD Skrevet 25. mars 2006 #27 Skrevet 25. mars 2006 3 millioner er helt på jordet. Jeg synes det at hun skulle fått økonomisk straff da hun sa fra er langt verre enn at sjefen har ristet på tissemannen.
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 25. mars 2006 #28 Skrevet 25. mars 2006 3 millioner for noe slikt er bare tull! Jeg mener, det er totalt urealistisk. Men kanskje saksøkeren gjør som i lønnsforhandlinger: ber om mer for å oppnå en nedre grense.
Gjest gjest1 Skrevet 26. mars 2006 #29 Skrevet 26. mars 2006 Mulig, men hvis det skal være så lett å få seg et par mill er det nesten så en burde vurdere å finne på noe selv. Ut i fra artikkelen er det kun påstand mot påstand. Ingen bevis er blitt lagt frem. Hvorfor ikke det tror du? ← Hun får neppe tre mill, men det er greit å sette en sum litt høyt for å markere sitt ståsted, og så kan de forhandle seg frem til en løsning... Jeg for min del tviler på at hun kommer noen vei med dette i det hele tatt, bortsett fra at denne sjefen hennes kanskje ikke er så rask til å la buksa falle i fremtiden.
Gjest gjest1 Skrevet 26. mars 2006 #30 Skrevet 26. mars 2006 Nå var jo ikke dette en engangsforeteelse. Hadde jeg vært damen i dette tilfellet haddde jeg da vittelig tatt å knipsa et bilde og hatt det som bevis. Så "vanskelig" kan det da ikke være i et tilfelle soom dette i dag da "alle" går rundt med mobilkamera. ← Blir han bare stående der med snoppen ute når han ser at hun fisker frem mobilen, taster seg frem til kamerafunksjonen og så sikter for å få tatt et bilde? Joa, sikkert.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå