FrøkenBlå Skrevet 25. juni #1 Skrevet 25. juni Vurderer å delta som selger på bruktmarked, men lurer på om man egentlig får solgt noe på slike marked? Her er det snakk om å betale 50 kr for å sette opp sin egen bod. Markedet varer noen timer. Jeg tenker å selge div. penkjoler (brukt i bryllup ol) klær og sko til dame + barneklær og leker. Mulig jeg finner noe klær fra mannen også og kanskje en lysestake eller to. Men er det noen som faktisk kjøper slike varer eller er det bortkastet tid?
AnonymBruker Skrevet 25. juni #2 Skrevet 25. juni FrøkenBlå skrev (1 time siden): Vurderer å delta som selger på bruktmarked, men lurer på om man egentlig får solgt noe på slike marked? Her er det snakk om å betale 50 kr for å sette opp sin egen bod. Markedet varer noen timer. Jeg tenker å selge div. penkjoler (brukt i bryllup ol) klær og sko til dame + barneklær og leker. Mulig jeg finner noe klær fra mannen også og kanskje en lysestake eller to. Men er det noen som faktisk kjøper slike varer eller er det bortkastet tid? Hvor langt er ett tau? Spørs jo på hvem som dukker opp og hva du har. Anonymkode: 97bf0...dab 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #3 Skrevet 26. juni Hvis du ikke tror du tjener inn over 50 kr på et par timer så er det ikke verdt. Leker kan fort selges bra hvis de er priset billig, klær og sko kommer an på om det er merkeklær eller ikke, fast fashion klær til voksne selger ikke er min erfaring Anonymkode: 145b4...7bf
AnonymBruker Skrevet 26. juni #4 Skrevet 26. juni Jeg solgte for ca 3000 kr på et marked. Sto der i seks timer. Om man tar med forberedelser (finne varer, prise, pakke opp og ned, kjøring, parkering, rigge) så er ikke timeprisen veldig imponerende. Men deilig å bli kvitt saker og ting. Anonymkode: 88d6f...041
FrøkenBlå Skrevet 26. juni Forfatter #5 Skrevet 26. juni Målet er ikke nødvendigvis å tjene så mye penger, men har en del ting som jeg syns er for bra til å bare gi bort. Noen kroner her og der blir jo gjerne litt til sammen. Mye styr å legge alt på ut på finn.no også, pluss at det tar tid å få solgt. Viktigste er å bli kvitt ting og tang. Får vurdere om det er verdt tidsbruken å ta alt med på er marked. TS.
Lidhun Skrevet 27. juni #6 Skrevet 27. juni Jeg solgte for 900 kr på bruktmarked. Det jeg solgte mest av var leker, barneutstyr, barneklær og utkledningstøy. Alt var billig priset. De som hadde med voksenklær fikk solgt svært lite. (Forståelig, voksne vil jo gjerne prøve klærne først) Var mye jobb å finne frem ting, men deilig å bli kvitt litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå