AnonymBruker Skrevet 25. juni #1 Skrevet 25. juni Oppdaget for en stund siden at kjæresten snapper veldig mye med ei venninne. De er hverandres bestevenner(gult hjerte) og jeg ser stadig vekk navnet hennes dukke opp på skjermen. Jeg har møtt henne en gang for noen mnd siden, de har kjent hverandre siden ungdommen. Hun virket svært overrasket da hun fikk vite at vi var kjærester, enda vi har vært sammen i snart 5 år. Hun virket også lite interessert i å snakke/bli kjent med meg, og er veldig «på» han med kroppsspråk osv. Vi bor ikke sammen, men er veldig mye hos hverandre. Denne kvinnen bor i en annen by. Jeg visste knapt om denne venninnen før noen mnd siden, og når jeg spør han om henne så sier han bare at hun er ei han aldri i livet kunne tenke seg å ha noe mer med å gjøre, han er absolutt ikke tiltrukket osv, og han har omtalt henne i mer negative ordelag. Likevel får jeg en uggen magefølelse, hvorfor har han da behov for å snappe så ekstremt mye med henne? De har heller ikke vært venner på FB/Instagram før inntil nå nylig. Han vokter også telefonen sin, snur skjermen vekk når han får meldinger osv, og lar den aldri ligge ubevoktet. Vi er begge i 40 årene, forholdet vårt er ellers veldig godt, vi har mye sex og lidenskap, og vi treffes så ofte vi kan. Så det er ingen åpenbar grunn til at han skulle være utro. Jeg har heller absolutt ingenting imot at han har venninner, jeg har jo også selv mannlige venner, og han har flere venninner han har mye kontakt med. Men dette er jo venninner jeg også har hørt om siden starten av forholdet/har møtt/vi har blitt kjent med i fellesskap osv. Hun her har liksom «plutselig» dukket opp, og så er de liksom så nære? Har jeg grunn til å være urolig her? Evt hvordan kan jeg komme til bunns i dette? Snoke/sjekke tlf osv er uaktuelt, da han som sagt vokter den med livet, og jeg har ikke koden hans da han alltid bruker ansiktsgjenkjenning. Anonymkode: ff26d...fb4
AnonymBruker Skrevet 25. juni #2 Skrevet 25. juni Magefølelsen har ofte rett, dessverre Dårlig tegn at han snakker om henne i negativ tone også Jeg hadde blitt urolig også Eksen min fikk plutselig en ny venneforespørsel på FB. Jeg så da det skjedde og sjekket henne på FB. Hun var dødspen og de hadde tydeligvis en forhistorie (bilder). Ble skuffet da han godtok forespørselen hennes, for han var tydelig på at vi (som par) ikke kunne være venner på FB. Rett etterpå ble han invitert på fest der hun skulle være. Jeg var IKKE invitert. Da var det slutt... Anonymkode: a8173...16f 4 8
AnonymBruker Skrevet 25. juni #3 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Magefølelsen har ofte rett, dessverre Dårlig tegn at han snakker om henne i negativ tone også Jeg hadde blitt urolig også Eksen min fikk plutselig en ny venneforespørsel på FB. Jeg så da det skjedde og sjekket henne på FB. Hun var dødspen og de hadde tydeligvis en forhistorie (bilder). Ble skuffet da han godtok forespørselen hennes, for han var tydelig på at vi (som par) ikke kunne være venner på FB. Rett etterpå ble han invitert på fest der hun skulle være. Jeg var IKKE invitert. Da var det slutt... Anonymkode: a8173...16f Huff, så simpelt gjort! Det hører også med til historien at han blir sint om jeg tagger han i innlegg eller legger ut noe om han på sosiale medier. Pluss at jeg oppdaget også at han har fjernet tidligere tagger på innlegg jeg har postet av oss… Mens når vi er ute sammen eller vi er med mine eller hans venner osv, så virker han kjempestolt av meg og vil vise meg frem osv… Føler han prøver å skjule meg for visse folk(som henne)? Anonymkode: ff26d...fb4
Tekumseh79 Skrevet 25. juni #4 Skrevet 25. juni Om man selv mener man ikke gjør noe galt med å ha mye kontakt med andre damer, men blir kritisert for det er det lett at man begynner å trekke frem feilene på personen for å vise at det ikke er noe. En uting at man skal måtte forsvare seg og selvsagt en uting at man prater negativt om de man egentlig liker. Man unnviker også folk for å unngå sjalusi og kritikk, selv om man egentlig ikke vil. Om alt man gjør er feil, vil det dessverre til slutt kunne gå feil. Høres da ut som alt er greit i bunnen mellom dere, og da ville jeg ikke lagt så mye i det.
AnonymBruker Skrevet 25. juni #5 Skrevet 25. juni "Mye vil ha mer" er det noe som heter. Han snakker nok like negativt om deg til henne, som han snakker negativt om henne til deg. Magefølelsen din er nok rett. Dette er ikke en bra mann. Anonymkode: 418f8...69c 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni #6 Skrevet 25. juni Tekumseh79 skrev (1 minutt siden): Om man selv mener man ikke gjør noe galt med å ha mye kontakt med andre damer, men blir kritisert for det er det lett at man begynner å trekke frem feilene på personen for å vise at det ikke er noe. En uting at man skal måtte forsvare seg og selvsagt en uting at man prater negativt om de man egentlig liker. Man unnviker også folk for å unngå sjalusi og kritikk, selv om man egentlig ikke vil. Om alt man gjør er feil, vil det dessverre til slutt kunne gå feil. Høres da ut som alt er greit i bunnen mellom dere, og da ville jeg ikke lagt så mye i det. Jeg kunne forstått dette argumentet dersom det var mye sjalusi og mistenksomhet i forholdet, men her har jeg aldri sagt noe på at han har hatt kontakt med andre damer, tvert imot, da jeg har stolt på han, og han heller aldri har gitt meg noen grunn til å tvile på han. Men akkurat i dette tilfellet er det jo etpar ting som får meg til å stusse, og det er omfanget av kommunikasjon mellom de to, samt endring i oppførsel, som skjuling/vokting av telefon, sletting av tagger osv. Jeg håper såklart ikke at det er noe å bekymre seg for, men kjenner dessverre på en uro når det kommer til den kontakten mellom de to.. Anonymkode: ff26d...fb4 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #7 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (17 timer siden): Huff, så simpelt gjort! Det hører også med til historien at han blir sint om jeg tagger han i innlegg eller legger ut noe om han på sosiale medier. Pluss at jeg oppdaget også at han har fjernet tidligere tagger på innlegg jeg har postet av oss… Mens når vi er ute sammen eller vi er med mine eller hans venner osv, så virker han kjempestolt av meg og vil vise meg frem osv… Føler han prøver å skjule meg for visse folk(som henne)? Anonymkode: ff26d...fb4 Vet du hva.. her blir du lurt!! Å ikke godta å bli linket sammen / tagget på sosiale medier er et stort varseltegn idag! Jeg har vært der! Andre «venninner» hadde tagget han ned men når han kom i forhold med meg satte han på sperre på Facebook. La aldri ut noe av oss sammen heller! Han fulgte kreti og pleti av damer på some og åpnet aldri sosiale medier eller en snap foran meg! Jeg følte meg så utnyttet og engstelig. Til slutt sa jeg at hvis han skulle være med meg fikk han være åpen om det og slutte å skjule det. Han nektet for at han hadde gjort det! Jeg ba om å få fjerne sperren på Facebook og gjorde det! Bad han også slette damer på snap etter hvert som jeg fant ut av de. Visste seg at han hadde en nesten 2 år gammel streak med ei som «han overhodet ikke var interessert i» .. bare for gøy da han men bildene ble sendt fra sengen eller badet når jeg ikke så 😳😳 faen , det er mye idiot oppførsel der ute! IKKE FINN DEG I DET!! Om han ikke godtar det er han ikke interessert nok! Det handler om respekt Anonymkode: 0d84d...cdc 2 1 7
AnonymBruker Skrevet 26. juni #8 Skrevet 26. juni Rødt flagg! Jeg ble god venn med en jeg datet litt, og vi var gode venner i 7 år. Så traff han damen han etterhvert giftet seg med, og han diktet opp en helt annen historie til henne om hvordan han og jeg hadde blitt kjent. Jeg synes dette var ubehagelig og trakk meg litt unna, tenkte at forholdet deres ikke holdt da han hadde hatt mange forhold gjennom årenes løp. For meg var han kun venn, og så aldri på han som noe kjæresteemne. Vi snappet flere ganger i uken, dag som kveld. Så kom han til meg en kveld, veldig nedbrutt etter krangel med kjæresten. Han la ut om hvor fæl hun var, for tykk, for needy osv osv, og jeg sa, "likevel skal du gifte deg". Da jeg fikk invitasjon til bryllupet takket jeg nei av flere årsaker, han eksploderte og det endte at jeg blokkerte han overalt. Hva han sa til kjæresten sin om det vet jeg ikke. Jeg fikk altfor mye info om deres liv på alle måter, hennes veldig private greier, så jeg styrer unna menn som har en "aller aller bestevenninne". Anonymkode: 60592...129 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #9 