AnonymBruker Skrevet 26. juni #1 Skrevet 26. juni Noen som har erfaring med det? Har en bachelor og et års videreutdanning, hva ligger lønna på da? Skjønner det er KS, men hvis tabellen på nettsiden stemmer er jo lønna veldig lav? 10 års ansiennitet Anonymkode: 2b31e...ee9
AnonymBruker Skrevet 26. juni #3 Skrevet 26. juni Hvilken stilling? En viss forskjell på sekretær og økonomisjef... Anonymkode: 8b3e7...c90
AnonymBruker Skrevet 26. juni #4 Skrevet 26. juni Jeg jobber i vgs og ligger litt over tariff pga. forhandling av lønn og lokale fohandlinger. Bachelor uten tilleggsutdanning og med 10 års ansiennitet. Så du har vel muligheter til å forhandle på lønna. Hos oss har de med relevant tilleggsutdanning fått 30000 kr utover tariff. Altså for 60 studiepoeng/årsstudium. Men der er det sikkert store forskjeller på de ulike skolene. Anonymkode: 8897d...8bb 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #5 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg jobber i vgs og ligger litt over tariff pga. forhandling av lønn og lokale fohandlinger. Bachelor uten tilleggsutdanning og med 10 års ansiennitet. Så du har vel muligheter til å forhandle på lønna. Hos oss har de med relevant tilleggsutdanning fått 30000 kr utover tariff. Altså for 60 studiepoeng/årsstudium. Men der er det sikkert store forskjeller på de ulike skolene. Anonymkode: 8897d...8bb Hvikien utdanning? Min drøm er å være sekretær eller noe på vgs❤️ er vernepleier nå men snuser på omskolering Anonymkode: 2dff3...634
AnonymBruker Skrevet 26. juni #6 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvikien utdanning? Min drøm er å være sekretær eller noe på vgs❤️ er vernepleier nå men snuser på omskolering Anonymkode: 2dff3...634 Vernepleier her og😊 Anonymkode: 8897d...8bb
AnonymBruker Skrevet 27. juni #7 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vernepleier her og😊 Anonymkode: 8897d...8bb Så herlig! Kan du si litt om hva jobben går ut på? Trenger ikke si mye slik at du blir gjenkjent, men er det mye dataarbeid? Er det en sosial jobb? Anonymkode: 2dff3...634
AnonymBruker Skrevet 27. juni #8 Skrevet 27. juni Jeg jobber med dette. Har bachelor og blir lønnet etter KS tabell 3 års høyskole/uni utdann. Har forhandlet, så ligger et stykke over. Jobber vanlig 8-4 og 5 ukers ferie ila et år. God pensjonsordning. Anonymkode: 71404...26d
AnonymBruker Skrevet 27. juni #9 Skrevet 27. juni Det er vel mye lønnsarbeid det går i, i en slik jobb? Regnskap og slikt? Jeg har også drømt om en slik jobb, men ser at jeg burde hatt mer økonomi og administrasjon i studiet mitt... Anonymkode: ae553...8fb 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå