AnonymBruker Skrevet 26. juni #101 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du skrev i hovudinnlegget at «ungene hadde visst spurt». Hva mener du at mora burde ha sagt da? Skjønner ikke greia… Men det er ikke rart da du forandrer og kommer med ny informasjon hele veien. Anonymkode: 0e7e5...3a4 Ja det sa mora. Men ifølge mitt barn hadde hun spurt " Vil dere ha en kattunge, du kan høre med mamma og pappa " Anonymkode: 39cb2...737
AnonymBruker Skrevet 26. juni #102 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du skrev i hovudinnlegget at «ungene hadde visst spurt». Hva mener du at mora burde ha sagt da? Skjønner ikke greia… Men det er ikke rart da du forandrer og kommer med ny informasjon hele veien. Anonymkode: 0e7e5...3a4 Men forstår du nå jeg blir irritert om moren har spurt om dette? Anonymkode: 39cb2...737
AnonymBruker Skrevet 26. juni #103 Skrevet 26. juni Jeg hadde begynt å lure på om du er mentalt ustabil, helt seriøst. Hadde antakelig snakket med både mannen min og andre foreldre også om episoden for dette er virkelig ikke normal oppførsel blant voksne mennesker. Håper du ber henne om unnskyldning og legger det hele på deg selv hvis du vil rette opp eget gode navn og rykte. Anonymkode: c9d14...4b9 5 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni #104 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men forstår du nå jeg blir irritert om moren har spurt om dette? Anonymkode: 39cb2...737 Tror du mor mente noe vondt med det? Det glapp sikkert ut av henne når ungen din hadde så lyst på en. Syns fortsatt at mor fortjener en unnskyldning for at du klikket Anonymkode: bdac0...a55 7 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #105 Skrevet 26. juni Herregud er du helt psycho? Er det du som har opprettet «uenighet mellom venninner» tråden? Du tar jo ikke til deg noen ting av hva som skrives her? Du har jo ikke selvregulering. Det bør du gjøre noe med asap! Anonymkode: 88b9c...557 10 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #106 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Men jeg startet det hele med en mld " Har du spurt datteren vår om hun kan spørre om å få kattunge??" , virker det å være sur? Hun tolket det som om jeg var sur i mld. Anonymkode: 39cb2...737 Det virker å vere sur ja. Du burde ikke sett 2 spørsmålstegn bak blant annet. Uansett så hadde du ikke trengt å sende melding til moren. Barnet ditt spurte og du sa nei ferdig med det. Barn er barn, selfølgelig har de lyst på dyr. Selfølgelig spør de opp igjen, det er normalt. Du kan ikke klikke fordi om. Du burde legge deg langflat for moren. Anonymkode: 10781...c98 5 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni #107 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Skjelte henne ikke ut, mld var kanskje verst. Hun ble litt overrasket og tok kontakt med faren til barnet og sa det ikke var meningen slik. (Han ringte å sa dette og syntes det hele visst nok bsr uproblematisk) skjønner det ikke var hensikten å ødelegge, men alle voksne vet vel at man ikke skal spørre barn om å få kattunger. Anonymkode: 39cb2...737 Du skrev først at det gikk en kule varmt for både deg og faren. Men nå synes faren dette var helt uproblematisk? Hvis du fremstår i virkeligheten slik du fremstår her inne nå, så virker du litt ustabil.. Anonymkode: 2e1dc...ee1 10
AnonymBruker Skrevet 26. juni #108 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Men forstår du nå jeg blir irritert om moren har spurt om dette? Anonymkode: 39cb2...737 Nei. Anonymkode: 05fbf...90d 17 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #109 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har ikke sagt unnskyld. Jeg skrev bare til henne etterpå at jeg er "møkklei" maset til barnet om å få katt. Skrev om hun kunne si til henne at alle kattene skulle til nytt hjem. Hun skulle det men ble litt ksldt mellos oss. Mulig jeg la det litt over på moren som egentlig også er ei venninne av meg gjennom disse skole årene. Anonymkode: 39cb2...737 Ja det gjorde du. Du har nok også muligens mistet en venninne, så gratulerer med det AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Skjelte henne ikke ut, mld var kanskje verst. Hun ble litt overrasket og tok kontakt med faren til barnet og sa det ikke var meningen slik. (Han ringte å sa dette og syntes det hele visst nok bsr uproblematisk) skjønner det ikke var hensikten å ødelegge, men alle voksne vet vel at man ikke skal spørre barn om å få kattunger. Anonymkode: 39cb2...737 Man kan godt si det du sier her. Samtidig så er det er forsatt helt lov å si, man kan spør men et nei er et nei. Man kan også si at alle voksne vet at man ikke skal oppføre seg sånn som du gjorde mot moren, men du gjorde det likevel å virker ikke som du har forståelse for at det ikke var greit? Altså du hadde ikke trengt å sende melding en gang. Du bør jobbe med tålmodigheten din😊 Anonymkode: 10781...c98 9
AnonymBruker Skrevet 26. juni #110 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (17 timer siden): Min datter var hjemme hos sin beste venninne, der i hus har de fått 5 kattunger. Moren til venninnen til min datter hadde visst spurt min datter om hun kunne høre hjemme om vi ville ha en avvkattungene, ungene hadde visst spurt. Jeg har sagt kanskje 10 ganger til min datter at NEI vi skal ikke ha kattunger i hus. Likevel ringte hun for å spørre. Da ringte jeg mor og sa at det sier du ikke en gang til. Det gikk ei kule varmt for både meg og far til barnet. Var det uriktig fremetonet? Jeg ble nok litt sur og jun beklaget og sa hun at det ikke var meningen. Mulig barna misforstå, men jeg takler bare ikke dette. Er dere enige? Anonymkode: 39cb2...737 Altså, hvis det er sånn at datteren din og venninnen har spurt moren om datteren din kunne få en katt, så kan jo ikke moren svare annet enn at "Det må du spørre foreldrene dine om"..... Hvis ståa er at moren til venninnen bevisst har prøvd å overtale datteren din til å spørre hjemme om å få katt, så er det ikke greit. Anonymkode: 6b6a9...859 2 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni #111 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det vet jeg ikke. Hun turte vel ikke det når moren spurte henne rett ut. Datteren min ringte meg med en gang og sa vi kunne få en kattunge, var da det gikk ei kule varmt hos meg Anonymkode: 39cb2...737 ansvarsfraskrivelse, datteren din gjorde det alle barn gjør - forsøkte manipulere deg til å si ja til en kattunge og du gikk fem på og attpåtil tok det ut over en annen forelder som gjorde alt rikitg ved å si til barnet at det måtte ha tillatelse fra sine foreldre.. AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du skrev først at det gikk en kule varmt for både deg og faren. Men nå synes faren dette var helt uproblematisk? Hvis du fremstår i virkeligheten slik du fremstår her inne nå, så virker du litt ustabil.. Anonymkode: 2e1dc...ee1 Var far enig fordi du har en tendens til å bli ustabil og rasende eller er han lik deg på å legge skyld på andre for ting dere som foreldre ikke helt takler? Anonymkode: d7020...54a 6 5
AnonymBruker Skrevet 26. juni #112 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja det gjorde du. Du har nok også muligens mistet en venninne, så gratulerer med det Man kan godt si det du sier her. Samtidig så er det er forsatt helt lov å si, man kan spør men et nei er et nei. Man kan også si at alle voksne vet at man ikke skal oppføre seg sånn som du gjorde mot moren, men du gjorde det likevel å virker ikke som du har forståelse for at det ikke var greit? Altså du hadde ikke trengt å sende melding en gang. Du bør jobbe med tålmodigheten din😊 Anonymkode: 10781...c98 Ja jeg har ikke et veldig stort nettverk, mistet et nært familie medlem for noen år siden og sliter litt med mas og gnål. Denne moren VET at jeg ikke vil ha kattunger så hvorfor må hun ta det opp med 10åringen, unødvendig. Jeg kommer ikke til å be henne om unnskylding. Føler jeg tok tlf samtalen på en saklig måte, mld var utblåsningen. Anonymkode: 39cb2...737
AnonymBruker Skrevet 26. juni #114 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja jeg har ikke et veldig stort nettverk, mistet et nært familie medlem for noen år siden og sliter litt med mas og gnål. Denne moren VET at jeg ikke vil ha kattunger så hvorfor må hun ta det opp med 10åringen, unødvendig. Jeg kommer ikke til å be henne om unnskylding. Føler jeg tok tlf samtalen på en saklig måte, mld var utblåsningen. Anonymkode: 39cb2...737 Det er ikke rart nettverket ditt ikke vokser om dette er reaksjonsmønsteret ditt. Du bør be om unnskyldning for datteren din sin del. Det kommer til å komme ørten sånne situasjoner fremover og du kan ikke bjeffe på alle så snart du er uenig i noe. Anonymkode: eeea9...083 14 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni #115 Skrevet 26. juni Du høres jo helt psykisk ustabil ut! Jeg hadde ikke turt å la barnet mitt besøke dit hjem etter at du klikket så rabiat over ingenting, dessverre for ditt barn som er uskyldig. Men det er en fin og effektiv måte å ødelegge for ditt eget barn på da, det skal du ha. Anonymkode: b273d...119 11 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #116 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): ansvarsfraskrivelse, datteren din gjorde det alle barn gjør - forsøkte manipulere deg til å si ja til en kattunge og du gikk fem på og attpåtil tok det ut over en annen forelder som gjorde alt rikitg ved å si til barnet at det måtte ha tillatelse fra sine foreldre.. Var far enig fordi du har en tendens til å bli ustabil og rasende eller er han lik deg på å legge skyld på andre for ting dere som foreldre ikke helt takler? Anonymkode: d7020...54a Jeg sa innledningsvis at han og meg reagerte på det. Jeg oppfattet far som at han ikke syntes det var noe særlig. Men i mld til mor så hadde han skrevet "null problem og med et 😂". Så da er det hab som surrer. Vi har hatt våre kriger tidligere , men nå har det roet seg Anonymkode: 39cb2...737
AnonymBruker Skrevet 26. juni #117 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke rart nettverket ditt ikke vokser om dette er reaksjonsmønsteret ditt. Du bør be om unnskyldning for datteren din sin del. Det kommer til å komme ørten sånne situasjoner fremover og du kan ikke bjeffe på alle så snart du er uenig i noe. Anonymkode: eeea9...083 Men jeg ba henne si til min datter at kattungene skal selges. Jeg syntes hun skulle ta den jobben hun selv satt i gang det er bare så dumt å sette griller i hode på et barn som så inderlig vil ha kattunger. Anonymkode: 39cb2...737
AnonymBruker Skrevet 26. juni #118 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja jeg har ikke et veldig stort nettverk, mistet et nært familie medlem for noen år siden og sliter litt med mas og gnål. Denne moren VET at jeg ikke vil ha kattunger så hvorfor må hun ta det opp med 10åringen, unødvendig. Jeg kommer ikke til å be henne om unnskylding. Føler jeg tok tlf samtalen på en saklig måte, mld var utblåsningen. Anonymkode: 39cb2...737 Og nå risikerer du miste enda flere fra nettverket ditt. Du kan ikke oppføre deg sånn mot andre mennesker rett og slett. Jeg hadde ei sånn venninne for noen år siden. Legg merke til hadde. Folk er ikke din personlige dørmatte Anonymkode: 1f1f4...2f2 14 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni #119 Skrevet 26. juni Hun sladret også til faren til mitt barn og sa at jeg hadde vært sur. Anonymkode: 39cb2...737
AnonymBruker Skrevet 26. juni #120 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja jeg har ikke et veldig stort nettverk, mistet et nært familie medlem for noen år siden og sliter litt med mas og gnål. Denne moren VET at jeg ikke vil ha kattunger så hvorfor må hun ta det opp med 10åringen, unødvendig. Jeg kommer ikke til å be henne om unnskylding. Føler jeg tok tlf samtalen på en saklig måte, mld var utblåsningen. Anonymkode: 39cb2...737 At du du ikke har noe stort nettverk kan man jo forstå siden du tåler såpass lite. Om dette er måten du oppfører deg mot folk, så kan det også påvirke barnet ditt å gjøre barnet sitt nettverk mindre. Du skylder jo bare på andre for dine egne handlinger. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun sladret også til faren til mitt barn og sa at jeg hadde vært sur. Anonymkode: 39cb2...737 Selfølgelig tar hun det til din mann i stede for deg, du er jo ikke akkurst hyggelig. Hun vil nok unngå å snakke med deg noe som er forståelig med tanke på oppførselen din. Anonymkode: 10781...c98 13 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå