AnonymBruker Skrevet 26. juni 2025 #21 Skrevet 26. juni 2025 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Oi, det høres ut som du begynner å bli feminist TS, dette er farlige greier, skilsmissen kommer snart Anonymkode: 75bc9...8f2 Du vet tydeligvis ikke hva feminisme er. Jeg er feminist, men vil gjerne bli klådd på av mannen min 😊 Anonymkode: 97601...9ee 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2025 #22 Skrevet 26. juni 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Oi, det høres ut som du begynner å bli feminist TS, dette er farlige greier, skilsmissen kommer snart Anonymkode: 75bc9...8f2 Vet du i det hele tatt hva feminist er? Alle jeg kjenner er feminister, mannen inkludert. Anonymkode: 7c018...dc5 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2025 #23 Skrevet 26. juni 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kommunikasjon er viktig. Samboer tar meg på pikken mange ganger om dagen. Jeg liker det. Anonymkode: 33f64...bb5 Nøff, nøff. Anonymkode: 8639f...309
Rosa Gnom Skrevet 26. juni 2025 #24 Skrevet 26. juni 2025 AnonymBruker skrev (På 25.6.2025 den 18.54): Mannen min og jeg har vært sammen i ca 15 år og har det bra sammen. Vi uttrykker ofte kjærligheten og nærhet til hverandre. Mannen min har en vane som jeg derimot kjenner at jeg reagerer litt negativt på, uten at jeg helt klarer å identifisere hvorfor. Særlig hvis jeg feks står og tar oppvasken, lager mat, har noe i hendene e.l., så kommer han bak meg og skal klemme på puppene mine, eller rumpa/musa, evt en hånd på hver plass. Han sier det er fordi det vekker et slags "jaktinnstinkt" i ham og fordi han begjærer meg sånn. Det er jo en bra ting å bli begjært- misforstå meg ikke. Jeg klager ikke på at mannen min vil ha meg! Men det er noe med hele settingen, at jeg står med brøddeig eller zalo oppetter armene og så blir tatt på på mine mest intime steder uten at jeg kan gjøre noe...det føles litt invaderende eller klåete på et vis. Jeg blir ikke tent av det og har kommentert det til ham. Da humrer han bare og gjentar at det er fordi han synes jeg er så deilig. Handler kanskje bare om at man har forskjellig "kjærlighetsspråk". Noen som opplever noe liknende, er det en mannegreie å "jakte" på den måten? Anonymkode: 2f295...279 Jeg har ikke gjort det i alle mine tidligere forhold,men jeg har en eks som elsket impulsivitet. Jo mer impulsivt og overaskende, jo bedre for hun. Da kunne jeg finne på å gjøre det samme som mannen din. Jeg har ikke gjort dette i alle tidligere forhold,men hun var en av de som likte det. Du må jo nesten kommunisere med mannen din. Det finnes ingen fasit. Når jeg var sammen med hun, så var dette helt normalt. Hun gjorde det samme med meg. Det er jo litt klåete,men du må jo føle på det selv, om det er greit eller ikke.
Trolltunge Skrevet 26. juni 2025 #25 Skrevet 26. juni 2025 Kos for min del. Hadde vært trist om mannen min sluttet med slikt.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2025 #26 Skrevet 26. juni 2025 Mannen min er også sånn og jeg HATER det. Føler meg invadert og at han ikke respekterer meg og at det er noe feil med meg. Har sagt i gang ofte at jeg ikke liker det. Kos er greit, men pupper og skritt er avtennenende i stressende hverdagssituasjoner. Mannen mener det er noe feil med meg. Det mener forresten KG også, fordi jeg hadde en tråd om det en gang. Så jeg føler meg mislykket. Anonymkode: 02dc8...eb9 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2025 #27 Skrevet 26. juni 2025 Jeg elsker det når mannen gjør sånt.. da føler jeg meg sexy. Syns han skulle gjøre det mye oftere. Anonymkode: 44cc5...ae2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2025 #28 Skrevet 26. juni 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mannen min er også sånn og jeg HATER det. Føler meg invadert og at han ikke respekterer meg og at det er noe feil med meg. Har sagt i gang ofte at jeg ikke liker det. Kos er greit, men pupper og skritt er avtennenende i stressende hverdagssituasjoner. Mannen mener det er noe feil med meg. Det mener forresten KG også, fordi jeg hadde en tråd om det en gang. Så jeg føler meg mislykket. Anonymkode: 02dc8...eb9 Men da vet du at vi er flere som tenker sånn😉 Det er IKKE noe feil med deg! Man kan fort bli litt oppgitt av enkelte svar man får her inne, mye fordømmelse og nedlatende uttalelser. Men når folk svarer ordentlig så er det egentlig litt fint å få det ut og at noen tar det seriøst. For meg er det en måte å få ting ut på, og så tar jeg det kanskje ikke så tungt etterpå, når jeg har sett noen svar og fått meg noen gode lattere. Ts. Anonymkode: 2f295...279
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2025 #29 Skrevet 26. juni 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Oi, det høres ut som du begynner å bli feminist TS, dette er farlige greier, skilsmissen kommer snart Anonymkode: 75bc9...8f2 Haha ikke sant. Jeg er selvsagt femininist, har alltid vært det, og det har lite med dette temaet å gjøre. Ts. Anonymkode: 2f295...279
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2025 #30 Skrevet 26. juni 2025 Spør deg heller om hvorfor du ikke klarer å nyte det, TS. Hva om du var opphisset og skulle vise det, og du ble møtt av en vegg. Da tror jeg din seksualtet hadde tørket inn ganske raskt. Kvinner tåler ikke å bli avvist. Ironien er stor. Anonymkode: c6642...bc1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2025 #31 Skrevet 26. juni 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spør deg heller om hvorfor du ikke klarer å nyte det, TS. Hva om du var opphisset og skulle vise det, og du ble møtt av en vegg. Da tror jeg din seksualtet hadde tørket inn ganske raskt. Kvinner tåler ikke å bli avvist. Ironien er stor. Anonymkode: c6642...bc1 Hvis man har vært sammen i 15 år og jeg har gitt beskjed om at jeg ikke liker det, og han fortsetter, så vet han jo at det ikke tenner meg og at han bør prøve en annen tilnærming..eller? Det skal sies at han også gjør mange ting jeg liker og vi har et godt sexliv. Men dette får jeg bare ikke til å like.. Som dame og mor så er hodet ofte fullt med oppgaver hjemme, på jobb, planlegging, orging og logistikk, og midt oppi det skal man få en hånd på puppen og det skal da plutselig tenne meg og få meg til å legge alle andre tanker bort? Er vel noe med timingen. Ts. Anonymkode: 2f295...279 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2025 #32 Skrevet 26. juni 2025 Sånn holdt en eks av meg på også. Har skrevet om det før i lignende tråder. (Det er visst en god del slike menn rundt omkring..) Jeg har høy sexlyst, og han visste utmerket godt hvor lite som skulle til for å tenne meg. Likevel begynte han med den grafsingen i samme situasjoner som du beskriver, Ts. Rett på puppene og/eller en hånd rett i skrittet mitt, helt uten forvarsel. Jeg sa klart fra at dette var noe jeg IKKE satte pris på. Han fortsatte, og ble også mer hardhendt, slik at det kunne være ubehagelig. Jeg sa fra igjen, han sluttet ikke. Neste gang han gjorde det var jeg forberedt, bråsnudde og greip hardt tak i ballene hans og holdt akkurat så hardt at han følte det veldig ubehagelig. Da ble han tilsynelatende dypt såret og helt sjokkert, hvordan i all verden kunne jeg gjøre noe slikt mot ham??? Jeg fortsatte å holde samme taket mens jeg spurte om det ikke var deilig, om han ikke ble tent, og kanskje jeg skulle klipe hardere også? Han trodde det hadde rablet for meg. Da sa jeg at dette var akkurat det samme som han har gjort gjentatte ganger mot meg, til tross for at jeg mange ganger hadde sagt fra at jeg ikke ville at han skulle gjøre det, at det var veldig ubehagelig og at på ingen måte tente meg, heller det motsatte. Så spurte jeg ham om jeg skulle fortsette å gjøre det samme fremover, at jeg godt kunne bli mer hardhendt også. Nei, det ville han visst ikke... Han skal ha pluss for at han etter dette tenkte seg om og faktisk beklaget, men snakket om at han tente litt på "jakten" i dette. Men han sluttet heldigvis med det, for han sa han ikke hadde innsett tidligere hva han faktisk hadde gjort mot meg. Det tok slutt under et år etter dette, ikke av den grunn, men fordi han på finurlige måter ble manipulerende, det kom frem sjalusi og det var også en form for kontrollbehov som begynte å vise seg. Jeg antar at det var dette som lå under det at han lenge ikke respekterte når jeg sa nei. Hadde jeg opplevd det samme igjen hadde jeg tatt en alvorsprat etter første episode, vært veldig tydelig på hvor min grense går på akkurat dette. Og om en mann ikke respekterte mine intimgrenser og seksuelle grenser, da hadde jeg dumpet ham uten noe mer om og men, for menn som holder på slik, de har sider som de ellers ikke viser frem, og det handler lite om respekt og omtanke, mer som kontroll og dominans. De som liker dette, også at det blir ubehagelig, de får finne hverandre. Ellers er dette den typen grenser som skal respekteres! Anonymkode: e2ff7...3fb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå