Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2006 #1 Skrevet 19. mars 2006 Jeg har gått på fot terapeut VK1 og er nå snart ferdig med VKII. Jeg hadde veldig lyst til å bli fotterapeut, men det gikk ikke så bra på VK1, og det går heller ikke så veldig bra i år. Fikk dårlige karakterer ifjor, og i år. Nå er det jo bare 2 og 1/2 måned igjen av skoleåret. Hva skal jeg gjøre da? Jeg gjorde og gjør så godt jeg kan. Gjør lekser, leser til eksamen osv.. men det nytter ikke. Dårlige karakterer uansett! Så nå fant jge ut at jeg skal bli skopusser istedet! Hva slags bakgrunn er det man må ha for å bli skopusser? Jeg elsker å jobbe med føtter. Men fordi det ikke gikk så bra med fotterapeut greiene, så får jeg heller bli SKOPUSSER i stedet!! Tjener man bra i det yrket? Tror det kan være veldig morsomt!
FrøkenHobart Skrevet 20. mars 2006 #2 Skrevet 20. mars 2006 Seriøst? Du kan jo alltids utleve din fotfetisj på fritiden og ta deg en mere stabil jobb?
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #3 Skrevet 21. mars 2006 ts her jeg tuller ikke assa. jeg er seriøs ang. dette. ingen som kan hjelpe meg med det her eller? ingen som vet om hva slags bakgrunn man må ha?, og om man tjener bra på det her?
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #4 Skrevet 21. mars 2006 Da synes jeg planen din om å bli mannekeng hørtes bedre ut.
dichroic Skrevet 28. april 2006 #5 Skrevet 28. april 2006 hei,må du ha matte ,engelsk,gym for å bli fotteraput?er det tungt,er på rehablitering å lurte på å bli fotteraputut,hvor mange år er det? jeg har bare 9 årig fra før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå