Gå til innhold

Parforhold der sexen er fantastisk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er i et parforhold og vi klikker godt på alle plan. Sexen er god og jeg (dama) får så mange orgasmer jeg orker. 

I mitt tidligere forhold var jeg bare en å tømme seg i.

Jeg tenker noen ganger på om det blir slutt, er det verdt det når sexen er så god? Kanskje jeg ikke får oppleve denne kjemien igjen? Kjemien er jo der og vi har virkelig en kraftig energi i mellom oss. 

Hvor viktig er det at sexlivet er velfungerende når kanskje andre ting skranter? Hvor mye er det av betydning? Jeg vet samboeren min elsker meg og jeg merker det godt i handling. Det er viktig for han at jeg er tilfredstilt så han vet jeg er fornøyd (og sikkert for å bevise at han kan gi meg det jeg vil og at han føler seg god nok i senga tross noen uenigheter generelt i livet) 

Nb, hadde vi ikke hatt sex hadde vi vært et perfekt vennepar,så vi fungerer bra sammen på alle plan. 

Anonymkode: 63d04...186

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg tenker noen ganger på om det blir slutt, er det verdt det når sexen er så god? 

Hvor viktig er det at sexlivet er velfungerende når kanskje andre ting skranter? Hvor mye er det av betydning?

Dette er selvfølgelig helt individuelt. 

For min del er sexen uviktig. For meg er sex mer et resultat av at forholdet er bra. Forholdet blir ikke bra pga sex, uansett hvor bra den måtte være.

Vi har også veldig bra sex. Jeg blir fullt ut tilfredsstilt. Mannen min er rett og slett en veldig bra elsker. Allikevel trenger jeg ikke sex for å ha det bra i forholdet. Vi har hatt periode på over et år uten sex f.eks. For Oss er dette helt problemfritt, mens for andre kunne det vært drepen på et forhold.

Poenget er at det vil være veldig store variasjoner på hvor mye ulike mennesker vektlegger sex. Nøkkelen er å ha en partner som er kompatibel, noe heldigvis jeg har😊.

Anonymkode: 4b2f2...412

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg er sex like viktig som andre ting som kjærlighet, respekt, flørt, humor,  intimitet, samarbeid osv.

Jeg har klart meg bra som alenemor og har tatt gode praktiske og økonomiske valg gjennom årene. Det betyr at jeg ikke trenger en mann på det planet. Jeg er heller alene med høy livskvalitet enn i et dårlig/middels forhold som bidrar til lavere livskvalitet. 

Jeg er fortsatt attraktiv selv om jeg har bikket 40 år, og har hus, bil, båt, hytte både på fjellet og i varmere strøk. En god mann blir som prikken over i'en. 

Jeg var valgfri singel i 10 år før jeg ble sammen med han som nå er samboeren min.  Vi har nydelig sex, men i tillegg fungerer alt det andre kjempebra også. Jeg håper vi får lov til å bli gamle sammen. Latteren sitter løst, snakker om dagsaktuelle tema hver dag, heier på hverandre, planlegger ferier og opplevelser, ingen av oss har mer ansvaret enn den andre for hus/hjem/bil/hage enn den andre, årene går og vi har fortsatt sex stort sett hver dag ❤️

Anonymkode: 735a3...9dd

• Hjerte 1
Skrevet

Hva spør du egentlig om? Jeg vet ikke om jeg misforstår innlegget ditt..?

Du lever med en mann. Dere har det flott på alle måter. Sexen er amazing. Hvor er problemet? 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er i et parforhold og vi klikker godt på alle plan. Sexen er god og jeg (dama) får så mange orgasmer jeg orker. 

Jeg tenker noen ganger på om det blir slutt, er det verdt det når sexen er så god? Kanskje jeg ikke får oppleve denne kjemien igjen? Kjemien er jo der og vi har virkelig en kraftig energi i mellom oss. 

Hvor viktig er det at sexlivet er velfungerende når kanskje andre ting skranter? Hvor mye er det av betydning? Jeg vet samboeren min elsker meg og jeg merker det godt i handling. Det er viktig for han at jeg er tilfredstilt så han vet jeg er fornøyd (og sikkert for å bevise at han kan gi meg det jeg vil og at han føler seg god nok i senga tross noen uenigheter generelt i livet) 

Nb, hadde vi ikke hatt sex hadde vi vært et perfekt vennepar,så vi fungerer bra sammen på alle plan. 

For meg er sexlivet i forholdet veldig viktig. Så kommer det jo an på hva det er som skranter ellers, hvor viktige er de tinga og kan man leve fint med det. Det vet bare du/dere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skiller meg nå fra en mann som er snill og god på alle måter. Men vi har ikke hatt sex på flere år. Ikke at sex er det viktigste i et forhold, det var selvfølgelig andre ting også, men det gjorde det ikke bedre at vi ikke tente på hverandre. 

Anonymkode: 32652...f8f

Skrevet

Sex er en av flere viktige ting i et forhold. Jeg kunne ikke vært i et forhold hvor sex og seksuell kommunikasjonen ikke fungerte. 

AnonymBruker
Skrevet

Normalt så går du lei mannen et sted mellom 7 og 10 år inn i forholdet. Sex har dere da ikke hatt på noen år så all den seksuelle kjemi dere hadde de første 2 til 3 årene er for lengst glemt. 

Så finner du en ny mann og du stiller det samme spørsmålet. 

Amazing ikke sant? Vi mennesker vi glemmer lett, og følelsene vi har i nuet er alltid de viktigste. 

Det er også derfor man skal være  veldig forsiktig med folk som bærer på nag i årtider. De bærer på mer enn bare dårlige minner for å si det forsiktig. 

Anonymkode: 033ce...c23

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i et forhold tidligere som ikke fungerte seksuelt, samt en del andre ting.  Det var ikke noe for meg. 

Men nå er jeg i et ekteskap som fungerer på alle plan. Skulle mannen min plutselig ikke ha lyst på sex eller bli syk osv, så ville ikke det gjort noe. Jeg elsker han veldig høyt og ville levd med han uansett. 

Anonymkode: 00289...e47

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp! Kjæresten min er perfekt.

-Kvinne.

Anonymkode: baecc...a86

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor tenker du på om det blir slutt? Er det at du er bekymret for at han skal gjøre det slutt? Eller tenker du at til tross for alt det riktige, så er det feil pga at dere har noen uenigheter?? 

Anonymkode: 5b2d6...ce6

Skrevet

Normalt så går du lei mannen et sted mellom 7 og 10 år inn i forholdet. Sex har dere da ikke hatt på noen år så all den seksuelle kjemi dere hadde de første 2 til 3 årene er for lengst glemt. 

Så finner du en ny mann og du stiller det samme spørsmålet. 

Amazing ikke sant? Vi mennesker vi glemmer lett, og følelsene vi har i nuet er alltid de viktigste. 

Det er også derfor man skal være  veldig forsiktig med folk som bærer på nag i årtider. De bærer på mer enn bare dårlige minner for å si det forsiktig. 

Anonymkode: 033ce...c23

Huh? Hva snakker du om? 

Vi har vært sammen i 20 år godt og vel og har fortsatt seksuell kjemi og elsker hverandre. Det samme med de fleste av våre venner. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...