AnonymBruker Skrevet 26. juni #1 Skrevet 26. juni Dette ble solgt inn som veldig bra av DNB så jeg takket ja, men er det noe mer spesielt en andre kundeprogram? Anonymkode: bc1d0...454
NakenPanda Skrevet 26. juni #2 Skrevet 26. juni (endret) Saga er av de bedre, men det kommer jo ann på hvilket nivå du er gull/platinum eller private banking. Ikke vanvittig stor oppside men helt ok, de inviterer normalt etter hvor stor inntekt man har. Endret 26. juni av NakenPanda
AnonymBruker Skrevet 26. juni #3 Skrevet 26. juni Jeg har det på grunn av loungetilgang. Det er mye å spare på det om man reiser en del. Og så er det jo en del gode avtaler og spesialtilbud, om man følger godt med. Anonymkode: 892e8...bfb 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #4 Skrevet 26. juni Er det loungetilgang med Saga Gold? Anonymkode: 61ed4...f88
NakenPanda Skrevet 26. juni #5 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det loungetilgang med Saga Gold? Anonymkode: 61ed4...f88 Ja 4 ganger per år, til business class via appen "Mastercard Airport Experience" Det er også ekstra poeng på Eurobonus via Saga hvis du går den veien, i forhold til vanlig DNB mastercard 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #6 Skrevet 26. juni NakenPanda skrev (7 minutter siden): Saga er av de bedre, men det kommer jo ann på hvilket nivå du er gull/platinum eller private banking. Ikke vanvittig stor oppside men helt ok, de inviterer normalt etter hvor stor inntekt man har. Er det farger og? Det spurte jeg ikke om. Hvor ser man det? Anonymkode: bc1d0...454
AnonymBruker Skrevet 26. juni #7 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det loungetilgang med Saga Gold? Anonymkode: 61ed4...f88 Jeg har private banking. Anonymkode: 892e8...bfb
AnonymBruker Skrevet 26. juni #8 Skrevet 26. juni Kan se ut som det er Saga Gull jeg har. Anonymkode: bc1d0...454
NakenPanda Skrevet 26. juni #9 Skrevet 26. juni (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har private banking. Anonymkode: 892e8...bfb Da er det ganske bra, jeg har Platinum og jeg bruker det som mitt hoved kreditt kort Endret 26. juni av NakenPanda
NakenPanda Skrevet 26. juni #10 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det farger og? Det spurte jeg ikke om. Hvor ser man det? Anonymkode: bc1d0...454 Sjekk på DNB
AnonymBruker Skrevet 26. juni #11 Skrevet 26. juni Tja… jeg hadde saga gold, tror jeg . Usikker på hvilket nivå. Den eneste fordelen jeg benyttet meg av og satte pris på var null telefonkø de få gangene jeg trengte å ringe de. Lounge har jeg gjennom andre avtaler/fordelskort. jeg byttet likevel bank på grunn av andre omstendigheter som ikke har lignende fordelsprogram, og jeg trives bedre i denne banken. Null telefonkø som «vanlig» kunde der, hvilket DnB ikke kunne tilby. Anonymkode: 271f7...d8f
AnonymBruker Skrevet 26. juni #12 Skrevet 26. juni NakenPanda skrev (1 time siden): Saga er av de bedre, men det kommer jo ann på hvilket nivå du er gull/platinum eller private banking. Ikke vanvittig stor oppside men helt ok, de inviterer normalt etter hvor stor inntekt man har. Private Banking er ikke Saga. Anonymkode: 8dbc1...7ff 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni #13 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Private Banking er ikke Saga. Anonymkode: 8dbc1...7ff 😅 Da lærte jeg noe også. Måtte runden via chat gpt. Trodde faktisk det var en oppgradering av Saga. Men ser jo kortene er like, med unntak av teksten. Startet med Saga. Men når jeg nærmet meg 50 kom jo pensjonssparingen opp i et ok beløp, så da fikk jeg det tilbudet. Anonymkode: 892e8...bfb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå