AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Skrevet 23 timer siden Så ble testen jommen positiv.. Planen vår var jo å få en til, men så kom det litt overraskende på likevel. Samboer ble nylig gjort overtallig på jobben. I tillegg til noen helseplager han har så er jobbutsiktene hans fremover usikre. Vi har nesten aldri sex, så jeg vet at unnfangelsen skjedde 1. juni siden det er den eneste gangen vi har hatt sex de siste månedene. Juni har også vært en travel måned med festival, bursdagsfeiring og sommerfest med jobben. Har hatt barnevakt og slått ut håret.. spesielt forrige helg. Dette kan jo umulig ha gått bra for frøet i magen og vi snakker nå om abort for å unngå å få et alkoholskadet barn. Samtidig gjør det meg veldig trist. Den økonomiske fremtiden føles også veldig usikker nå så da er det kanskje best å fokusere på barnet jeg har. Anonymkode: 5f37a...6fd
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Skrevet 23 timer siden Du og fosteret hadde ikke begynt å dele blod, så alkoholskader burde ikke være en del av dette valget. Ta abort om du vil. Anonymkode: 2fc92...e12 3
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du og fosteret hadde ikke begynt å dele blod, så alkoholskader burde ikke være en del av dette valget. Ta abort om du vil. Anonymkode: 2fc92...e12 Når begynner mor og foster og dele blod? Anonymkode: 5f37a...6fd
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Når begynner mor og foster og dele blod? Anonymkode: 5f37a...6fd fem uker og én dag etter første dag i siste menstruasjon Anonymkode: 2fc92...e12
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Skrevet 21 timer siden Det med at du drakk alkohol går nok sikkert bra. Mange som gjør det i begynnelsen av graviditeten fordi de ikke vet de er gravide, men går som regel bra. Men hvis jobb utsiktene og helse er usikkert. Må dere tenke på hva dere har økonomi til, hvis han skulle bli syk og ufør, har dere økonomi til det? Og kapasitet til å ta dere av to barn, siden dere også er glade i festivaler og andre ting? Anonymkode: 68330...2c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå