AnonymBruker Skrevet 25. juni #1 Skrevet 25. juni Skjønner ingenting, jeg søker på rutetider/ferjetider og priser, og får opp ulike sider. Inkludert Torghatten som visstnok selger billetter, men som ikke har oppdatert rutetidene og som ikke viser forståelig tabell. Ser at vi burde booke direkterute og ikke innom Røst-Værøy for da kan vi bli forlatt på kaia (?!), men det står ikke hvilke tider som er direkte… hva slags opplegg er dette egentlig… Er det noen lokalkjente som vet hvordan dette enkelt gjøres, eller må man ringe Torghatten? Eller noe turistkontor etc? Anonymkode: de4ff...4ab
AnonymBruker Skrevet 25. juni #2 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skjønner ingenting, jeg søker på rutetider/ferjetider og priser, og får opp ulike sider. Inkludert Torghatten som visstnok selger billetter, men som ikke har oppdatert rutetidene og som ikke viser forståelig tabell. Ser at vi burde booke direkterute og ikke innom Røst-Værøy for da kan vi bli forlatt på kaia (?!), men det står ikke hvilke tider som er direkte… hva slags opplegg er dette egentlig… Er det noen lokalkjente som vet hvordan dette enkelt gjøres, eller må man ringe Torghatten? Eller noe turistkontor etc? Anonymkode: de4ff...4ab Vil tro du er veldig sent ute med bestilling. Mulig datoene du velger er oppbestilt? Anonymkode: f0067...498 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #3 Skrevet 25. juni Jeg bruker denne de gangene jeg bestiller: https://www.torghatten.no/our-routes/18-782?date=2025-06-25 Den er dagens dato da, regner jeg med at det blir når du trykker på den, men så må du endre til ønsket dato. Ser ut til å fungere for meg nå også, har du prøvd den? Anonymkode: c6b45...e57 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #4 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg bruker denne de gangene jeg bestiller: https://www.torghatten.no/our-routes/18-782?date=2025-06-25 Den er dagens dato da, regner jeg med at det blir når du trykker på den, men så må du endre til ønsket dato. Ser ut til å fungere for meg nå også, har du prøvd den? Anonymkode: c6b45...e57 Ah, fantastisk, tusen takk! Kanskje det var noe med nettleseren min, jeg kom ikke videre på noen ting da jeg prøvde med mobilen. Takk for hjelpen! ts Anonymkode: de4ff...4ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå