Gå til innhold

Føler jeg blir verre og verre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger å få ut litt tanker og bekymringer. Tips er også fint vis noen har.

Føler at jeg blir dårligere i kroppen.. 

Jeg sliter med  skjelving, hjertebank, synsforstyrrelser og kvalme. Går ofte mye på do og er veldig tørst men veit ikke om det kan ha noe å si.

Skal sies at over lengre tid nå har jeg også hatt ekstremt svimmelhet som gjør at jeg ikke kan gå, stå eller sitte. Kan ligge men må være helt rolig. Blir kvalm også. Det er Såppas at alle er bekymret.. men legene hjelper ikke akkurat. De skjekket for krystallsyke osv men det er det ikke.

Har sakt til legen at jeg føler jeg bare blir mer og mer dårlig men han gjør ikke mye med det.. 
Nesten så man bare venter på at ting blir ille.. er frustrert og lei meg. 
Har dere noen tips? Alt jeg vil er at dette skal bli over men er ikke lett da jeg har null peiling på dette plus legen ikke akkurat hjelper så mye..

dette gir meg litt bekymringer og er verst når det står ekstra på. 

Anonymkode: 8fb69...672

Skrevet

Ville byttet lege. Om legekontoret ikke vil gi deg time hos en annen, at det trekker ut og tar tid så oppsøk dr. Dropin, Volvat etc

Anonymkode: 6a1ef...eeb

• Nyttig 3
Skrevet

Hei!

Jeg forstår godt at du blir bekymret av dette! Har du hatt covid det siste halvåret? 

Hva slags prøvet har legen tatt? Jeg tenker at synsforstyrrelser bør følges opp av andre enn fastlegen? Hvorda  arter de seg?

Har legen sjekket blodsukkeret ditt?

Anonymkode: 4f3fd...6bb

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg sliter med  skjelving, hjertebank, synsforstyrrelser og kvalme. Går ofte mye på do og er veldig tørst men veit ikke om det kan ha noe å si.

Hvor lenge har det vært sånn som dette? 👆

Anonymkode: 1cc6e...3c2

Skrevet

Bør i hvertfall sjekke blodsukker, flere av symptomene du nevner kan komme av det

Anonymkode: fd8c6...e62

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Har du blitt sjekket for diabetes?

• Nyttig 2
Skrevet

Overgangsalder?

Anonymkode: af93c...d51

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor lenge har det vært sånn som dette? 👆

Anonymkode: 1cc6e...3c2

Jeg tenker egentlig at dersom ts har disse symptomene i kveld så er det innafor å ringe legevakta nå i kveld.

Skrevet

Jeg hadde det slik i månedene før jeg traff veggen. 

Anonymkode: ba871...427

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har hatt dette litt over noen dager vil si en uke eller to. Svimmelhet og kvalmen har vært der mye lenger men alt annet har begynt å komme mer og mer plus alt startet likt.

Når vi startet med svimmelhet så tok jeg blodprøver om blodsukker tror jeg men kan det endre seg? Nå som jeg f.eks. sliter med alt det andre jeg skrev? Lenge siden sist blodprøve. 

Skrevet

Hvordan har du det AKKURAT NÅ?

Skrevet

Akkurat nå har jeg det helt ok. Veldig slapp og sliten. 

Skrevet

POTS? 

Anonymkode: 36c9a...f1b

Skrevet

Kjære trådstarter,

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. 

Med vennlig hilsen,

Matas, moderator.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...