AnonymBruker Skrevet 25. juni #1 Skrevet 25. juni Når man har vært en mellomting mellom venner og nær bekjent, omgås samme miljø og folk, treffes ofte. Når en kollega man har hatt god kontakt med slutter eller noen flytter tilbake til landet sitt/byen. En høflighetsfrase eller seriøst? Jeg blir aldri klok på om det bare er tomprat eller om folk faktisk mener det. Hvis det ikke er det, er det ikke bedre å bare ikke si noe i det hele tatt? Anonymkode: 07c0c...bdb
AnonymBruker Skrevet 25. juni #2 Skrevet 25. juni Jeg mener det alltid oppriktig når jeg sier det, i hvert fall. Jeg sier det kun til folk jeg ønsker å treffe eller ønsker å ha på besøk. Anonymkode: 8e122...422 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni #3 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Når man har vært en mellomting mellom venner og nær bekjent, omgås samme miljø og folk, treffes ofte. Når en kollega man har hatt god kontakt med slutter eller noen flytter tilbake til landet sitt/byen. En høflighetsfrase eller seriøst? Jeg blir aldri klok på om det bare er tomprat eller om folk faktisk mener det. Hvis det ikke er det, er det ikke bedre å bare ikke si noe i det hele tatt? Anonymkode: 07c0c...bdb Jeg mener det hvertfall når jeg sier slik. Men ts, er dette egentlig så farlig da? Heng om du vil.. om ikke la være. Anonymkode: bbd54...581
AnonymBruker Skrevet 25. juni #4 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Når man har vært en mellomting mellom venner og nær bekjent, omgås samme miljø og folk, treffes ofte. Når en kollega man har hatt god kontakt med slutter eller noen flytter tilbake til landet sitt/byen. En høflighetsfrase eller seriøst? Jeg blir aldri klok på om det bare er tomprat eller om folk faktisk mener det. Hvis det ikke er det, er det ikke bedre å bare ikke si noe i det hele tatt? Anonymkode: 07c0c...bdb Noen mener det. Andre mener det der og da, men er ikke så gira noen år etterpå, når du kommer forbi. Andre mener det ikke. Og du bør ikke velge å bruke tid på å forsøke forstå hvorfor folk gjør som de gjør, ei heller på å finne en betydning for en frase som skal favne hele menneskeheten. Begge deler er nytteløse øvelser. Anonymkode: da8ee...06c 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #5 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (27 minutter siden): En høflighetsfrase eller seriøst? Umulig å vite. Anonymkode: e462e...d10
AnonymBruker Skrevet 25. juni #6 Skrevet 25. juni Det varierer rett og slett. Oftere genuint i noen kulturer enn andre. I f.eks USA er det ofte bare en frase, i Nord-Europa og Midtøsten oftere genuint. Anonymkode: fa733...6cb
AnonymBruker Skrevet 25. juni #7 Skrevet 25. juni Jeg mener det iallfall, og synes det er svært hyggelig at folk kommer innom, hjemme eller på hytta, eller foreslår å møtes et sted. Anonymkode: 887be...7e9
AnonymBruker Skrevet 25. juni #8 Skrevet 25. juni Jeg mener det når jeg sier sånt. Men ikke sikkert jeg føler like mye for det etter 3-4 mnd. Anonymkode: 575ac...10e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå