Gå til innhold

Kan kvinner takke seg selv for hvordan menn har blitt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som det står i overskriften og som det er hintet til i medfølgende meme. Kan kvinner takke seg selv for hvordan menn har blitt? Jeg vet dette er litt sånn ”bro science” påstand men har magefølelse at dette er en surrealistisk resultat av hvordan kvinner har blitt fortalt at ingenting de føler og gjør er feil. Hva mener dere?

IMG_7295.jpeg

Anonymkode: a12db...0ae

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingenting i veien med menn

Anonymkode: d0ee1...434

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri sett en kvinne klage over mangelen på ekte menn, men så er det nesten 10 år siden jeg har brukt facebook også da.

Anonymkode: 638fb...daa

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Tror heller det er menns egen feil. De mener at likestilling kun gjelder for kvinner. Men å likestille seg selv med hjem og barn for eksempel, vil mange menn ikke. 

Det finnes heldigvis gode menn da, men de klager og sliter ikke på damefronten.

Anonymkode: 9835d...4da

• Liker 30
  • Nyttig 15
Skrevet

Hvordan mener du menn er blitt?

• Liker 9
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Så alle kvinner skal takke alle kvinner på vegne av alle kvinner for hvordan menn har blitt? 

Anonymkode: 2be60...379

• Liker 3
Skrevet

Skal vi få skylden for det også? 😂

• Liker 23
  • Nyttig 9
Skrevet

Så typisk menn å skylde på kvinner for at de er helt ubrukelige.Når skal dere begynne å ta ansvar selv? Jeg bare spør.

• Liker 24
  • Nyttig 13
Skrevet

Menn og kvinner er like skyldige.. 

Men man kan ikke gre alle over en kam heller. 
Og denne posten lukter litt incel…

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal alle problemer menn har være kvinner sin feil?

Det er svært merkelig å alltid skulle skylde på alle andre. Som om jeg skulle skylde på alle andre for de problemene jeg har. Noen ganger må man ta ansvar selv eller akseptere at det ikke alltid er noens feil. 

Anonymkode: 8e238...025

• Liker 13
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Så det er kvinners feil at menn er, alltid har vært og fremdeles er betydelig voldeligere enn - kvinner?

Hva burde vi kvinner gjøre med dette faktum, ts?

Burde vi gått den «muslimske veien»? Stengt guttebarn inne slik at kvinnene kunne bevege seg trygt i verden? Holdt dem innelukket til vi ønsket … benytte oss av dem? For det ville vært en løsning. En del menn synes det er en god løsning, til og med.

Anonymkode: 9036f...6b0

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Menn på nettet mener du? Nei dem kjenner jeg ikke til annet enn på nettet. Menn i mine omgivelser er greie menn. Kan fint ta æren for det, men riktig blir det ikke. (Utover sønner, delvis. )

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Som det står i overskriften og som det er hintet til i medfølgende meme. Kan kvinner takke seg selv for hvordan menn har blitt? Jeg vet dette er litt sånn ”bro science” påstand men har magefølelse at dette er en surrealistisk resultat av hvordan kvinner har blitt fortalt at ingenting de føler og gjør er feil. Hva mener dere?

IMG_7295.jpeg

Menn er skyld i at kvinner er som de er. Om man har fulgt litt med i historie. 

Anonymkode: 66a39...06b

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Adrenalina1 skrev (4 timer siden):

Så typisk menn å skylde på kvinner for at de er helt ubrukelige.Når skal dere begynne å ta ansvar selv? Jeg bare spør.

TS er heldigvis ikke representativ. Bro-science er anti-science. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Hmmmmmmmm la meg tenke NEI

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Blir kvinner fortalt at de aldri gjør feil? Det kan jeg ikke si jeg kjenner meg igjen i. Jeg innrømmer glatt at jeg kan gjøre feil og ta feil, og det gjelder alle voksne og velfungerende mennesker. Det er et sosialt handicap å aldri kunne innrømme feil, sånne personer er jo helt ufordragelige. Ellers tenker jeg heller ikke at det er noe spesielt galt med dagens menn. Jeg hadde tatt en moderne mann med moderne verdier over en mann fra 1950 uten tvil.

• Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tror heller det er menns egen feil. De mener at likestilling kun gjelder for kvinner. Men å likestille seg selv med hjem og barn for eksempel, vil mange menn ikke. 

Det finnes heldigvis gode menn da, men de klager og sliter ikke på damefronten.

Anonymkode: 9835d...4da

Så fordi kvinner tar opp kampen for seg, skal men være påtvunget det samme?! Du vet, vi er forskjellige fra naturens side?! Menn generelt tenker ikke slik som oss kvinner og har heller ikke samme behov. Ærlig sak det! Kvinner har for høye krav! De mener at alt handler om dem! 

Anonymkode: eda48...237

AnonymBruker
Skrevet

Blir helt kvalm av hva kvinner her inne lirer av seg om skyld og forventninger fra menn fordi DE vil ha det sånn og slik…. Er kvinne selv, og er for likestilling. Samtidig forstår jeg at menn og kvinner er naturlig forskjellige! Og ser ting på forskjellige måter. 

Anonymkode: eda48...237

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

IMG_7295.jpeg

M66: Kan du TS forklare hvorledes du mener "menn har blitt"? 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Om man følger den logikken er det jo menns skyld at kvinner er blitt sånn som de er blitt. 

Anonymkode: faf6c...960

• Liker 2
  • Nyttig 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...