AnonymBruker Skrevet 3. juli #21 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (På 30.6.2025 den 23.21): Vi var 7 voksne og 5 barn. Vi hadde 4 pizzabakeren pizza og da var det 2 stykker igjen. Anonymkode: 0d501...8fe Det var jo veldig lite da. Antar det var noen som ikke turte å spise seg mette og ta siste stykkene. Da bestiller jeg heller en ekstra. Jeg regner en halv per voksen, og så spørs det jo hvor gamle barna er. Men ville hvertfall regnet en kvart per barn. Da hadde det blitt 4 pizza, og tipper det er rikelig. Men om det er tenåringer hadde jeg nok tatt 5. Anonymkode: 8bb58...6bc 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli #22 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (På 30.6.2025 den 19.08): Jeg spiser lett en alene, men i selskap kan jeg nøye meg med en halv. Hvis det er noen jeg er fortrolige med, og slapper av i sofaen med så må jeg i hvert fall ha 3/4 om jeg skal være fornøyd om de leverer Peppes størrelse. Anonymkode: ec251...00b 3000 kalorier på et måltid. Wow Anonymkode: a008d...ed7
AnonymBruker Skrevet 4. juli #23 Skrevet 4. juli Jeg har som regel 2–3 stykker som voksen. Hver pizza har 8 stykker. Anonymkode: a177e...fd7
AnonymBruker Skrevet 4. juli #24 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det var jo veldig lite da. Antar det var noen som ikke turte å spise seg mette og ta siste stykkene. Da bestiller jeg heller en ekstra. Det kan også hende at det ble bestilt pizza de ikke likte. Ikke velg noe omstridt som ananaspizza. Kjøp noe klassisk som du vet at alle kan like. Anonymkode: a177e...fd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå