AnonymBruker Skrevet 26. juni #1 Skrevet 26. juni Ble veldig solbrent på ryggen i går, men lurte på om jeg kunne sole meg på magen i dag. Tenkte å legge et vått kaldt håndkle å ligge på det, slik at ryggen holdt seg kald. Anonymkode: c236a...6ef
AnonymBruker Skrevet 26. juni #2 Skrevet 26. juni Kan du vel. Bare sørg for at du bruker solkrem med faktor 50 på ryggen og utsette den for minst mulig sol. Anonymkode: 09f9c...f6e 1
Phoenix Heart Skrevet 26. juni #3 Skrevet 26. juni Nei, solstrålene går rett igjennom deg, du må være inne til høsten.... 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni #4 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ble veldig solbrent på ryggen i går, men lurte på om jeg kunne sole meg på magen i dag. Tenkte å legge et vått kaldt håndkle å ligge på det, slik at ryggen holdt seg kald. Anonymkode: c236a...6ef Det går fint, men kun hvis du har det ene lyet lukket. Bruk olje, ikke solkrem Anonymkode: 7bbc2...7b6
AnonymBruker Skrevet 26. juni #5 Skrevet 26. juni Flere dustesvar her, ts.. Ja klart du kan sole deg på magen selv om du er brent på ryggen😊 Men hvis du er et sted der du reiser deg opp og går litt rundt i solen iblant, på stranden f.eks, og kanskje også er uti og bader, så prøv å holde ryggen borte fra sola, og bruk solfaktor 50 på ryggen for sikkerhets skyld😊 Anonymkode: d43b2...d4e 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #6 Skrevet 26. juni Slutt med den solingen, det er ikke bra. Nordmenn ligger på verdenstoppen i hudkreft. Anonymkode: fcdf2...ec6 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni #7 Skrevet 26. juni Jeg er nok enig i de som sier slutt med solingen. Selv om det er et irriterende svar i denne typen tråder. 40 år gamle meg er veldig skuffet over 20 år gamle meg, for å si det slik... I motsetning til andre ville jeg anbefalt å ha på klær i dag, og holde deg i skyggen. Sola treffer jo når du beveger deg, den har effekt selv om du ikke er i direkte sollys, med mer. Anonymkode: b2531...109 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #8 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): men lurte på om jeg kunne sole meg på magen i dag hvorfor skulle du ikke kunne det? Anonymkode: 0df38...a41
AnonymBruker Skrevet 26. juni #9 Skrevet 26. juni Hadde ikke gjort det, kroppen har fått nok soling Anonymkode: 7b320...143
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå