PITTY Skrevet 4. juli #41 Skrevet 4. juli Kikker skrev (På 28.6.2025 den 16.41): Ser jeg ei deilig jente så sitter jeg meg ved siden av 😀 Å fy f.. Hadde jeg vært den jenta skulle du nok fått et realt klaps midt i try... av meg. Heldigvis for deg så er jeg mann.. 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #42 Skrevet 4. juli Jeg satt meg på rad sim var ledig når jeg var ung. nå så setter jeg meg bare ned. Gidder ikke å gå så langt inn i bussen lenger. Anonymkode: 7ac82...504 1
Kikker Skrevet søndag kl 09:09 #43 Skrevet søndag kl 09:09 (endret) AnonymBruker skrev (På 4.7.2025 den 19.11): Jeg sier bare ifra jeg, da flytter de seg Anonymkode: f09e6...eba Hadde faen ikke fløtta meg med mindre du kan vise billetten på at du har betalt for setet! Endret søndag kl 09:24 av Kikker
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:16 #44 Skrevet søndag kl 09:16 AnonymBruker skrev (På 26.6.2025 den 14.49): Når det er 20 andre ledige plasser andre steder. Men likevel skal de sitte klint oppi deg. Hilsen en med sosial angst. Anonymkode: 2dc21...b47 Har du ikke funnet ut at du må sette deg i setet ved midtgangen? Anonymkode: a957d...300 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:19 #45 Skrevet søndag kl 09:19 AnonymBruker skrev (På 26.6.2025 den 16.40): Ikke vær så nordisk. Alle ledige seter er greit å sitte i Anonymkode: 10d7c...f3d Hvis alle ledige seter er grei å sitte i, er det desto større grunn til å ikke velge akkurat de setene på siden av noen. Kikker skrev (På 28.6.2025 den 16.41): Ser jeg ei deilig jente så sitter jeg meg ved siden av 😀 Hvorfor har du satt hjerte på ditt eget innlegg? Anonymkode: dc0c9...36d
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:22 #46 Skrevet søndag kl 09:22 Kikker skrev (11 minutter siden): Hadde faen ikke flørta meg med mindre du kan vise billetten på at du har betalt for setet! Du har jo heller ikke billett til akkurat det setet, så du har ikke mer rett på det enn andre. Anonymkode: dc0c9...36d 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:23 #47 Skrevet søndag kl 09:23 Det kan være personen var dårlig til beins og du satt i et sete beregnet for disse? Anonymkode: fe28f...d77 1
Kikker Skrevet søndag kl 09:23 #48 Skrevet søndag kl 09:23 Hvis det ikke er faste plasser har du ingen rett til å nekte noen! 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:32 #49 Skrevet søndag kl 09:32 Kikker skrev (5 minutter siden): Hvis det ikke er faste plasser har du ingen rett til å nekte noen! De kan nekte å sitte på siden av deg, og derfor be deg om å flytte deg så de kan flytte seg og sette seg et annet sted. Så lenge du sitter i ro og oppfører deg som normale folk, så tviler jeg på at noen nekter deg å sitte der. Men med tanke på at du kaller deg "Kikker" og skryter av at du setter deg ved pene jenter, så tviler jeg sterkt på at du er så grei og uproblematisk å sitte ved siden av. Kanskje du er en sånn som flytter seg gradvis nærmere og nærmere, og passer på å gni kroppen din "diskré" inntil henne. Usj. Anonymkode: dc0c9...36d 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:39 #50 Skrevet søndag kl 09:39 AnonymBruker skrev (På 26.6.2025 den 16.42): Buss er kollektivt. Man risikerer å få fremmede på setet ved siden av seg. Anonymkode: 65a2a...e03 Det er da alle innforstått med. Sånn blir det når bussen eventuelt fylles opp av passasjerer. Spørsmålet TS stiller er jo imidlertid hvorfor i all verden noen setter seg ved siden av en fremmed person når de har flust av valgmuligheter i umiddelbar nærhet. Jeg synes også det er svært merkelig. Min tanke er at dette er ugrei oppførsel med mindre vedkommende har fysiske utfordringer og at TS tilfeldigvis satt nær døren som vedkommende kom inn gjennom, og at lenger bort orket ikke personen å bevege seg. Hvis man derimot strener ubesværet gjennom en halvfull buss og passerer flere tomme seterader før man velger ut en av radene der det allerede sitter noen: Ja, da er det noe galt i topplokket! Anonymkode: b0c5c...b92 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:51 #51 Skrevet søndag kl 09:51 Kikker skrev (På 28.6.2025 den 16.41): Ser jeg ei deilig jente så sitter jeg meg ved siden av 😀 Kikker skrev (40 minutter siden): Hadde faen ikke fløtta meg med mindre du kan vise billetten på at du har betalt for setet! Personer som deg (creeps) er grunnen til at mange folk ikke har lyst til å ta kollektivtransport. Anonymkode: 8e980...8df 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå