AnonymBruker Skrevet 25. juni #1 Skrevet 25. juni I starten av tyveårene gjorde jeg alt for kvinnene. Gjorde alt etter boka, og bøkene "Hvordan tilfredstille en kvinne", "Hvordan vinne hennes hjerte", "Hvordan få drømmekvinnen" etc...alle skrevet av kvinner. Endte med at de miste respekten for meg, utnyttet min gavmildhet som gjorde at jeg tapte tusenvis av kroner, og alle de 7-8 første var utro. Hun ene med min egen bror. Jeg sluttet å stole på kvinner, ble kald og likegyldig. Forhold var jeg ikke interessert i. Det var for risikabelt følelsesmessig. Men, jeg ville likevel pule. I startfasen i alle nye "bekjentskaper" så gjorde jeg alt for dem, frem til jeg fikk pult. Etter det, så ga jeg litt faen, og ga ingenting eller veldig lite. Det var tøm, røm og gløm-holdning. Hva skjedde? Jo, kvinnene fortsatte å sende sms, ringe og ville treffes videre. Jeg spilte hard to get uten å vite det på den tiden. Damene behandlet meg veldig bra, og jeg begynte å tenke annerledes. Litt og litt begynte jeg å få følelser. Begynte å tenke forhold, og begynte å gi litt tilbake. Da mistet de interessen. Igjen og igjen, med flere kvinner. Min interesse for forhold forsvant fullstendig. Hva faen var greia liksom? Viste jeg interesse, så mistet de interessen. Viste jeg ingen interesse, utenom sex, så var de plutselig veldig interessert. Jeg ble enda mer kald og likegyldig. Endte opp med å opprette en profil på fetlife, og fant en kvinne der. Var IKKE interessert i forhold. Ville bare ha sex. Jeg fant en attraktiv kvinne (med to barn) som var hyper på bdsm, var submissiv og ville være 100% slave. Hun ba meg lage regler som hun måtte følge, og fulgte hun dem ikke, så var det min jobb å straffe henne med pisk på rumpa...noen ganger oppimot hundre om gangen, til hun ble gul og blå...noe hun selv skrøt av til andre på fetlife-profilen hennes. I starten var alt dette nytt for meg, jeg visste ikke hva jeg skulle føle eller tenke...jeg var bare med. Levde, uten å tenke. En gang, da jeg skulle ta henne bak "der", så sa hun: "Ikke nå. Jeg er så sår." Da sa jeg: "Jeg henter glidemiddel." Da ble hun sur fordi da mistet jeg dominantheten min. Jeg SKULLE bare ta henne, selv om hun sa at hun var sår og ikke ville. Vi hadde et safeword, og det var KUN da jeg skulle stoppe...og ikke ellers. uansett, dette pågikk i mange måneder. etterhvert fikk jeg følelser for henne, og hvert straffeslag ble vanskeligere og vanskeligere å gi, til jeg til slutt sluttet. jeg ville ha et vanlig forhold. Hun gjorde det slutt på sekundet, og jeg har ikke sett henne siden. Her kommer spørsmålet: stemmer det at nice guys ALWAYS finish last, og kvinner vil ha bad boys som ikke tenker på annet enn seg selv? I mitt liv, så stemmer det til punkt og prikke, og jeg har vært på begge sider. idag har jeg vært gift i 7år. normalt forhold. jeg vil si at jeg er en nice guy. men er jeg det for lenge om gangen, da merker jeg ugang hos kjerringa og hun begynner å teste meg. da switcher jeg til bad guy, gjør min greie, gidder ikke å høre på det hun har å si, og skaper hun drama, så stikker jeg bare på puben med gutta. i mitt hode så er dette det som gjør at forholdet fungerer tanker? Anonymkode: b631d...3fb 1 1 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni #2 Skrevet 25. juni Fet tråd min gode mann. Jeg sitter litt med samme oppfatning som deg. I alle mine forhold jeg har vært så har damene vært utro på en eller annen måte. Jeg tror dette skyldes at jeg har følgt litt bøkene slik som du når jeg har vært i forhold. Gjort alt for dem og virkelig hatt på spander buksene . Da er jeg kjedelig og de vil ha noe annet mens de er sammen med meg, trygt og godt nede i lommeboken min men ikke spesielt spennende. Når jeg leste denne så reflekterte jeg litt over hva du skriver kontra mitt liv , å ja når jeg har hatt ff som jeg ikke har hatt noen følelser for så har de aldri slutta å mase, men når jeg har fått et snev av følelser så stikker de eller begynner å bruke meg med en gang. En god balanse som du har funnet tror jeg er bra, når de maser for mye må man bare gi litt faen tror jeg, damer liker ikke når det er de som er sjefen, det ligger ikke naturlig for dem. Anonymkode: ca8b5...009 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #3 Skrevet 25. juni Nice guy og bad boy leker begge med relasjoner som et falskt spill hvor man skal please eller motsatt kunstig holde nesten alt tilbake. Heller enn å være ærlige med hverandre, spiller du/dere spill. Min kjære er en snill gutt, som min far, min fetter etc. Han tenker på mye annet enn seg selv, feks familien sin, politikk mm. Han er genuint opptatt av sine ting, det er jeg også, for det å være selvstendig og ha hobbier, egne venner ol er ikke å være bad boy/girl. Han er heller ikke nice guy som prøver å smiske eller manipulere meg med penger eller ord til å like seg, det trenger han ikke, ettersom jeg rett og slett liker ham (og jeg synes smisk er teit). Vi bare liker hverandre. Jeg liker ham blant annet fordi han er naturlig submissive, noe jeg synes er helt nydelig og som tenner dominansen i meg. Dominanse og underkastelse er alt annet enn overfladisk. Slik makt vippes heller ikke av pinnen av ei enkelt setning som ikke blei "perfekt". Det er en grunn til at mange slike relasjoner også er kjærlighetsrelasjoner. Skaper han en sjelden gang unødig drama, blir jeg kald og forventer at han ordner opp, men ikke fordi jeg tenker at dette er lurt ol, dette skjer naturlig, og jeg vet at han også trenger at jeg er sånn. Men det er altså ingen strategi. Vi er bare en god match. Jeg har heller aldri vært utro unntatt i mitt første seriøse forhold, men da sladret jeg på meg selv, og prøvde å finne ut i flere år hva som skjedde, sånn at det aldri skulle skje igjen med kjærester i framtida. Anonymkode: 098db...9be 5 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni #4 Skrevet 25. juni Problemet med denne bullshitten er at de som breker til det kjedsommelige om dette er for kognitivt svake til å skjønne hva dette egentlig handler om, så de holder seg til forenklede "teorier" og meme-statements som bekrefter deres allerede inntatte mening. Hilsen mann 50+ som regnes som snill, omtenksom og jovial blant de fleste og nesten aldri vært singel. Var gift i veldig mange år, var i seriøse forhold både før og etter. Har egentlig problemer med å forbli singel selv om jeg prøver. Har alltid behandlet damene mine veldig bra og har et greit forhold til dem fremdeles selv om vi ikke omgås lenger. Lite drama, bare livet som skjer. Lykke til videre - NiceGuy Anonymkode: bc3f6...be6 11 10
AnonymBruker Skrevet 25. juni #5 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): etterhvert fikk jeg følelser for henne, og hvert straffeslag blevanskeligere og vanskeligere å gi, til jeg til slutt sluttet. jeg ville ha et vanlig forhold. Hun gjorde det slutt på sekundet, og jeg har ikke sett henne siden. Anonymkode: b631d...3fb Du var der for å tilfredsstille fetisjen hennes. Hva er det med fetisjsamfunn du ikke forstår? Anonymkode: 41916...dea 6 6
Irak Skrevet 25. juni #6 Skrevet 25. juni (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): I starten av tyveårene gjorde jeg alt for kvinnene. Gjorde alt etter boka, og bøkene "Hvordan tilfredstille en kvinne", "Hvordan vinne hennes hjerte", "Hvordan få drømmekvinnen" etc...alle skrevet av kvinner. Endte med at de miste respekten for meg, utnyttet min gavmildhet som gjorde at jeg tapte tusenvis av kroner, og alle de 7-8 første var utro. Hun ene med min egen bror. Jeg sluttet å stole på kvinner, ble kald og likegyldig. Forhold var jeg ikke interessert i. Det var for risikabelt følelsesmessig. Men, jeg ville likevel pule. I startfasen i alle nye "bekjentskaper" så gjorde jeg alt for dem, frem til jeg fikk pult. Etter det, så ga jeg litt faen, og ga ingenting eller veldig lite. Det var tøm, røm og gløm-holdning. Hva skjedde? Jo, kvinnene fortsatte å sende sms, ringe og ville treffes videre. Jeg spilte hard to get uten å vite det på den tiden. Damene behandlet meg veldig bra, og jeg begynte å tenke annerledes. Litt og litt begynte jeg å få følelser. Begynte å tenke forhold, og begynte å gi litt tilbake. Da mistet de interessen. Igjen og igjen, med flere kvinner. Min interesse for forhold forsvant fullstendig. Hva faen var greia liksom? Viste jeg interesse, så mistet de interessen. Viste jeg ingen interesse, utenom sex, så var de plutselig veldig interessert. Jeg ble enda mer kald og likegyldig. Endte opp med å opprette en profil på fetlife, og fant en kvinne der. Var IKKE interessert i forhold. Ville bare ha sex. Jeg fant en attraktiv kvinne (med to barn) som var hyper på bdsm, var submissiv og ville være 100% slave. Hun ba meg lage regler som hun måtte følge, og fulgte hun dem ikke, så var det min jobb å straffe henne med pisk på rumpa...noen ganger oppimot hundre om gangen, til hun ble gul og blå...noe hun selv skrøt av til andre på fetlife-profilen hennes. I starten var alt dette nytt for meg, jeg visste ikke hva jeg skulle føle eller tenke...jeg var bare med. Levde, uten å tenke. En gang, da jeg skulle ta henne bak "der", så sa hun: "Ikke nå. Jeg er så sår." Da sa jeg: "Jeg henter glidemiddel." Da ble hun sur fordi da mistet jeg dominantheten min. Jeg SKULLE bare ta henne, selv om hun sa at hun var sår og ikke ville. Vi hadde et safeword, og det var KUN da jeg skulle stoppe...og ikke ellers. uansett, dette pågikk i mange måneder. etterhvert fikk jeg følelser for henne, og hvert straffeslag ble vanskeligere og vanskeligere å gi, til jeg til slutt sluttet. jeg ville ha et vanlig forhold. Hun gjorde det slutt på sekundet, og jeg har ikke sett henne siden. Her kommer spørsmålet: stemmer det at nice guys ALWAYS finish last, og kvinner vil ha bad boys som ikke tenker på annet enn seg selv? I mitt liv, så stemmer det til punkt og prikke, og jeg har vært på begge sider. idag har jeg vært gift i 7år. normalt forhold. jeg vil si at jeg er en nice guy. men er jeg det for lenge om gangen, da merker jeg ugang hos kjerringa og hun begynner å teste meg. da switcher jeg til bad guy, gjør min greie, gidder ikke å høre på det hun har å si, og skaper hun drama, så stikker jeg bare på puben med gutta. i mitt hode så er dette det som gjør at forholdet fungerer tanker? Anonymkode: b631d...3fb Jeg tenker ikke slik. Ønsker meg en mann som har lyst til å være snill og god med meg. Det er min drøm. En mann jeg kan stole på. For meg er det mer verdt enn alt det du beskriver her. Det kan ikke sammenlignes. Den adferden du beskriver her kalles for push/pull dynamikk. Den er etter mitt syn giftig. Endret 25. juni av Irak 6 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni #7 Skrevet 25. juni Men herregud for noe vræl. Menn som er trygg på seg selv kommer best ut av det. Falsk dominans (bad boy), og falsk ydmykhet (nice guy) er patetisk begge deler, og en finner bare sammen med andre kvinner som selv er usikre på seg selv. En lever parforhold uten ekte nærhet. En kvinne som vil leke voldtekt og analpules når hun har vondt eller "liksom"-vondt er overhodet ikke noen representant for kvinner. Anonymkode: c735b...681 13 10
AnonymBruker Skrevet 25. juni #8 Skrevet 25. juni Å være for snill gjør deg ingen tjenester. Det er noen menn som er altfor snille og de gjør alt for kvinnene selv om de blir tråkket på gang på gang. De låner bort penger, kjører de hit og dit, sier aldri fra om kvinnene behandler de som dritt osv. Det observerte jeg med enkelte venninner som hadde slike menn som hang rundt de og håpet at det skulle bli noe mer. Samme hvor dårlig de ble behandlet så var de der uansett. Å skifte totalt om og bli bad boy synes jeg er litt merkelig, selv om jeg kan skjønne hvorfor om man har blitt utnyttet mye, men man får ingen gode forhold ut av det. Begge disse typene tiltrekker seg ikke akkurat kvinner med gode intensjoner. Det finnes mange menn som er snille og behandler damene bra, men som har selvrespekt og ikke lar seg utnytte. Å være snill er ikke negativt, men det er negativt når man forveksler det å være snill med å la seg overkjøre av andre. Anonymkode: 2f286...668 9 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni #9 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): I starten av tyveårene gjorde jeg alt for kvinnene. Gjorde alt etter boka, og bøkene "Hvordan tilfredstille en kvinne", "Hvordan vinne hennes hjerte", "Hvordan få drømmekvinnen" etc...alle skrevet av kvinner. Endte med at de miste respekten for meg, utnyttet min gavmildhet som gjorde at jeg tapte tusenvis av kroner, og alle de 7-8 første var utro. Hun ene med min egen bror. Jeg sluttet å stole på kvinner, ble kald og likegyldig. Forhold var jeg ikke interessert i. Det var for risikabelt følelsesmessig. Men, jeg ville likevel pule. I startfasen i alle nye "bekjentskaper" så gjorde jeg alt for dem, frem til jeg fikk pult. Etter det, så ga jeg litt faen, og ga ingenting eller veldig lite. Det var tøm, røm og gløm-holdning. Hva skjedde? Jo, kvinnene fortsatte å sende sms, ringe og ville treffes videre. Jeg spilte hard to get uten å vite det på den tiden. Damene behandlet meg veldig bra, og jeg begynte å tenke annerledes. Litt og litt begynte jeg å få følelser. Begynte å tenke forhold, og begynte å gi litt tilbake. Da mistet de interessen. Igjen og igjen, med flere kvinner. Min interesse for forhold forsvant fullstendig. Hva faen var greia liksom? Viste jeg interesse, så mistet de interessen. Viste jeg ingen interesse, utenom sex, så var de plutselig veldig interessert. Jeg ble enda mer kald og likegyldig. Endte opp med å opprette en profil på fetlife, og fant en kvinne der. Var IKKE interessert i forhold. Ville bare ha sex. Jeg fant en attraktiv kvinne (med to barn) som var hyper på bdsm, var submissiv og ville være 100% slave. Hun ba meg lage regler som hun måtte følge, og fulgte hun dem ikke, så var det min jobb å straffe henne med pisk på rumpa...noen ganger oppimot hundre om gangen, til hun ble gul og blå...noe hun selv skrøt av til andre på fetlife-profilen hennes. I starten var alt dette nytt for meg, jeg visste ikke hva jeg skulle føle eller tenke...jeg var bare med. Levde, uten å tenke. En gang, da jeg skulle ta henne bak "der", så sa hun: "Ikke nå. Jeg er så sår." Da sa jeg: "Jeg henter glidemiddel." Da ble hun sur fordi da mistet jeg dominantheten min. Jeg SKULLE bare ta henne, selv om hun sa at hun var sår og ikke ville. Vi hadde et safeword, og det var KUN da jeg skulle stoppe...og ikke ellers. uansett, dette pågikk i mange måneder. etterhvert fikk jeg følelser for henne, og hvert straffeslag ble vanskeligere og vanskeligere å gi, til jeg til slutt sluttet. jeg ville ha et vanlig forhold. Hun gjorde det slutt på sekundet, og jeg har ikke sett henne siden. Her kommer spørsmålet: stemmer det at nice guys ALWAYS finish last, og kvinner vil ha bad boys som ikke tenker på annet enn seg selv? I mitt liv, så stemmer det til punkt og prikke, og jeg har vært på begge sider. idag har jeg vært gift i 7år. normalt forhold. jeg vil si at jeg er en nice guy. men er jeg det for lenge om gangen, da merker jeg ugang hos kjerringa og hun begynner å teste meg. da switcher jeg til bad guy, gjør min greie, gidder ikke å høre på det hun har å si, og skaper hun drama, så stikker jeg bare på puben med gutta. i mitt hode så er dette det som gjør at forholdet fungerer tanker? Anonymkode: b631d...3fb Jeg tenker at det er DU som er fellesnevneren her. Du tiltrekkes antakelig - bevisst eller ubevisst - av kvinner med bestemte personlighetstrekk. Anonymkode: 382f6...ace 4 5
AnonymBruker Skrevet 26. juni #10 Skrevet 26. juni Dagens venstre vridde kvinner er ødelagte. De kan ikke holde på relasjoner fordi de mangler evne til tilknyttning og fordi de styres av narsissisme. Det eneste de har talent til er å ligge rundt og så må de få barn via IVF når de er 38 år fordi de ikke finner noen mann å få familie med. Og de som lider for dette er barna deres som ender opp alene i verden. De blir mobbet og utsatt for fornedrings vold av innvandrer barn med sterke familier og klaner i ryggen. Det er slik jeg ser samfunnet utvikler seg i dag. Er forøvrig kvinne og ikke mann hvis noen skulle tro det. Anonymkode: 7cbc5...1f3
AnonymBruker Skrevet 26. juni #12 Skrevet 26. juni "Ernst Robert Almgren er en av grunnleggerne av nettsiden maskulint.se, en side som først og fremst henvender seg til menn som er interessert i å bli bedre versjoner av seg selv – men som nå har like mange kvinnelige lesere. Ingrid & Maria samtaler her med Ernst om hvordan unge svenske gutter egentlig har det i dag, om det absurde i at likestillingsminister Märta Stenevi hevder at svenske gutter oppdras til å slå kvinner – når sannheten er at de ikke engang slår tilbake når de blir angrepet av aggressive innvandrergutter – samt hvordan feminismen har gjort kvinner svakere og mer ulykkelige." https://www.ingridochmaria.se/2021/04/21/nyhetsveckan-special-24-feminismens-baksidor-med-ernst-robert-almgren/?fbclid=IwY2xjawLJ22JleHRuA2FlbQIxMABicmlkETFGNzZOdzUya1VVREV1TVN4AR7sw_wNbEuur3GsjQt6hkn-brEmzaujpWURTvuqRdy3-0tdDxpiKKKV2VOS7Q_aem_6HsMyCfOMa62nTi3B0F1DQ Anonymkode: 7cbc5...1f3
AnonymBruker Skrevet 26. juni #13 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Her kommer spørsmålet: stemmer det at nice guys ALWAYS finish last, og kvinner vil ha bad boys som ikke tenker på annet enn seg selv? I mitt liv, så stemmer det til punkt og prikke, og jeg har vært på begge sider. idag har jeg vært gift i 7år. normalt forhold. jeg vil si at jeg er en nice guy. men er jeg det for lenge om gangen, da merker jeg ugang hos kjerringa og hun begynner å teste meg. da switcher jeg til bad guy, gjør min greie, gidder ikke å høre på det hun har å si, og skaper hun drama, så stikker jeg bare på puben med gutta. i mitt hode så er dette det som gjør at forholdet fungerer tanker? Jada, det stemmer. Var selv som ung voksen mann, den som var venn med mange damer, festet med de, gjorde alt mulig sammen, men i liten grad sex med de. Ble fort i venne-sonen. Så traff jeg ei, når jeg var i slutten av 20-årene, som lærte meg å ta meg til rette på alle områder. Etter at jeg lærte meg å være kald, kynisk og småslem, så har jeg vasset i fitte. Det sykeste er alle de venninnene til de forskjellige damene jeg har, som melder seg på å vil smake kjeppen min. Vet om flere i min egen omgangskrets som kan fortelle det samme. Anonymkode: b55ce...afc 1
Ellah Skrevet 26. juni #14 Skrevet 26. juni Jeg vil ikke ha noen av de typene du beskriver her. Jeg vil ha (og har) en mann som tørr å stå opp for seg selv, som har egne meninger og ikke gjør alt for meg eller overøser meg med gaver. Samtidig skal han bry seg om meg og genuint være opptatt av at jeg og vi har det bra, både sammen og hver for oss. Han skal også være snill, bry seg om andre og verden. Jeg vil med andre ord ha en likeverdig partner, som ikke ofrer seg selv for min lykke. Der vi deler utgifter og andre oppgaver livet har. Og legger til rette for at den andre skal ha det bra, og kunne dyrke egne interesser i tillegg til å være en del av oss. 2 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni #15 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (22 minutter siden): "Ernst Robert Almgren er en av grunnleggerne av nettsiden maskulint.se, en side som først og fremst henvender seg til menn som er interessert i å bli bedre versjoner av seg selv – men som nå har like mange kvinnelige lesere. Ingrid & Maria samtaler her med Ernst om hvordan unge svenske gutter egentlig har det i dag, om det absurde i at likestillingsminister Märta Stenevi hevder at svenske gutter oppdras til å slå kvinner – når sannheten er at de ikke engang slår tilbake når de blir angrepet av aggressive innvandrergutter – samt hvordan feminismen har gjort kvinner svakere og mer ulykkelige." https://www.ingridochmaria.se/2021/04/21/nyhetsveckan-special-24-feminismens-baksidor-med-ernst-robert-almgren/?fbclid=IwY2xjawLJ22JleHRuA2FlbQIxMABicmlkETFGNzZOdzUya1VVREV1TVN4AR7sw_wNbEuur3GsjQt6hkn-brEmzaujpWURTvuqRdy3-0tdDxpiKKKV2VOS7Q_aem_6HsMyCfOMa62nTi3B0F1DQ Anonymkode: 7cbc5...1f3 Ja, han derre Ernst R Almgren så jo ut som en fornuftig kar...😁. Høyreekstrem gymbro med skrudde og rasistiske meninger og gymmen som "sitt andre hjem". Folk burde ikke høre på sånne folk, de unge og fortapte mennene blir enda mer fortapte av sånt. Anonymkode: a3ed9...ac3 3 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni #16 Skrevet 26. juni Jeg mistet interessen i første avsnitt! Du brukte selvhjelpsbøker for å lære deg en slags oppskrift for å klare å omgåes kvinner. Da var noe feil i utgangspunktet. Dermed er det uinteressant å lese uttalelser du har om «kvinner». Det oser kvinneforakt. Anonymkode: c4c39...622 5 5
AnonymBruker Skrevet 26. juni #17 Skrevet 26. juni Hvorfor ikke bare være seg selv? Jeg har kun langvarige forhold bak meg, det er med snille gode menn som er seg selv. Som ikke trengte bøker for å få meg, eller være slem med meg. Gutter og menn som er slik er ikke av interesse, og det er nok her ditt problem er. Hvem er du? Er du i utgangspunktet slem eller snill? Anonymkode: 2c55c...aee 3 2
Fremmed fugl Skrevet 26. juni #18 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): I starten av tyveårene gjorde jeg alt for kvinnene. Gjorde alt etter boka, og bøkene "Hvordan tilfredstille en kvinne", "Hvordan vinne hennes hjerte", "Hvordan få drømmekvinnen" etc...alle skrevet av kvinner. Endte med at de miste respekten for meg, utnyttet min gavmildhet som gjorde at jeg tapte tusenvis av kroner, og alle de 7-8 første var utro. Hun ene med min egen bror. Jeg sluttet å stole på kvinner, ble kald og likegyldig. Forhold var jeg ikke interessert i. Det var for risikabelt følelsesmessig. Men, jeg ville likevel pule. I startfasen i alle nye "bekjentskaper" så gjorde jeg alt for dem, frem til jeg fikk pult. Etter det, så ga jeg litt faen, og ga ingenting eller veldig lite. Det var tøm, røm og gløm-holdning. Hva skjedde? Jo, kvinnene fortsatte å sende sms, ringe og ville treffes videre. Jeg spilte hard to get uten å vite det på den tiden. Damene behandlet meg veldig bra, og jeg begynte å tenke annerledes. Litt og litt begynte jeg å få følelser. Begynte å tenke forhold, og begynte å gi litt tilbake. Da mistet de interessen. Igjen og igjen, med flere kvinner. Min interesse for forhold forsvant fullstendig. Hva faen var greia liksom? Viste jeg interesse, så mistet de interessen. Viste jeg ingen interesse, utenom sex, så var de plutselig veldig interessert. Jeg ble enda mer kald og likegyldig. Endte opp med å opprette en profil på fetlife, og fant en kvinne der. Var IKKE interessert i forhold. Ville bare ha sex. Jeg fant en attraktiv kvinne (med to barn) som var hyper på bdsm, var submissiv og ville være 100% slave. Hun ba meg lage regler som hun måtte følge, og fulgte hun dem ikke, så var det min jobb å straffe henne med pisk på rumpa...noen ganger oppimot hundre om gangen, til hun ble gul og blå...noe hun selv skrøt av til andre på fetlife-profilen hennes. I starten var alt dette nytt for meg, jeg visste ikke hva jeg skulle føle eller tenke...jeg var bare med. Levde, uten å tenke. En gang, da jeg skulle ta henne bak "der", så sa hun: "Ikke nå. Jeg er så sår." Da sa jeg: "Jeg henter glidemiddel." Da ble hun sur fordi da mistet jeg dominantheten min. Jeg SKULLE bare ta henne, selv om hun sa at hun var sår og ikke ville. Vi hadde et safeword, og det var KUN da jeg skulle stoppe...og ikke ellers. uansett, dette pågikk i mange måneder. etterhvert fikk jeg følelser for henne, og hvert straffeslag ble vanskeligere og vanskeligere å gi, til jeg til slutt sluttet. jeg ville ha et vanlig forhold. Hun gjorde det slutt på sekundet, og jeg har ikke sett henne siden. Her kommer spørsmålet: stemmer det at nice guys ALWAYS finish last, og kvinner vil ha bad boys som ikke tenker på annet enn seg selv? I mitt liv, så stemmer det til punkt og prikke, og jeg har vært på begge sider. idag har jeg vært gift i 7år. normalt forhold. jeg vil si at jeg er en nice guy. men er jeg det for lenge om gangen, da merker jeg ugang hos kjerringa og hun begynner å teste meg. da switcher jeg til bad guy, gjør min greie, gidder ikke å høre på det hun har å si, og skaper hun drama, så stikker jeg bare på puben med gutta. i mitt hode så er dette det som gjør at forholdet fungerer tanker? Anonymkode: b631d...3fb Tanker? Hun BDSM dame dumpet deg fordi du gikk fra å danse etter hennes pipe til å prøve å være dominant. Litt rart at du ikke ser det. 7-8 forhold i starten av tyveårene, som alle sluttet med utroskap hverav en gang med din bror. Helt fantastisk historie. Var du sammen med disse kvinnene, eller innbilte du deg at noen tilfeldige forbindelser i et nok så spesielt miljø var kjærestene dine? 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #19 Skrevet 26. juni Skal du variere mellom så mye blir du uforutsigbar og falsk. Hva med å bare være seg selv, og sette grenser. Sa slipper du å være enten good guy eller bad guy. Anonymkode: f3a7a...ccb 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #20 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jada, det stemmer. Var selv som ung voksen mann, den som var venn med mange damer, festet med de, gjorde alt mulig sammen, men i liten grad sex med de. Ble fort i venne-sonen. Så traff jeg ei, når jeg var i slutten av 20-årene, som lærte meg å ta meg til rette på alle områder. Etter at jeg lærte meg å være kald, kynisk og småslem, så har jeg vasset i fitte. Det sykeste er alle de venninnene til de forskjellige damene jeg har, som melder seg på å vil smake kjeppen min. Vet om flere i min egen omgangskrets som kan fortelle det samme. Anonymkode: b55ce...afc "Vasset i fitte". "Vil smake kjeppen min". Oh my freaking God! Er du en voksen mann?? Nei vel? Anonymkode: 019cb...1c3 5 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå