AnonymBruker Skrevet 25. juni #1 Skrevet 25. juni Er i Kristiansand nå og bor midt i sentrum. Mye rart i gatene,mye rus blant unge og ungdom som både kranglet og sloss. Sirener jevnlig hele natten. Er det litt belastet der eller er jeg bare uheldig og ikke vandt til det? Anonymkode: ac9b1...8b6 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #2 Skrevet 26. juni Mye krimi på Sørlandet/Kristiansand. Ungdomsmiljøet er blant de verste i landet ifølge politiet. Anonymkode: 25f55...1fd 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #3 Skrevet 26. juni Alle de flotte innvandrerne våre... Flott ungdom. Anonymkode: 35caa...8f3 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #4 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Alle de flotte innvandrerne våre... Flott ungdom. Anonymkode: 35caa...8f3 Det er ikke kun innvandrere Anonymkode: 704b9...2a2 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni #5 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alle de flotte innvandrerne våre... Flott ungdom. Anonymkode: 35caa...8f3 Kristen utskudd er mer sannsynlig. Anonymkode: 84a2f...cc1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #6 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Alle de flotte innvandrerne våre... Flott ungdom. Anonymkode: 35caa...8f3 Mye jentegjenger i Kristiansand og de består ikke av innvandrere. Anonymkode: fc656...304 2 1
NakenPanda Skrevet 26. juni #7 Skrevet 26. juni La oss kalle en spade for en spade og si at det er mye gjengangere blant de kriminelle i Kristiansand, rapport fra 2017 sa at ca 20 person der 18 var gutter stod for svært mye av denne kriminaliteten, og 75% av disse gutten var av "minoritetsbakgrunn". Det er jo noen år siden men det er neppe blitt bedre kanskje verre. Det er primært innvandrere som utgjør kjernen av dette problemet, men er vi egentlig enda der at vi ikke tør si dette? GruppeAndel blant ungdom kriminelle: Minoritetsungdom~29 % av alle unge lovbrytere Blant gjengangere (2017) 85 % minoritetsbakgrunn Det viser at ungdomskriminalitet i Kristiansand i stor grad er knyttet til små, sårbare miljøer — hvor et flertall har minoritetsbakgrunn. Det er jo det samme i de fleste byer. 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni #8 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er ikke kun innvandrere Anonymkode: 704b9...2a2 Hva slags svar er dette? At det ikke kun er innvandrere hjelper lite, når den store majoriteten av ungdomsgjengene består av ungdom med innvandrerbakgrunn. At noen nordmenn er med endrer ikke det faktum at innvandrerungdom er kraftig overrepresentert i slike statistikker. Anonymkode: 93876...693 1 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni #9 Skrevet 26. juni Ene dagen var en jente hysterisk og ropte til en gutt at han måtte slippe hun. Men hun holdt fast. Vi prøvde å skille de da hun spyttet han i fjeset og slo vesken i bakhodet på han. Han hadde visstnok spredd nakenbilder av hun. Hun hylgren og var sint og han gikk rundt og gliste. Dette var en stor gjeng og alle hadde en annen bakrunn enn norsk. Det var egentlig forferdelig å se. Kjempetrist. Anonymkode: ac9b1...8b6 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #10 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er ikke kun innvandrere Anonymkode: 704b9...2a2 Jo, stort sett. Anonymkode: 35caa...8f3 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #11 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ene dagen var en jente hysterisk og ropte til en gutt at han måtte slippe hun. Men hun holdt fast. Vi prøvde å skille de da hun spyttet han i fjeset og slo vesken i bakhodet på han. Han hadde visstnok spredd nakenbilder av hun. Hun hylgren og var sint og han gikk rundt og gliste. Dette var en stor gjeng og alle hadde en annen bakrunn enn norsk. Det var egentlig forferdelig å se. Kjempetrist. Anonymkode: ac9b1...8b6 Beklager altså, men dette var slitsomt å lese. Så: AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ene dagen var en jente hysterisk og ropte til en gutt at han måtte slippe henne. Men han holdt fast. Vi prøvde å skille de da hun spyttet ham i fjeset og slo vesken i bakhodet på han. Han hadde visstnok spredd nakenbilder av henne. Hun hylgren og var sint og han gikk rundt og gliste. Dette var en stor gjeng og alle hadde en annen bakgrunn enn norsk. Det var egentlig forferdelig å se. Kjempetrist. Anonymkode: ac9b1...8b6 Anonymkode: 5cf49...e2b 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #12 Skrevet 26. juni Jeg bor i Kristiansand og føler ikke det er så galt, MEN det trekker mye folk inn til bykjernen når det er sommer og sol, og mange unge som ferierer her også som går de samme stedene. Jeg ville personlig aldri bodd i Kvadraturen (det sentrum kalles her), men jeg vet ikke om så mange andre sentrum i større byer jeg ville bodd i heller. Føler der det er uteliv så følger det med litt. Vi har hatt problemer med jentegjenger, og oppsamling av barnevernsinstitusjoner, og generelt litt ungdomskriminalitet. Jeg vet det jobbes med det, men ikke så lett å få has på. Anonymkode: 085c0...cd6
AnonymBruker Skrevet 26. juni #13 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jo, stort sett. Anonymkode: 35caa...8f3 Ikke i Kristiansand nei. Jeg er oppvokst der og alle jeg kjenner fra barndommen som nå er kriminelle (og som lager bråk) er etnisk norske. Anonymkode: 5691b...843 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå