AnonymBruker Skrevet 25. juni #1 Skrevet 25. juni Vondt i magen og sint nå. Nok en gang har et familiemedlem fortalt noe til et annet familiemedlem som de ikke skal fortelle. Jeg er så lei av at jeg ikke kan fortelle noen noe som helst i fortrolighet. Samtidig så er jeg en person som folk har en tendens til å fortelle "alt" til, og i 90% av tilfeller så holder jeg kjeft, men la meg gi et eksempel; om person A forteller meg at person X har en affære med noen, person A sier at "dette må du aldri si til noen", og partneren til person X kommer til meg og lurer på om jeg vet noe.... Da sier jeg det jo. Jeg klarer ikke å lyve om det. Men jeg forteller ikke at person A sa det. Men nå orker jeg ikke gjøre det riktige lenger. Skal begynne å lyve jeg også. Om jeg vet noe, så skal ikke noen få vite om det. Jeg holder det for meg selv. Jeg skal også slutte å fortelle andre noe som helst. De eneste jeg kan stole på er psykologen og legen. Jeg betaler dyre dommer for privat psykolog, og jeg går der egentlig bare for å ventilere. Det skal jeg fortsette med. Jeg lurer også på å begynne å si at jeg vil ikke høre på hemmeligheter, jeg vil ikke vite noe noen ikke vil at andre skal vite. I de tilfellene noen har sagt videre noe JEG har fortalt, så har ikke det hatt noen nytteverdi for de andre personene, bare slik at det er sagt. Det er ikke noe som har vært viktig, eller relevant. Ble litt rotete men ja jeg er lei. Huff. Anonymkode: 71b56...2fa 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #2 Skrevet 25. juni Høres ut som du nærer av drama og spill. Vi kjenner alle den typen, og vi holder de alltid på en armlengdes avstand siden det alltid ender opp med en misforståelse av noe slag.. Kanskje dette er en fin lærepenge for deg så du slutter med alle disse hemmelighetene? Jeg har ingen tro på at du gjør det men det er alltids lov å håpe? Anonymkode: 54945...bfb 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni #3 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (16 minutter siden): og i 90% av tilfeller så holder jeg kjeft Anonymkode: 71b56...2fa Men andre får ikke lov til å holde kjeft i bare 90% av tilfellene? Anonymkode: 235d1...9af 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #4 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men andre får ikke lov til å holde kjeft i bare 90% av tilfellene? Anonymkode: 235d1...9af De tingene folk forteller videre som jeg forteller har NULL nytteverdi for andre. Dette forklarer jeg jo tydelig. Les... Anonymkode: 71b56...2fa
Brunhilde Skrevet 26. juni #5 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (14 timer siden): De tingene folk forteller videre som jeg forteller har NULL nytteverdi for andre. Dette forklarer jeg jo tydelig. Les... Anonymkode: 71b56...2fa Du vet jo ikke nødvendigvis hva som har nytteverdi for andre? Enig med de som mener at hemmeligheter ikke er noe for deg, og i samme slengen kan du jo slutte med baktaling, så slipper du å tenke på hva du sier og ikke. 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå