Gå til innhold

Cherry angiomas?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste par årene fått fler og fler små røde «fregner» over hele kroppen. Spesielt på armene, brystet, magen og lårene, men nå begynner de å komme  ansiktet også. Fastlegen er sikker på at dette er cherry angiomas. Ingen av de står ut av huden, aller er inni..beste måten å beskrive de på er som fregner. Bare at de er røde og blir mindre røde for noen sekunder når jeg stryker neglen over. Så det er jo blodkar. flere som har slike? Har de gått bort igjen? Blitt værre? 
legger med bilde av en liten del av brystet.

IMG_0681.jpeg

Anonymkode: 119cb...2af

Skrevet

Går ikke bort nei. Hudklinikk kan fjerne slike ‘kirsebærflekker’

Skrevet

Er du i 30-årene? Er visst sånne gammelmannsflekker man får når man er over 30🤭 Har de selv, snart 40

Anonymkode: 3b799...958

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Er du i 30-årene? Er visst sånne gammelmannsflekker man får når man er over 30🤭 Har de selv, snart 40

Huff 😅 har du slike «fregner» bare? Mange? 
Er 39, må vel bare innse at man begynner å dra på åra 🙈🙈

Skrevet

Jeg var over 50 før de dukka opp. Har noen på magen og øverst på låret.Ser ikke ut som det kommer flere.

Anonymkode: d2e8b...ad8

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Huff 😅 har du slike «fregner» bare? Mange? 
Er 39, må vel bare innse at man begynner å dra på åra 🙈🙈

Jepp🤣og noen er litt større enn dine også, hehe. Tror ikke det er vanskelig å få fjernet dem. Jeg har ikke orka🤭

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har de siste par årene fått fler og fler små røde «fregner» over hele kroppen. Spesielt på armene, brystet, magen og lårene, men nå begynner de å komme  ansiktet også. Fastlegen er sikker på at dette er cherry angiomas. Ingen av de står ut av huden, aller er inni..beste måten å beskrive de på er som fregner. Bare at de er røde og blir mindre røde for noen sekunder når jeg stryker neglen over. Så det er jo blodkar. flere som har slike? Har de gått bort igjen? Blitt værre? 
legger med bilde av en liten del av brystet.

IMG_0681.jpeg

De der får du bare flere og flere av desto lengre du lever. Kan fjernes, men det er et voldsomt arbeid. Og det vil komme nye uansett. 
De viser at du lever. Er du over 40?

Anonymkode: cf4bd...07b

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

De der får du bare flere og flere av desto lengre du lever. Kan fjernes, men det er et voldsomt arbeid. Og det vil komme nye uansett. 
De viser at du lever. Er du over 40?

Anonymkode: cf4bd...07b

Er 39 😊 uffameg..ja de er jo overalt😅

Skrevet

Takk for svar alle sammen! Da føler jeg meg litt sikrere på at dette faktisk er normalt..har vært redd for at det er noe galt med blodkarene mine 🙈😅 jaja..er vel normalt å bli eldre da 🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...