Gå til innhold

Skrukkete skjørt og kjoler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør det noe å gå med skrukkete skjørt og kjoler? Sånt tynt stoff som ikke er Jersey og tøyelig. De har ofte sånn brettekant. 

Anonymkode: e74ba...1f8

Skrevet

Nei, det betyr ingenting. Noe stoff krøller seg bare du ser på det, noe bli krøllete når en sitter. Hvis det plager deg, finn materiale som ikke krøller. Uansett ingen som bryr seg, eller burde bry seg.

Anonymkode: 21621...16f

• Liker 1
Skrevet

Det ser jo ut som om du har sovet om natten med klærne på da, når man går rundt med klær som er skrukkete over hele. Vil du det? Det fremstår ganske ustelt.

Har du ikke strykejern? Man kan dampe ut skrukker også, med en spesiell damper til klær, vet ikke hva det heter. Men den brukes på plagget mens plagget henger fritt på kleshenger. I nødsfall kan man også få glattet ut noe ved å henge plagget på henger i dusjen, og la glovarmt vann strømme på gulvet uten å treffe plagget. Dampen vil myke opp plagget og med litt hjelp i form av strekking og glatting med hender, kan en del av skrukkene gå bort.

Anonymkode: ef35f...bf3

Skrevet

Det skader jo ingen. Men det ser litt sjuskete ut. 

Anonymkode: acb76...df0

Skrevet

Jeg liker det ikke selv. Om jeg tar et plagg ut av skapet og det er skrukkete stryker jeg det alltid før jeg går noe sted. Men de skrukkene som oppstår av normal bruk får man jo ikke gjort noe med.

Anonymkode: 3a866...25e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...