Gå til innhold

krever 3 millioner fordi sjefen blottet seg

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1252706.ece

Ærlig talt! 3 millioner for blotting på arbeidsplassen :overrasket:

Jeg ville da tro det ville være mer latterlig en traumatisk om sjefen hadde vifta med penis. Og om det hadde vært så traumatisk så hadde jeg anmeldt fyren ( noe som ikke har blitt gjort) eller byttet jobb.

Jeg synes på ingen måte at "skaden" på noen som helst måte står i stil med erstatningskravet.

Videoannonse
Annonse
Gjest King James
Skrevet

Litt overdrevent synnes jeg.....

Gjest Gjest
Skrevet

:hoho: Ja da ville jeg blitt rimelig overrasket.

Leste artikkelen først nå. Hele greia høres jo helt vill ut. Over flere år? Hvorfor i all verden har hun ikke politianmeldt det før? Hvordan i all verden har han fått anledning til å holde på sånn? Hvorfor har hun ikke dokumentert det.

Om noe sånt hadde skjedd ved flere anledninger ville politiet fått tilsendt bilder på mail fra meg.

Det samme gjelder øvrige kolleger. :ler:

Men det er klart jenta kan jo ha vært fryktelig ung og usikker. Likevel en eller annen form for respons hadde vel vært ventelig langt tidligere?

Gjest Gjest
Skrevet

Hun ventet til nå fordi hun var forelska i ham, og så tok hun mot til seg til å antaste ham, men så avviste han henne. Da ble hun sur og annmeldte som hevn

Gjest Cosette
Skrevet

Men i all verden!! Har dere ikke skjønt det?? Dette er faktisk ting som kan skje på en arbeidsplass, at noen benytter makten sin som sjef i forhold til ansatte...! Sier IKKE at alle gjør det. men noen.. Da gjelder det å være trygg på egen situasjon. Damen dere snakker om har vært så tøff at hun faktisk sier i fra! :klappe:

Håper hun vinner frem med sine krav, - hun har hatt det tøft!!

Gjest Gjest
Skrevet
Men i all verden!! Har dere ikke skjønt det?? Dette er faktisk ting som kan skje på en arbeidsplass, at noen benytter makten sin som sjef i forhold til ansatte...! Sier IKKE at alle gjør det. men noen.. Da gjelder det å være trygg på egen situasjon. Damen dere snakker om har vært så tøff at hun faktisk sier i fra! :klappe:

Ja kjempetøff som sier ifra :roll:

Etter at det har pågått i flere år. Hadde hun vært tøff hadde hun ledd sjefen opp i trynet første gang han :flekke: for henne.

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde hun gått fra konseptene første gang det skjedde ville det nok vært lettere å forstå.

Men ok, folk reagerer forskjellig. Vet ikke hvordan jeg ville reagert. Hadde kanskje lurt på om det var en syk form for fleip. Men senest på andre forsøk ville han fått en reaksjon som ikke var til å misforstå det er helt sikkert.

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Må man ikke også anmelde slike saker, for at en skal komme noen vei med slike krav? Synes det hele høres litt rart ut jeg, dersom krenkelsen var så stor at den er verdt så mye penger, så fortjener den da også en anmeldelse?

Skrevet

Jeg ville vært rimelig kjapt ute med et kamera ja :ler: fisket mobilen opp av lommen og sørget for å forevige stasen for så å sende den rundt til alles forlystelse.... :sjarmor:

Så skulle vi sett hvem som blottla seg etterpå......

Men altså.. For all del, alle vet at den som varsler fra om overtramp fra sjefen lett bli den som får refsen, det foregår i mange flere bedrifter enn vi liker å tro - en god sjef lærte vi på psykologien er en som faktisk har et større snev av psykopati enn den vanlige mann i gata...... Og da er det ikke lett å melde fra...

All ære til henne som nå tar affære - la oss bare håpe hun blir hørt og ikke får ennå et slag for baugen...

Gjest Gjest
Skrevet
All ære til henne som nå tar affære - la oss bare håpe hun blir hørt og ikke får ennå et slag for baugen...

:klappe:

Gjest gjest1
Skrevet
Ja kjempetøff som sier ifra :roll:

Etter at det har pågått i flere år. Hadde  hun vært tøff  hadde  hun ledd sjefen opp i trynet første gang han  :flekke:  for henne.

Lest artikkelen?

Hun har sagt fra før, og ble straffet økonomisk da hun ba om hjelp til å få slutt på det.

Skrevet
Lest artikkelen?

Hun har sagt fra før, og ble straffet økonomisk da hun ba om hjelp til å få slutt på det.

Jepp - lest, to ganger til og med... Og derfor sier jeg igjen..

La oss håpe hun kommer noen vei og blir hørt denne gangen nå da...

La oss håpe....... (men jeg tror det ikke helt, og hvor er "rødstrømpene" i slike saker da? - hvor er støtten?)

Gjest Gjest
Skrevet
Jepp - lest, to ganger til og med... Og derfor sier jeg igjen..

La oss håpe hun kommer noen vei og blir hørt denne gangen nå da...

La oss håpe....... (men jeg tror det ikke helt, og hvor er "rødstrømpene" i slike saker da? - hvor er støtten?)

:ler: Godt poeng!

Man skal ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer en selv.

Skrevet
Man skal ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer en selv.

- og hva med alle de som i bedrifter rundt omkring "vet" at det foregår ulik behandling og trakasering av kjønn og ikke sier fra, men på den måten stilletiende lar det hele fortsette??

Gjest Gjest
Skrevet
- og hva med alle de som i bedrifter rundt omkring "vet" at det foregår ulik behandling og trakasering av kjønn og ikke sier fra, men på den måten stilletiende lar det hele fortsette??

Og poenget var?

Gjest Gjest
Skrevet
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1252706.ece

Ærlig talt!  3 millioner for blotting på arbeidsplassen :overrasket:

Jeg ville da tro det ville være mer latterlig en traumatisk om sjefen hadde vifta med penis. Og om det hadde vært så traumatisk så hadde jeg anmeldt fyren ( noe som ikke har blitt gjort) eller byttet jobb.

Jeg synes  på ingen måte at "skaden" på noen som helst måte står i stil med erstatningskravet.

jeg skulle gjerne betalt for å se min sjef... :)

Skrevet

Få like mye i erstatning som om man har blitt satt i rullestol?

hallo.

Skrevet

Hun har ikke anmeldt saken... Hvorfor ikke det tro? Bevisets stilling? Dvs bevisene hun antageligvis ikke har?

Nei 3 mill for oppspinn... Det er nesten så jeg håper at hun vinner.. :sjarmor:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Hun har ikke anmeldt saken... Hvorfor ikke det tro? Bevisets stilling? Dvs bevisene hun antageligvis ikke har?

Nei 3 mill for oppspinn... Det er nesten så jeg håper at hun vinner.. :sjarmor:

Nå falt du noen hakk.

Skrevet
Nå falt du noen hakk.

Mulig, men hvis det skal være så lett å få seg et par mill er det nesten så en burde vurdere å finne på noe selv.

Ut i fra artikkelen er det kun påstand mot påstand. Ingen bevis er blitt lagt frem. Hvorfor ikke det tror du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...