AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:54 #41 Skrevet onsdag kl 22:54 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor er alle disse kvinnene som klager over at det ikke finnes ekte mannfolk? Jeg kjenner ingen. Anonymkode: ecbaf...717 Det finnes noen få. Som regel damer som ikke en gang klarer å henge opp et bilde på en spiker utenfor en mann, som da lengter etter en mann som synes det er stas å få "imponere" med å gjøre ting for dama - og hun kan "imponere" med noe tilsvarende basic som å sy i en knapp. Anonymkode: f584c...cab
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:07 #42 Skrevet onsdag kl 23:07 Kan ikke folk bare ta ansvar for seg selv og sitt, oppføre seg ordentlig og takke seg fuckings selv!? Denne debatten er bare helt håpløs latterlig. Skulle nesten tro at det var kvinner som hadde styrt verden. Få hue ut av ræva, slutt å fordel skyld og skjerp deg. Ta fuckings ansvar for deg selv som et voksent menneske. Herregud, hvor vanskelig kan det være? Jævlig patetisk hele greien! Anonymkode: 4fbe2...6f3 1 5
AnonymBruker Skrevet i går, 01:58 #43 Skrevet i går, 01:58 rayzor skrev (5 timer siden): Når en kvinne møter en mann, så ser hun ham i bestefall som et oppussingsobjekt. Og når hun begynner med prosjektet sitt, og han nekter å forandre på det DU falt for i starten, da er det alltid han som er problemet, ikkesant? Månedene går, du fortsetter å pushe helt til han for nok og klikker fullstendig. Du spiller offeret og føler deg utrygg fordi han er så aggressiv, og tar ingen ansvar for hvordan han endte opp sånn. Personlig skulle jeg ønske menn beholdt oppførselen fra man traff dem. Iallefall i større grad enn de oftest gjør etterhvert. Problemet mitt har aldri vært at jeg ønsket å endre på menn, men at de endret seg til noe jeg absolutt ikke falt for. Jeg var ikke pådriver for det. Absolutt ikke! Jeg savnet den de hadde vært. Den jeg falt for. Anonymkode: a95c3...cec 3
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #44 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): Flink du har vært å studert dette! Du har satt deg grundig inn historiske fakta. Du må ha sett minst to Andrew Tate klipp på YouTube. 👏👏😂😂😂 Anonymkode: 79ce1...4bd Jeg har sett 3, og er mye mye kulere enn han, så! 😎 Anonymkode: 6195f...293
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå