AnonymBruker Skrevet 25. juni #1 Skrevet 25. juni Hallo! Jeg slutta jobben min 2. desember på grunn av sjefen min hater meg, det var en gutt som jeg jobba med hver dag fram til jeg slutta. Han gutten hadde fortalt hvor fantastisk jeg var, vi klemte han smilte alltid til meg. Men det siste dagen så hadde han sladra til sjefen på grunn av jeg satt alene på avdelinga. Jeg vil ikke slutte på jobben, men jeg vil ikke være i en jobb der jeg blir behandla grusomt. Jeg skjønner ikke hvordan han kunne gjøre det mot meg. Hater han meg virkelig så mye... Det verste var at vi ikke snakka ut om det, fordi jeg kommer ikke til å se han igjen. Hvorfor er han grei mot meg når han hater meg? Anonymkode: 9682d...699
AnonymBruker Skrevet 25. juni #2 Skrevet 25. juni Sladra om at du satt alene..? Anonymkode: 96314...d85
AnonymBruker Skrevet 25. juni #3 Skrevet 25. juni Innlegget er ubegripelig. Kan du formulere deg på en annen måte? Anonymkode: 5f187...2e5 5
AnonymBruker Skrevet 26. juni #4 Skrevet 26. juni Hva mener du med at han sladret om at du satt alene på avdelingen. Har man ikke lov å være alene på avdelingen? Anonymkode: 77769...baa
AnonymBruker Skrevet 26. juni #5 Skrevet 26. juni Hva mener du med at han sladret om at du satt alene på avdelingen. Har man ikke lov å være alene på avdelingen? Også hvem hater deg? Både sjefen og han gutten? Anonymkode: 77769...baa
_popcorn_ Skrevet 26. juni #6 Skrevet 26. juni Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Tråden er ryddet for latterliggjøring. _popcorn_, adm 1
Anbefalte innlegg