Hydrium Skrevet 26. juni #1 Skrevet 26. juni Nå har Islam Net nok menn til å bli en trussel for Norge Er dette bare rasisme og islamofobi? Eller er dette et alvorlig problem? 3
Macro Skrevet 26. juni #2 Skrevet 26. juni Jeg tenker nok de fleste muslimer og andre vanlige folk ikke hadde latt noe sånt skje. 2
Hydrium Skrevet 26. juni Forfatter #3 Skrevet 26. juni Macro skrev (5 timer siden): Jeg tenker nok de fleste muslimer og andre vanlige folk ikke hadde latt noe sånt skje. Det skjer nå. Leste du ikke? 2
Bacteria Skrevet 26. juni #4 Skrevet 26. juni Enig med Vebjørn Selbekk i at det er forsamlings-og religionsfrihet i Norge, så Islam Net får bare kjøre på. Kanskje dette endelig får folk til å våkne. For dette er en demonstrasjon av makt, og et signal til politikerne. Men det blir nok fortiet av media som vanlig. Disse er ikke opptatt av demokrati, hvis islamister får makt gir de den ikke fra seg frivillig. Ikke at jeg tror de får makt i Norge. Håper ikke det hvertfall. 2 2
Hydrium Skrevet 13. juli Forfatter #5 Skrevet 13. juli Vi kan jo se til England for eksempel...... det er ikke en irrasjonell bekymring dette. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå