AnonymBruker Skrevet 25. juni #1 Skrevet 25. juni Jeg har vært gift i vel 20 år og har 4 barn. Mannen min og jeg har hatt et turbulent, men også lidenskapelig og kjærlighetsfullt forhold. Sexen har vært super og forholdet hadde nok ikke overlevd uten sex og elskov. I høst ble jeg på et vis hekta på en kollega som visste å manipulere meg i det som for parforholdet var en spesielt krevende tid pga. problemer et av de voksne barna våre opplevde. Han fanget meg inn i sin sfære under et skinn av omsorg og kollegial hjelpsomhet. Men i virkeligheten var han på jakt etter en elskerinne å ha ved siden av ekteskapet sitt. Vi traff på jobben, på kontoret, på kafé og ikke minst sendte vi i løpet av noen måneder 1500 meldinger til hverandre, en del av dem flørtende og med hjerter. Vi hadde aldri sex, det lengste vi gikk fysisk var noen omfavnelser og et par kyss. Mannen min har fått gjenopprette og lese alle de hemmelige meldingene jeg slettet og han informerte kollegaens ektefelle om det hele. Jeg angrer så klart på hele greia. Ikke fordi kollegaen er en tulling og notorisk, kjerneløs type, men fordi jeg på denne måten har såret og skuffet mannen min og for den sakens skyld også barna. Siden dette har vi prøvd å revitalisere forholdet og å intenst dyrke kjærligheten på mange forskjellige måter. Men: Mannen min er ulykkelig, sint og hevngjerrig. Og jeg er redd han ikke kommer over det. Har noen et råd til meg og oss? Anonymkode: 3c5e8...e14
AnonymBruker Skrevet 25. juni #2 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mannen min har fått gjenopprette og lese alle de hemmelige meldingene jeg slettet og han informerte kollegaens ektefelle om det hele. Jeg angrer så klart på hele greia. Ikke fordi kollegaen er en tulling og notorisk, kjerneløs type, men fordi jeg på denne måten har såret og skuffet mannen min og for den sakens skyld også barna. Skill dere. Er ikke liv laga for noen av dere. Du angrer fordi det ble oppdaget. Anonymkode: 04efe...011 7
AnonymBruker Skrevet 25. juni #3 Skrevet 25. juni Så ufattelig patetiske at en voksen kvinne hevder seg lurt inn i utroskap. Det virker som alle norske kvinner har allergi mot å ta ansvar for egne handlinger. Anonymkode: 22be4...135 10
hvaduikkeser Skrevet 25. juni #4 Skrevet 25. juni Slipp mannen din fri. Du har ødelagt ekteskapet ditt og du fortjener han ikke. Du har kun dårlig samvittighet fordi det ble oppdaget. 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni #5 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg har vært gift i vel 20 år og har 4 barn. Mannen min og jeg har hatt et turbulent, men også lidenskapelig og kjærlighetsfullt forhold. Sexen har vært super og forholdet hadde nok ikke overlevd uten sex og elskov. I høst ble jeg på et vis hekta på en kollega som visste å manipulere meg i det som for parforholdet var en spesielt krevende tid pga. problemer et av de voksne barna våre opplevde. Han fanget meg inn i sin sfære under et skinn av omsorg og kollegial hjelpsomhet. Men i virkeligheten var han på jakt etter en elskerinne å ha ved siden av ekteskapet sitt. Vi traff på jobben, på kontoret, på kafé og ikke minst sendte vi i løpet av noen måneder 1500 meldinger til hverandre, en del av dem flørtende og med hjerter. Vi hadde aldri sex, det lengste vi gikk fysisk var noen omfavnelser og et par kyss. Mannen min har fått gjenopprette og lese alle de hemmelige meldingene jeg slettet og han informerte kollegaens ektefelle om det hele. Jeg angrer så klart på hele greia. Ikke fordi kollegaen er en tulling og notorisk, kjerneløs type, men fordi jeg på denne måten har såret og skuffet mannen min og for den sakens skyld også barna. Siden dette har vi prøvd å revitalisere forholdet og å intenst dyrke kjærligheten på mange forskjellige måter. Men: Mannen min er ulykkelig, sint og hevngjerrig. Og jeg er redd han ikke kommer over det. Har noen et råd til meg og oss? Anonymkode: 3c5e8...e14 Jeg er der mannen din er nå. Min mann har hatt et "forhold" til en kollega. Jeg kommer aldri til å klare å gå videre. Hadde kanskje gjort det om han hadde avsluttet det da jeg oppdaget det. Han lovet å kutte kontakten, men fant ut at det har han aldri gjort. Jeg psyker meg opp til å gå. Det er rett og slett for vondt å fortsette. Vite at han har tenkt på denne dama, skrevet meldinger når vi har sittet i hver vår sofa og kosa oss med en film på tv. La mannen din gå. Hvis ikke må dere jobbe hardt begge to. Du må vise at du elsker han, at det er han du vil ha. Du må være åpen om alt. Du må virkelig stå på for å vinne tilliten tilbake. Anonymkode: 8b330...f57 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni #6 Skrevet 25. juni La han hevnes, og se om han kommer tilbake. Da er kampen 1 - 1 og dere kan fortsette eller blåse av. Anonymkode: 9ac6f...c89
AnonymBruker Skrevet 25. juni #7 Skrevet 25. juni Dette vil jeg kalle utroskap og ikke emosjonell utroskap, jeg da men.. Anonymkode: b76cc...088 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni #8 Skrevet 25. juni Tror ikke på at du ble manipulert og fanget inn i utroskap. Dette valgte du og du er 100% ansvarlig for dine handlinger her. At du legger skylda på han syns jeg er kanskje verre en selve utroskapen. Anonymkode: f3264...7ef 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #9 Skrevet 25. juni Emosjonell utroskap over tid er verre enn ett uhell i fylla.   Hva du fortjener skal ikke jeg påstå, men hvertfall ikke mannen din. Sai o nara Anonymkode: f7a99...947 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni #10 Skrevet 26. juni Ekteskapet ditt er ødelagt Anonymkode: 379b8...04c 2
Erixon Skrevet 26. juni #11 Skrevet 26. juni Hvor lenge siden var det dette skjedde? Du må gi det tid og være tålmodig, kan ta åresvis å komme over et svik som dette og finne tilbake tilliten. Har dere vurdert parterapi? Åssen fant mannen din ut av dette? Fortalte du det eller fant han ut av det selv? Har ganske mye å si faktisk. 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni #12 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (På 25.6.2025 den 17.38): Så ufattelig patetiske at en voksen kvinne hevder seg lurt inn i utroskap. Det virker som alle norske kvinner har allergi mot å ta ansvar for egne handlinger. Anonymkode: 22be4...135 Som alle mannfolka som hoier i vei når andre menn skriver at hvis menn ikke har det bra hjemme så er de utro og at kvinnene selv har lagt opp til det? Anonymkode: bd038...1d4
AnonymBruker Skrevet 26. juni #13 Skrevet 26. juni Interessant å se at ingen kvinner har noe så si om denne saken. Anonymkode: 22be4...135
AnonymBruker Skrevet 26. juni #14 Skrevet 26. juni Mitt råd til deg er å slutte å skylde på denne andre mannen. Du er voksen, du valgte det. Han manipulerte deg ikke, han gav deg oppmerksomhet du lengtet etter. For å få det til å gå bedre med mannen din så må du vise at du SKAMMER deg over det du gjorde. Og det gjør du ikke når du skylder på den andre mannen. Anonymkode: 3b1d6...832 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #15 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Interessant å se at ingen kvinner har noe så si om denne saken. Anonymkode: 22be4...135 Hvordan ser du det? Anonyme brukere kan jo være hvem som helst, han,hen,hun Hun har vært utro og ødelagt ekteskapet sitt K47 Anonymkode: a9697...cc9 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni #16 Skrevet 26. juni Tenker at ingen er utro fordi de blir lurt. De er utro for å dekke egne behov, enten det er spenning, oppmerksomhet eller annet. Voksne folk vet veldig godt hva de gjør når de velger å etablere og opprettholde kontakter som ikke tåler at partner kjenner til det. Det gjelder både menn og kvinner. Anonymkode: a6d69...82c 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #17 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (På 25.6.2025 den 17.31): Jeg har vært gift i vel 20 år og har 4 barn. Mannen min og jeg har hatt et turbulent, men også lidenskapelig og kjærlighetsfullt forhold. Sexen har vært super og forholdet hadde nok ikke overlevd uten sex og elskov. ... Vi traff på jobben, på kontoret, på kafé og ikke minst sendte vi i løpet av noen måneder 1500 meldinger til hverandre, en del av dem flørtende og med hjerter. Vi hadde aldri sex, det lengste vi gikk fysisk var noen omfavnelser og et par kyss. ... Anonymkode: 3c5e8...e14 Selvfølgelig hadde dere sex. Du bare juger om det, til deg selv og alle oss her. Ikke gidd det. vær ærlig nå. dersom mannen din virkelig tror dere ikke hadde sex, er du verdensmester i juging, og han dum som et brød. Anonymkode: 6b79c...70c
AnonymBruker Skrevet 28. juni #18 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (På 26.6.2025 den 21.56): Mitt råd til deg er å slutte å skylde på denne andre mannen. Du er voksen, du valgte det. Han manipulerte deg ikke, han gav deg oppmerksomhet du lengtet etter. For å få det til å gå bedre med mannen din så må du vise at du SKAMMER deg over det du gjorde. Og det gjør du ikke når du skylder på den andre mannen. Anonymkode: 3b1d6...832 Ja, jeg er enig i nesten alt du skriver. Det er uansett uvesentlig nå om kollegaen var manipulativ - men han var det, det er ikke ment som en ansvarsfraskrivelse. Jeg skammer meg over dette. Mannen min oppdaget det ikke selv, men det var jeg som fortalte det fordi det var så vondt og bedragersk å ha en slik forbindelse som ikke tålte dagens lys. Jeg kjenner meg selv som en redelig og trofast person. Jeg lot ham se alle meldingene også. Spørsmålet jeg stiller meg, er hva jeg kan gjøre for å hjelpe ham å komme over det. Jeg ser at han strever, og dét gjør vondt - også for meg. (Selv om det var min skyld). Anonymkode: 3c5e8...e14 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #19 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Ja, jeg er enig i nesten alt du skriver. Det er uansett uvesentlig nå om kollegaen var manipulativ - men han var det, det er ikke ment som en ansvarsfraskrivelse. Jeg skammer meg over dette. Mannen min oppdaget det ikke selv, men det var jeg som fortalte det fordi det var så vondt og bedragersk å ha en slik forbindelse som ikke tålte dagens lys. Jeg kjenner meg selv som en redelig og trofast person. Jeg lot ham se alle meldingene også. Spørsmålet jeg stiller meg, er hva jeg kan gjøre for å hjelpe ham å komme over det. Jeg ser at han strever, og dét gjør vondt - også for meg. (Selv om det var min skyld). Anonymkode: 3c5e8...e14 Pass på at han VET at du skammer deg. Det er noe som hjelper folk å komme over det raskere. Anonymkode: 3b1d6...832 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #20 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Ja, jeg er enig i nesten alt du skriver. Det er uansett uvesentlig nå om kollegaen var manipulativ - men han var det, det er ikke ment som en ansvarsfraskrivelse. Jeg skammer meg over dette. Mannen min oppdaget det ikke selv, men det var jeg som fortalte det fordi det var så vondt og bedragersk å ha en slik forbindelse som ikke tålte dagens lys. Jeg kjenner meg selv som en redelig og trofast person. Jeg lot ham se alle meldingene også. Spørsmålet jeg stiller meg, er hva jeg kan gjøre for å hjelpe ham å komme over det. Jeg ser at han strever, og dét gjør vondt - også for meg. (Selv om det var min skyld). Anonymkode: 3c5e8...e14 Vis anger, alt du klarer. Hvis at du elsker han. La han spørre deg om det han lurer på. Svar ærlig. Anonymkode: 8b330...f57 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå