Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble anbefalt Glød selvbruningsmousse av ei venninne nettopp fordi den visstnok ikke skulle lukte.

Og ved påføring var det bra. Tok det på før leggetid. 

Men nå merker jeg den typiske selvbruningslukta. Selv om jeg dusjet i dag tidlig. 

Hvor lenge lukter man selvbruning? Jeg unnlot å vaske kroppen med såpe, men mulig det hadde hjulpet? 

Litt skuffa her. Særlig siden fargen ikke ble så sterk heller..

Anonymkode: 1f1f6...96a

• Liker 1
Skrevet

Finnes det selvbruning som ikke stinker?
Synes det er en eim av alle som bruker selvbruning.
Klarer ikke å beskrive lukta men den er ikke behagelig.
Skjønner ikke at folk utsetter seg for slikt.

Fake tan er uansett ikke noe pent.

Som man synes jeg faktisk bleik er finere en Kunstig bruning.
(ja dere kan innbille dere så mye dere vil, men det vises at det er falsk brunfage)

Anonymkode: cd5a5...071

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns det lukter til fargen er skrubbet bort😩 en emmen kjemisk lukt..

bruker bare selvbruning til spesielle anledninger pga det

Anonymkode: 0e06e...ee0

Skrevet

Jeg bruker st.tropez. Kan kjenne det svakt om kvelden, og når jeg våkner. Men opplever selv at det forsvinner etter en dusj med såpe, og innsmøring krem. 

Anonymkode: e23a4...8f5

• Liker 1
Skrevet

All selvbruning lukter funky.  Dessverre. Enda ikke funnet en som ikke lukter litt rart. Sophie Elise sin er faktisk ikke så ille. Mener å huske lukten roet seg betraktelig ned etter 2-3 dager. Prøv å dusj med såpe og smør kroppen med en god fuktighetskrem etterpå. 

Anonymkode: a2d7b...0f6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Som man synes jeg faktisk bleik er finere en Kunstig bruning.
(ja dere kan innbille dere så mye dere vil, men det vises at det er falsk brunfage)

Anonymkode: cd5a5...071

Hvordan kan du vite HELT sikkert at en kvinne ikke bruker selvbruning? Noen får bare en lett glød. Ikke alle blir "bronsegudinner". 

Anonymkode: a2d7b...0f6

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt all selvbruning gir en lukt pga den «kjemiske reaksjonen» som oppstår - som gir fargen. Noen lukter derimot mindre/bedre i det du påfører, men den «kjeks-aktige» lukta dukker uansett opp. Finnes sikkert en haug av parfymerte produkter som maskerer denne lukta. 

Selv synes jeg det hjelper å bruke en gradual tanner, gir ikke så sterk farge og  litt mindre lukt. Og dusjer alltid dagen etter - tar aldri dette på rett før jeg skal noe. 

Anonymkode: 23534...057

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...