AnonymBruker Skrevet i går, 06:38 #181 Skrevet i går, 06:38 Altså du hadde fått kontant svar på din oppførsel om du hadde funnet på å oppføre deg slik mot meg. Dette er ikke greit Anonymkode: 021ac...8ff
AnonymBruker Skrevet i går, 07:20 #182 Skrevet i går, 07:20 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er ingen trolletråd. Hun ringte meg og jeg fikk en kvass mld av henne om dette. Vi har alltid hatt en fin tone og aldri kranglet. Så kom dette... Innerst inne er jeg glad jeg ikke var i hennes spor etter alt jeg har lest i tråden. Jeg har ikke vært sur på henne etterpå fordi jeg er meget konfliktsky. Men tar et skritt tilbake fra henne og det er alt Anonymkode: 39cb2...737 Det forstår jeg, må være en ubehagelig situasjon. Anonymkode: eaa03...11f
AnonymBruker Skrevet i går, 07:24 #183 Skrevet i går, 07:24 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det forstår jeg, må være en ubehagelig situasjon. Anonymkode: eaa03...11f Var det så tullete av meg å lage denne tråden til å tro dette var henne? Jeg får jo litt info jeg ikke ville fått om det var nettopp meg som opprettet tråden. Ja det var litt ubehagelig, siden vi alltid har hatt en vennlig fin tone. Aldri sett denne siden av henne og håper ikke jeg gjør det igjen ☺️ Anonymkode: 39cb2...737
L0co Skrevet i går, 07:37 #184 Skrevet i går, 07:37 Maskinfører skrev (På 25.6.2025 den 15.41): Skjønner ikke at det er så mye å hisse seg opp etter over en katt katter er jo bare koselig og når du først får en blir du glad i den 😀😻 Men katter er jo ansvar og det er jo tydelig at ts ikke vil ha katt. Hvert eneste år havner det katter på gata som parrer seg så det blir enda flere katter som ikke har eiere. Folk kvitter seg med katter når de blir lei eller de ikke kan dra på den ferien de vil. Så nei, det er faktisk ikke alle som blir glad i katten når de får de. Mange tar heller ikke ansvar for de kattene de har. For ikke å snakke om alle med allergi som man plutselig ikke kan få besøk av. Ganske mange grunner til å ikke få katt…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:53 #185 Skrevet i går, 07:53 L0co skrev (13 minutter siden): Men katter er jo ansvar og det er jo tydelig at ts ikke vil ha katt. Hvert eneste år havner det katter på gata som parrer seg så det blir enda flere katter som ikke har eiere. Folk kvitter seg med katter når de blir lei eller de ikke kan dra på den ferien de vil. Så nei, det er faktisk ikke alle som blir glad i katten når de får de. Mange tar heller ikke ansvar for de kattene de har. For ikke å snakke om alle med allergi som man plutselig ikke kan få besøk av. Ganske mange grunner til å ikke få katt… Jeg har fem små katter på 6 uker snart her. 6 uker igjen til de er leveringsklar og jeg prøver å finne en fin familie som kan ta hånd om de. Jeg spurte om de ville ta imot gratis for da vet jeg kattepus kommer til en ordentlig familie. Jeg skal se at kattene kommer til en god familie, vær du sikker. Alt har gått smooth og de har fått sin første helsesjekk også. Så jeg tar vare på de, so don' u worry😊 Ts Anonymkode: 39cb2...737
AnonymBruker Skrevet i går, 07:54 #186 Skrevet i går, 07:54 Jeg skal ta vare på en av de tenkte jeg, så 4 igjen. Anonymkode: 39cb2...737
AnonymBruker Skrevet i går, 08:36 #187 Skrevet i går, 08:36 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei det er sant med mannen. Jeg sendte han mld. Anonymkode: 39cb2...737 Og der skrev han til deg at han var helt enig med kona da de snakket om det…? AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg har fem små katter på 6 uker snart her. 6 uker igjen til de er leveringsklar og jeg prøver å finne en fin familie som kan ta hånd om de. Jeg spurte om de ville ta imot gratis for da vet jeg kattepus kommer til en ordentlig familie. Jeg skal se at kattene kommer til en god familie, vær du sikker. Alt har gått smooth og de har fått sin første helsesjekk også. Så jeg tar vare på de, so don' u worry😊 Ts Anonymkode: 39cb2...737 Vent heller til de er 16 uker, og sørg for at de er chippet, vaksinerte og kastrerte. Det var helt koko rabiat av denne «venninna» di å klikke sånn over dette, men det er ingen unnskyldning for at du har vært skikkelig uansvarlig og latt katten din være ute ukastrert. Veldig ugreit. Men du fremstår bare veldig uansvarlig, hun mer psykisk syk. Anonymkode: b273d...119
AnonymBruker Skrevet i går, 08:38 #188 Skrevet i går, 08:38 AnonymBruker skrev (1 time siden): Var det så tullete av meg å lage denne tråden til å tro dette var henne? Jeg får jo litt info jeg ikke ville fått om det var nettopp meg som opprettet tråden. Ja det var litt ubehagelig, siden vi alltid har hatt en vennlig fin tone. Aldri sett denne siden av henne og håper ikke jeg gjør det igjen ☺️ Anonymkode: 39cb2...737 Å, er du egentlig den dama med katt, som startet tråden som den andre parten? Anonymkode: eaa03...11f
AnonymBruker Skrevet i går, 08:50 #189 Skrevet i går, 08:50 Hm, jeg tenker dere begge er litt crazy her, i allefall du beveger deg mot kanten slik du har skapt en hel person av den andre parten her, samtaler, meninger, og alt... knasende sprø begge to Anonymkode: eaa03...11f 2 1
massi Skrevet i går, 12:14 #190 Skrevet i går, 12:14 Stakkars datteren din som må vokse opp med to så sure og urimelige foreldre. Seriøst, gå inn i deg selv og jobb litt. Evt. få hodet ut av egen ræv.
AnonymBruker Skrevet i går, 12:41 #191 Skrevet i går, 12:41 AnonymBruker skrev (På 25.6.2025 den 15.14): Min datter var hjemme hos sin beste venninne, der i hus har de fått 5 kattunger. Moren til venninnen til min datter hadde visst spurt min datter om hun kunne høre hjemme om vi ville ha en avvkattungene, ungene hadde visst spurt. Jeg har sagt kanskje 10 ganger til min datter at NEI vi skal ikke ha kattunger i hus. Likevel ringte hun for å spørre. Da ringte jeg mor og sa at det sier du ikke en gang til. Det gikk ei kule varmt for både meg og far til barnet. Var det uriktig fremetonet? Jeg ble nok litt sur og jun beklaget og sa hun at det ikke var meningen. Mulig barna misforstå, men jeg takler bare ikke dette. Er dere enige? Anonymkode: 39cb2...737 Er ikke enige med der, virkelig ikke rett fremtoning. Hun kan ikke vite at dere har snakket med datteren deres om dette så mye. Reaksjonen deres høres ganske syk ut Anonymkode: 0dc01...ead
AnonymBruker Skrevet i går, 12:44 #192 Skrevet i går, 12:44 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hm, jeg tenker dere begge er litt crazy her, i allefall du beveger deg mot kanten slik du har skapt en hel person av den andre parten her, samtaler, meninger, og alt... knasende sprø begge to Anonymkode: eaa03...11f Enig, dette er sprøtt. Anonymkode: 8ac3f...c27
AnonymBruker Skrevet i går, 15:19 #193 Skrevet i går, 15:19 Altså .. Du er for lengst baksnakket om til nabolaget, andre mødre i klassen, venninnene til denne damen, you name it for du er jo helt pling i bollen 😅 Det er da HELT normalt å si til en unge, om de spør om noe eller har lyst på noe, at «da må du spørre mamma først!». Du har 100% sagt det selv i et eller annen setting! Anonymkode: 96aaf...9f1
TomKrus Skrevet i går, 15:31 #194 Skrevet i går, 15:31 AnonymBruker skrev (På 25.6.2025 den 15.14): Min datter var hjemme hos sin beste venninne, der i hus har de fått 5 kattunger. Moren til venninnen til min datter hadde visst spurt min datter om hun kunne høre hjemme om vi ville ha en avvkattungene, ungene hadde visst spurt. Jeg har sagt kanskje 10 ganger til min datter at NEI vi skal ikke ha kattunger i hus. Likevel ringte hun for å spørre. Da ringte jeg mor og sa at det sier du ikke en gang til. Det gikk ei kule varmt for både meg og far til barnet. Var det uriktig fremetonet? Jeg ble nok litt sur og jun beklaget og sa hun at det ikke var meningen. Mulig barna misforstå, men jeg takler bare ikke dette. Er dere enige? Anonymkode: 39cb2...737 Det går an å si ting helt tindrende klart, og ikke hisse seg opp. Bare sagt at vi ikke skal ha noen kattunger og det er ikke noe vi diskuterer videre. Så bare avslutte dialog og man har sagt klart i fra uten å hisse seg opp. Hisse seg opp er det mest idiotiske man kan gjøre Og det sier jeg som selv kunne gjøre dette selv i mine yngre dager. Men lærte at man kommer så mye lengre med å ikke gjøre dette, men bare være veldig konsis og direkte ! Uten å være hissig. En kunst som det faktisk er utrolig deilig å kunne beherske også, selv om det er på nippen til å ryke enkelte ganger
Pawn Hearts Skrevet 23 timer siden #195 Skrevet 23 timer siden Nå må folk snart lære seg å lese mer enn det første innlegget.
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #196 Skrevet 21 timer siden Pawn Hearts skrev (2 timer siden): Nå må folk snart lære seg å lese mer enn det første innlegget. 😅🙈 Anonymkode: 39cb2...737
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #197 Skrevet 21 timer siden Pawn Hearts skrev (2 timer siden): Nå må folk snart lære seg å lese mer enn det første innlegget. I allefall så underholdende dette er haha Anonymkode: eaa03...11f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå