AnonymBruker Skrevet 25. juni #1 Skrevet 25. juni Han hadde i sin tid plantet hekken og sa han hadde klippet den på samme måte før og. Han drev med å klippet hekken sin da han spurte meg om han skulle ta min side i samme slengen. Jeg sa ja. Han sa og til meg at det kommer til å vokse ut igjen. Gjør den det? 🫢 Anonymkode: 45872...482
AnonymBruker Skrevet 25. juni #2 Skrevet 25. juni Ja det vokser ut igjen. Men det tar litt tid. Jeg klippet helt nede til stammen. Jeg tenkte jeg skulle ta bort hele thujan. Men så kom jeg aldri så langt. Den har voks seg fin igjen no. Anonymkode: 97c6d...552
AnonymBruker Skrevet 25. juni #3 Skrevet 25. juni Ja, men det tar tid. Tujahekker er brune innerst og der grenene ikke har fått sol. Det kommer til å være brunt en stund, men med tiden blir det mer grønt og det kommer til å se ut som vanlig. Anonymkode: 4cb4e...13a 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #4 Skrevet 25. juni Tujahekker er spennende å klippe. Den vokser oppover og utover annethvert år sies det, og det stemmer på et vis. Inni hekken er det ofte mye brunt, og man kan klippe hekken ganske langt inn og ned, og den vil fremdeles vokse seg grønn igjen. Vi klipper ned tujahekken vår med noen års mellomrom, og da ser den ikke ut på toppen i et par år. Så gror det seg til igjen, men det tar som sagt et par år. Ville fjernet det brune så langt det går, og da kan man gjerne se hva som er igjen av potensielle greiner som vil vokse ut igjen. Det brune er jo dødt, og vil ikke vokse ut. Mulig du må være tålmodig i 1-2 år for at den vil gro, men dersom det er nok levende greiner rundt, vil den nok bli fin igjen. Anonymkode: dca3d...bff
AnonymBruker Skrevet 25. juni #5 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Han hadde i sin tid plantet hekken og sa han hadde klippet den på samme måte før og. Han drev med å klippet hekken sin da han spurte meg om han skulle ta min side i samme slengen. Jeg sa ja. Han sa og til meg at det kommer til å vokse ut igjen. Gjør den det? 🫢 Anonymkode: 45872...482 Javel. Anonymkode: 80880...b07
AnonymBruker Skrevet 25. juni #6 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Javel. Anonymkode: 80880...b07 Hvorfor svarer du i en tråd hvis du ikke har noe vettugt å komme med? 🫠 Anonymkode: 45872...482 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni #7 Skrevet 25. juni Tusen takk til dere andre som kom med verdifull informasjon 🤗 Anonymkode: 45872...482
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå