Macro Skrevet 26. juni #21 Skrevet 26. juni Som kvinne der jeg vet at både han og jeg er rene og vet at ingen av oss er utro hadde jeg ALDRI googlet kjønnssykdommer/ ting som smitter. Jeg hadde søkt på ting som sopp, tidlig overgangsalder, graviditet, feil PH o l. Det at hun sitter å søker opp ting som smitter skurrer for meg. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #22 Skrevet 26. juni Macro skrev (52 minutter siden): Som kvinne der jeg vet at både han og jeg er rene og vet at ingen av oss er utro hadde jeg ALDRI googlet kjønnssykdommer/ ting som smitter. Jeg hadde søkt på ting som sopp, tidlig overgangsalder, graviditet, feil PH o l. Det at hun sitter å søker opp ting som smitter skurrer for meg. Kanskje hun VET at hun har Herpes I og lurer på om hun kan ha smittet seg selv nedentil. Fort gjort å hente litt fuktighet fra munn når hun må hjelpe seg selv når mannen ikke frister..... Anonymkode: dfced...d37
Macro Skrevet 26. juni #23 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kanskje hun VET at hun har Herpes I og lurer på om hun kan ha smittet seg selv nedentil. Fort gjort å hente litt fuktighet fra munn når hun må hjelpe seg selv når mannen ikke frister..... Anonymkode: dfced...d37 Hun begår den feilen etter 25+ år?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå