AnonymBruker Skrevet 26. juni #1 Skrevet 26. juni Ja som tittelen sier, svigermor prater hull i hodet på folk om seg og sitt, og krever at man sitter der ukentlig og hører på hva hun har å snakke om. Hender seg hun spør hvordan det går med deg osv men så fortsetter hun å snakke om seg og sitt, og sine kollegaer og familie som sier ditt og datt og at hun er frustrert over ditt og datt. Blir kjempesliten av det og det drar ut energien fra folk. Har i tillegg 2 små barn og ikke overskudd til å sitte der og høre på slikt ukentlig Ser det er en annen svigermor-tråd her, bare for å ha det sagt så er det ikke samme person.. Flere som har en slik svigermor, og hvor ofte ses dere? Anonymkode: ba492...5f1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #2 Skrevet 26. juni Min mor er slik. Jeg hadde aldri orket å besøke henne hver uke. "krever at man sitter der ukentlig"? Hun kan "kreve" hva hun vil, men du kan også sette grenser for deg selv. Anonymkode: c3adf...7ca 4 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #3 Skrevet 26. juni Jeg har en søster som er slik. Prater og prater. Synes synd på svigerbarna hos henne. Har hørt de er lite på besøk der. Å det skjønner jeg godt. Ta det opp , ikke sikkert det hjelper for evig. Men der og da blir de kanskje litt flaue. Jeg gjør det med min søster. Sier klart i fra de få gangene vi sees. Orker bare ikke høre på at hun prater og skravler om folk jeg ikke kjenner og andre ting som ikke angår vår kontakt Anonymkode: e5d6a...43f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå