Gå til innhold

Klar for feriemåneden Juli og x antall ferieflørter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I så fall, vil du være konsekvent på kondombruk, eller lar du det stå til?

Anonymkode: a2c75...89e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror aldri jeg har hatt sex med noen, uten å ta den nødvendige "beskyttelses-praten".
Det er det blitt mer og mer vanlig å ta en selvtest før sex sammen.. så uten test, ingen sex🤐
Så selvtester har jeg både hjemme og på tur, og er tryggere enn kondom med tanke på smittefaren👏

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (14 timer siden):

Tror aldri jeg har hatt sex med noen, uten å ta den nødvendige "beskyttelses-praten".
Det er det blitt mer og mer vanlig å ta en selvtest før sex sammen.. så uten test, ingen sex🤐
Så selvtester har jeg både hjemme og på tur, og er tryggere enn kondom med tanke på smittefaren👏

Tosk!! Kondom beskytter mot overførbare sykdommer, ikke det du driver med!

Anonymkode: 77b27...9ff

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tosk!! Kondom beskytter mot overførbare sykdommer, ikke det du driver med!

Tosken er den som aldri tester seg, sier damene😉

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (46 minutter siden):

Tosken er den som aldri tester seg, sier damene😉

Det forsto du ikke!

Skrevet

Nei

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 25.6.2025 den 17.42):

Selvtester? Skjønner at jeg er betydelig mindre bevandret her enn deg, men finnes det selvtester som dekker alle kjønnssykdommer (og risikoen for graviditet) der du får svar med en gang?

Anonymkode: 08934...fd7

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selvtester? Skjønner at jeg er betydelig mindre bevandret her enn deg, men finnes det selvtester som dekker alle kjønnssykdommer (og risikoen for graviditet) der du får svar med en gang?

Anonymkode: 08934...fd7

Jeg kjøper i sverige til godt under halve prisen enn i norge.. Kombipakke for Klamydia, Gonoré, Syfilis..
Vær obs på at enkelte selvtester er for kvinner, og noen er for menn. 
Selvtest for graviditets risiko har jeg ikke sett på apoteket. Så jeg stoler på kvinnene..
Aldri fått påvist noen kjønnsykdommer med disse testene, og heller ikke av andre kjønnsydommer fra fastlegen. 

Den følelsen å være sykdomsfri og klar for sex, er verdt hver en krone🥰
Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
AnonymBruker
Skrevet

Sommeren er den tiden på året jeg har desidert minst lyst på sex. Hater varmen, pollen og alt hva den bringer med seg.

Anonymkode: af17e...0a0

AnonymBruker
Skrevet

kondom. alltid.

Anonymkode: d1463...540

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...