Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! vet noen om noen gode råd for å finne mannen man kan gifte seg med?

jeg føler meg så alene i verden. kanskje ikke så rart? jeg har jo en medfødt sykdom, atlså Prader Willy Syndrom, en medfødt funskjons-lidelse og kan heller ikke bli gravid. dette irriterer meg så. jeg blir så bitter når jeg ser hvor godt alle rundt meg lever, og så kan ikke jeg få til det samme. men jeg plages av vanvittig sjalusi, og vansklig for å huske og lære ting, så jeg kan ikke ha vanlig jobb. så da var det vel egentlig ment slik da at jeg har mine sykdomer og får leve etter det, man ikke få alt her i livet får man høre om noen vil trøste en person som sliter slik jeg gjør. argggh....jeg er så sint!!! :frustrert::frustrert::frustrert::frustrert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

:klem: Du finner sikkert en mann som ikke vil ha barn, og som blir glad i deg på tross av sykdommen din.

Hilsen en som fant en flott mann på tross av mye sykdom.

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Vær sosial og positiv, så skal du se at du får oppmerksomhet.

Nei, en kan ikke få alt her i livet, men mye styrer en selv.

Adopsjon er vel en mulighet?

Ønsker deg lykke til:)

Endret av Misty
Skrevet
Adopsjon er vel en mulighet?

Akkurat det kommer vel an på sykdommen, dessverre. En del land er restriktive på hvem de vil la adoptere barn. Alder er i hvertfall et kriterium, og enkelte sykdommer er også på listen over ikke-ønskede ting. Så adopsjon er ikke alltid en mulighet for alle, dessverre. Jeg vet ikke om det er tilfelle med denne sykdommen.

Catzy

Gjest gjesta
Skrevet

Håper du blir lykkelig og finner den rette :klem:

Gjest Gjest
Skrevet

Det med positivitet var et godt råd. Prøv å se dine muligheter isteden for dine begrensninger. Tving deg til å tenke positivt på livet. Husk at selv om andres liv virker perfekte fra utsiden, sliter alle med sitt.

Lykken finner du først i deg selv. Selvsagt har du større utfordringer en de fleste, men det hjelper ikke å bli bitter. Jeg er sikker på at du kommer til å finne noen å dele livet med en vakker dag.

Skrevet

Tråden er ryddet litt.

Misty (mod)

Gjest Gjest
Skrevet

Nå vet jeg desverre lite om hva din sykdom innvolverer, men jeg vil gi deg samme råd som jeg ville gitt alle mennesker som ønsket seg en å dele livet sammen med. Det er viktig å aktivt søke situasjoner hvor man møter mennesker, og da mener jeg situasjoner som ikke involverer alkohol. Videre er det som nevnt viktig å være positiv, smile mye og selv være ops på dine positive sider,som du sikkert har mange flere av enn det du tror. Fokuser på disse, så vil du se at en mann vil være heldig ved å være sammen med akkurat deg. På denne måten kan kanskje selvtilitten øke litt og du kan lettere få kontakt med andre.

Dette er jo lett å si, men positive mennesker tiltrekker seg alltid positiv oppmerksomhet....

Skrevet

Finnes det kanskje en støttegruppe for folk med dette syndromet/ lignende sykdommer? Kanskje du treffer en i samme situasjon som har lettere for å forstå deg enn alle rundt som ikke kjenner til annet enn sin egen lille verden?

Skrevet
hei! vet noen om noen gode råd for å finne mannen man kan gifte seg med?

jeg føler meg så alene i verden. kanskje ikke så rart? jeg har jo en medfødt sykdom, atlså Prader Willy Syndrom, en medfødt funskjons-lidelse og kan heller ikke bli gravid. dette irriterer meg så. jeg blir så bitter når jeg ser hvor godt alle rundt meg lever, og så kan ikke jeg få til det samme. men jeg plages av vanvittig sjalusi, og vansklig for å huske og lære ting, så jeg kan ikke ha vanlig jobb. så da var det vel egentlig ment slik da at jeg har mine sykdomer og får leve etter det, man ikke få alt her i livet får man høre om noen vil trøste en person som sliter slik jeg gjør. argggh....jeg er så sint!!! :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:

Jeg vil anbefale deg å se litt på NLP. Søk på www.kvasir.no.

Gjest gotthard
Skrevet

ufff, har jo sakt det før her inne, alle kvinner på leit kan sende en pm med cv og bilde.....ikke ring meg, jeg ringer deg:-)

neida seriøst , så må du vel bare vente og se, men prøv og ikke tenk på det med barn for om en kar er glad i deg så klarer dere og løse det sammen.

foresten er det mange alenefedre der ute, ikke akurat pluss og bo alene med en unge har jeg merket. da får du jo både type og unge:-)

riene julekvelden det da jo

'ltkke til

Skrevet

:klem: Jeg skjønner at du er frustrert, men hva med å legge ut en annonse på nett, da ?

Jeg er helt sikker på at det finnes mange menn der ute som kan være aktuelle for deg, selv om du har en sykdom og ikke kan få barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...