AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:41 #1 Skrevet onsdag kl 16:41 Jeg har fått foreskrevet Apocillin 1 g 3 ganger om dagen, og fikk beskjed på apoteket om å ta det 1 time før mat eller 2 timer etter. I pakningsvedlegget står det at man kan ta dem med mat. Noen som vet hva som stemmer? Ikke noe stort problem, men er ganske dårlig og surrer litt med ting akkurat nå. Redd for at de skal virke dårligere hvis jeg tar dem for tett opp mot mat. Anonymkode: a7d5f...0bc
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:46 #2 Skrevet onsdag kl 16:46 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har fått foreskrevet Apocillin 1 g 3 ganger om dagen, og fikk beskjed på apoteket om å ta det 1 time før mat eller 2 timer etter. I pakningsvedlegget står det at man kan ta dem med mat. Noen som vet hva som stemmer? Ikke noe stort problem, men er ganske dårlig og surrer litt med ting akkurat nå. Redd for at de skal virke dårligere hvis jeg tar dem for tett opp mot mat. Anonymkode: a7d5f...0bc Felleskatalogen.no er en sikker kilde til informasjon. Les hva som står der. Jeg mener apocillin er antibiotika du kan ta med eller uten mat. Tetracykliner, Dociliner ol. Skal taes 1 time før /2 timer etter mat. Anonymkode: d2eab...7da
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:49 #3 Skrevet onsdag kl 16:49 Farmasøyten kan ha sagt feil. Jeg ville forholdt meg til pakningsvedlegget. Anonymkode: d43ad...0a8 2
Phoenix Heart Skrevet onsdag kl 16:52 #4 Skrevet onsdag kl 16:52 Jeg ville fulgt pakningsvedlegget. 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:53 #5 Skrevet onsdag kl 16:53 Følg pakningsvedlegget Anonymkode: 53c62...d2c 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:56 #6 Skrevet onsdag kl 16:56 Takk, folkens, følger da felleskatalogen og pakningsvedlegget! Anonymkode: a7d5f...0bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå