AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Skrevet 22 timer siden Hei! Jeg lurer egentlig bare på om noen har opplevd noe lignende, eller har tanker rundt dette. Jeg er ikke helt sikker på om det er noe overnaturlig, men det har skjedd flere rare ting i huset mitt de 3 årene jeg har bodd her som jeg ikke klarer å forklare. Det merkelige er at jeg aldri faktisk ser noe skje, det har alltid allerede skjedd når jeg oppdager det Her er noen eksempler: Jeg har to helt forskjellige LED telys, fra ulike merker og med ulike fjernkontroller. Begge har slått seg på av seg selv, dette har skjedd to ganger. Spottene i taket dimmer seg plutselig ned og opp, uten at jeg gjør noe. Når jeg ser på YouTube på TV-en og trykker på pause, så hender det at videoen begynner å spille igjen av seg selv etter en stund. Det har også skjedd i to andre apper at videoen plutselig blir satt på play igjen etter at jeg har pauset. En kveld kom jeg inn på rommet mitt før jeg skulle legge meg, og da var vinduet helt åpent og den ene gardinen dratt helt til siden. Tidligere var vinduet bare litt på gløtt, og begge gardinene var lukket. Det kan selvfølgelig være vinden, men det føltes likevel veldig rart. Datteren min har en lekebil som lager lyd hvis man trykker på en knapp. Den lyden spilte seg plutselig av to ganger på en dag, men aldri igjen siden. Derfor tenker jeg at det ikke kan være noe galt med selve bilen. Oppvaskmaskinen har skrudd seg på av seg selv flere ganger. Det kan jo være noe teknisk feil med den, men det skjer ofte nok til at det føles litt rart. Jeg hadde visning på huset for noen uker siden og lot alle lysene stå på i stuen. Da jeg kom hjem, var alle lysene av. Sikringen hadde gått, men faren min som har litt peiling på sånn sa at det er helt umulig at den skulle gå bare fordi for mange lys var på. Rart dette skulle skje akkurat på visningen, aldri skjedd før. Dolokket på badet var lukket i natt og jeg lukker ALDRI dolokket. Baderomsdøren var også lukket, og jeg lukker heller aldri den døren. Kan dette være tegn på noe paranormalt? Og hvorfor ser jeg det aldri mens det skjer? Er så frustrerende for ingen tror jo på meg, og jeg tror ikke helt på meg selv heller da jeg aldri ser det faktisk skje😣 Har leid flere hus før og aldri opplevd noe slikt… Hadde satt stor pris på hva dere synes om dette!😅 Anonymkode: f13d1...b6e 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Skrevet 22 timer siden Jeg tror jeg hadde ringt ekektriker gitt. En elektrikers største frykt er jo at "folk som har litt peiling på slikt" skal blande seg. Ledlysene har trolig blitt satt i timer-modus. Anonymkode: e54d5...7db 3
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg tror jeg hadde ringt ekektriker gitt. En elektrikers største frykt er jo at "folk som har litt peiling på slikt" skal blande seg. Ledlysene har trolig blitt satt i timer-modus. Anonymkode: e54d5...7db Ja det er sant😅😅 Men de lysene skrur jeg alltid på på kvelden og av igjen før jeg legger meg. Gir derfor ikke mening at de bare skrudde seg på på morgenen når jeg våknet, for det er ikke timer på at de skal slå seg på om 12 timer, er timer på at de skal være på i 12 timer 😅 Anonymkode: f13d1...b6e
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Skrevet 22 timer siden Mulig det er noen på besøk hos dere, men også mulig at det finnes forklaringer på fenomenene. Dersom du føler stort behov for å vite er det nok best å kontakte et seriøst medium som kan hjelpe deg med å finne ut av dette Vi har taklamper som blinker og svinger, en 3-åring som forteller om besøk på rommet sitt og dører som låser seg. Her er det helt greit, de skaper ikke unødvendig uro Men jeg er selv medium da så føler meg relativt trygg på hvem de er. Kan jo nevne det, det er som regel familiemedlemmer som kommer innom så ingen grunn til å føle seg utrygg. Anonymkode: 5cd78...53c 1
senior Skrevet 22 timer siden #5 Skrevet 22 timer siden Jeg tror det spøker . . . i hodet ditt. Spøkelser er innbillte forestillinger. Dimmete lyspærer som plutselig varierer i styrke er ganske normalt. Glem å kaste bort penger og energi på såklte medier . . .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå