AnonymBruker Skrevet 26. juni #1 Skrevet 26. juni Jeg jobber en plass der jeg også jobber med en enslig litt eldre fyr (58) , han holder seg veldig for seg selv. Sier ikke hei til andre, men til meg ig ei annen ei. Han prater mye med meg men jeg syntes han er litt ubehagelig. Ofte setter jeg meg på et annet rom for å unngå han, han kommer ofte etter meg og inn på pauserommet når andre ikke er der. Hadde han bare vært sånn mot andre, så hadde jeg ikke reflektert over det. Nå i ferien satt jeg meg igjen på et annet rom for å unngå han, jeg hørte han "leitet" etter meg, men gikk heldigvis ikke inn der hvor jeg satt. Merker dette nå faktisk går utover trivsel. Jeg er ikke ung, er 34, så voksen person som burde gi han et bedre signal om at jeg ikke alltid orker å ka han komme. Hvordan gjøre dette? Når gan fortsatt ikke rar hintet med at jeg setter meg på andre rom? Anonymkode: 827ce...7e4
AnonymBruker Skrevet 26. juni #2 Skrevet 26. juni Han lukter også veldig, dusjer sjeldent (sparer penger). Så jeg syntes hele fyren bare er litt kvalmende. Han er veldig negativ også så det er også en av grunnene til at jeg unngår han. Men når man setter seg andre plasser enn pauserommet, så må han da vel forst at jeg vil være alene? Han går rundt å leter, låser opp flere dører for å se hvor jeg sitter. Anonymkode: 827ce...7e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå