Gå til innhold

Hva har er mest vanlig å ha på seg om natta?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva har du og barna din på deg om natta?

Bare lurer ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sover i bare truse. Det er enklest og mest praktisk siden jeg enda gir nattmåltider. Lille på 7 mnd har nattdrakt:)

Da jeg var liten brukte jeg ofte nattdrakt, nattkjole, eller bare truse, og kanskje t-skjorte. Mamma og pappa sov bestandig enten i bare truse eller naken.

Gjest Ester
Skrevet

Det var da også noe å lure på! Aner ikke hva sønnen min har på seg om natta, og lurer ikke på det heller. Jeg har ikke på meg noe.

Gjest Donna
Skrevet

Jeg sover naken .... ungene min sover i boxershorts.

Skrevet

Jeg sover truse og t-skjorte.

Erlend har pysj eller bare truse....alt ettersom hvor kaldt det er...

Emma Helene har pysj....Hun skal få sove i bare body når det blir varmere...

Skrevet

Jeg sover i truse, ungene bruker pysj. Om sommeren bruker de bare truse (bleie på misten) og t-skjorte.

Skrevet

Jeg sover i trusa. Litlå sover i nattdrakt(hun er 10.5mnd) og guttungen sover i truse og t-skjorte eller pysjamas.(han er snart 10år) :)

Skrevet

Jaja, kan jo svare jeg....siden du lurer :)

Jeg sover naken, eldstemann på atten sover i boxershorts, det gjør også min 13 åring, datteren på 16 sover i en singlet og boxershorts

Skrevet
Jeg sover naken .... ungene min sover i boxershorts.

Samme her - bare at jeg må skrive ungen min - i entall.

Skrevet

Pysj på meg og barna.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg og mannen sover nakne. Vesla på 1,5 år har pysj.

Skrevet
Om det er noen forskjell på barn/voksne?

Ja, jeg håper det. Eller så er det mange voksne jeg ikke vet om som sover i bomullsbody med korte ermer :ler:

:ler:

Gjest lilletroll
Skrevet
Hva har du og barna din på deg om natta?

Bare lurer  ;)

Datteren sover i bare truse.

Jeg sover i nattoverdel de nettene mannen er hjemme, og full pysj når jeg sover alene. (Har så lite kroppsvarme at jeg greier ikke varme opp under dyna :roll: )

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg sover uten klær når jeg er hjemme, andre steder har jeg på meg pysj. Ungene sover stort sett i bokser/truse.

Skrevet

Og ps....grunnen til at barna mine har mere klær på seg enn meg er at jeg klarer å holde meg i ro under dyna hele natta ;)

Skrevet

Jeg og Samboer sover nakne. Når jeg sover alene har jeg nattkjole på, fordi jeg fryser sånn. Ungene har nattkjole, pysjamas eller truse og tshorte på.også mest her fordi de ligger urolig og dyna havner på gulvet. Men om sommeren sover de bare i truse.

Skrevet

Sover naken, og det har jeg gjort siden jeg var ti.

Skrevet

Jeg sover stort sett naken. Er det skikkelig kaldt har jeg god gammeldags nattpysj i flanell, og innimellom har jeg silkenattkjole...

Gullet sover i nattpysj, hun fryser fælt om natten.

Gjest Gjest
Skrevet

mannen og jeg sover nakne... Jeg er så ofte kald på tærne om vinteren, så sover kanskje i noen raggsokker, noe mannen ler seg fillete av! (Naken kvinnekropp kun iført røde ullsokker er visst mer komisk enn sexy :ler: )

Sønnen vår på et halvt år sover i pysj...

Skrevet

jeg sover stort sett i truse og t-skjorte/singlett, aldri mer klær enn det, uansett hvor kaldt det er eller hvor jeg er. Guttungen er som en liten ovn og fryser aldri så han ligger i bare bleia(enda rommet ikke er varmere enn ca 15 grader. Søstera som sover på samme rom har flanellpysj, ullteppe og dyne...og fryser om morran! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...