Gå til innhold

Bytte fastlege.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mens jeg står i kø hos den nye legen, beholder jeg min nåverende? Aldri bytta.

Anonymkode: 60f29...55f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det gjør du. 

AnonymBruker
Skrevet

Stemmer.

Anonymkode: 7f63d...493

AnonymBruker
Skrevet

Takk for hjelpen :blomst2:

Anonymkode: 60f29...55f

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (3 timer siden):

Ja, det gjør du. 

Du kan stå på venteliste og samtidig bytte til en som har ledig på sin liste. 
Da setter du deg først på venteliste før du bytter til den som har ledige plasser. 
Står greit forklart underveis når du er på Helsenorge.

Anonymkode: 50cdb...75a

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du kan stå på venteliste og samtidig bytte til en som har ledig på sin liste. 
Da setter du deg først på venteliste før du bytter til den som har ledige plasser. 
Står greit forklart underveis når du er på Helsenorge.

Nå var det ikke det ts spurte om, men uansett, hvorfor siterer du meg og forteller det? Er det ikke ts du burde sitert og informert om dette? 

Jeg vet uansett at jeg aldri hadde giddet å gå for ditt forslag, og midlertidig gå til til en ny lege, mens man venter på plass hos den man egentlig vil ha. Det medfører jo bare å måtte bytte IGJEN så fort den opprinnelige legen jeg ønsket å komme til hos får ledig plass. Det er et pes å drive og bytte fastleger og måtte begynne forfra med forklaringer og historikk hos hver eneste. 

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (1 time siden):

Nå var det ikke det ts spurte om, men uansett, hvorfor siterer du meg og forteller det? Er det ikke ts du burde sitert og informert om dette? 

Jeg vet uansett at jeg aldri hadde giddet å gå for ditt forslag, og midlertidig gå til til en ny lege, mens man venter på plass hos den man egentlig vil ha. Det medfører jo bare å måtte bytte IGJEN så fort den opprinnelige legen jeg ønsket å komme til hos får ledig plass. Det er et pes å drive og bytte fastleger og måtte begynne forfra med forklaringer og historikk hos hver eneste. 

Må du alltid….

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...