Skrevet 27. juni Dette hadde jeg absolutt ikke godtatt. Sånt ser jeg på som micro/digital utroskap, og er ikke greit. Og det burde fyren forstå helt av seg selv. Anonymkode: 423df...07c 1 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni #10 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (På 25.6.2025 den 15.05): Oppdaget for en stund siden at kjæresten snapper veldig mye med ei venninne. De er hverandres bestevenner(gult hjerte) og jeg ser stadig vekk navnet hennes dukke opp på skjermen. Jeg har møtt henne en gang for noen mnd siden, de har kjent hverandre siden ungdommen. Hun virket svært overrasket da hun fikk vite at vi var kjærester, enda vi har vært sammen i snart 5 år. Hun virket også lite interessert i å snakke/bli kjent med meg, og er veldig «på» han med kroppsspråk osv. Vi bor ikke sammen, men er veldig mye hos hverandre. Denne kvinnen bor i en annen by. Jeg visste knapt om denne venninnen før noen mnd siden, og når jeg spør han om henne så sier han bare at hun er ei han aldri i livet kunne tenke seg å ha noe mer med å gjøre, han er absolutt ikke tiltrukket osv, og han har omtalt henne i mer negative ordelag. Likevel får jeg en uggen magefølelse, hvorfor har han da behov for å snappe så ekstremt mye med henne? De har heller ikke vært venner på FB/Instagram før inntil nå nylig. Han vokter også telefonen sin, snur skjermen vekk når han får meldinger osv, og lar den aldri ligge ubevoktet. Vi er begge i 40 årene, forholdet vårt er ellers veldig godt, vi har mye sex og lidenskap, og vi treffes så ofte vi kan. Så det er ingen åpenbar grunn til at han skulle være utro. Jeg har heller absolutt ingenting imot at han har venninner, jeg har jo også selv mannlige venner, og han har flere venninner han har mye kontakt med. Men dette er jo venninner jeg også har hørt om siden starten av forholdet/har møtt/vi har blitt kjent med i fellesskap osv. Hun her har liksom «plutselig» dukket opp, og så er de liksom så nære? Har jeg grunn til å være urolig her? Evt hvordan kan jeg komme til bunns i dette? Snoke/sjekke tlf osv er uaktuelt, da han som sagt vokter den med livet, og jeg har ikke koden hans da han alltid bruker ansiktsgjenkjenning. Anonymkode: ff26d...fb4 du kan spørre direkte om han har hatt seksuell forhold med henne. Hvis ja, da kan du være urolig, og evt. avslutte forholdet med han du har seksuell forhold med, men ikke bor i samme hus med. Innledningvis når du beskrev, så tenkte jeg dette handlet om personer som er om 20 år, men når dere er i 40 årene, så er det jo mer spesielt. Men siden dere ikke bor sammen, så regner jeg med han har innledet ett nytt seksuell forhold. Anonymkode: 33475...b5b 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #11 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (22 timer siden): Rødt flagg! Jeg ble god venn med en jeg datet litt, og vi var gode venner i 7 år. Så traff han damen han etterhvert giftet seg med, og han diktet opp en helt annen historie til henne om hvordan han og jeg hadde blitt kjent. Jeg synes dette var ubehagelig og trakk meg litt unna, tenkte at forholdet deres ikke holdt da han hadde hatt mange forhold gjennom årenes løp. For meg var han kun venn, og så aldri på han som noe kjæresteemne. Vi snappet flere ganger i uken, dag som kveld. Så kom han til meg en kveld, veldig nedbrutt etter krangel med kjæresten. Han la ut om hvor fæl hun var, for tykk, for needy osv osv, og jeg sa, "likevel skal du gifte deg". Da jeg fikk invitasjon til bryllupet takket jeg nei av flere årsaker, han eksploderte og det endte at jeg blokkerte han overalt. Hva han sa til kjæresten sin om det vet jeg ikke. Jeg fikk altfor mye info om deres liv på alle måter, hennes veldig private greier, så jeg styrer unna menn som har en "aller aller bestevenninne". Anonymkode: 60592...129 hadde du seksuell forhold med andre menn, mens du hadde han som venn i 7 år? hvor gamle var dere mens dere kun var venner i 7 år. Anonymkode: 33475...b5b
AnonymBruker Skrevet 27. juni #12 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (På 25.6.2025 den 15.36): Huff, så simpelt gjort! Det hører også med til historien at han blir sint om jeg tagger han i innlegg eller legger ut noe om han på sosiale medier. Pluss at jeg oppdaget også at han har fjernet tidligere tagger på innlegg jeg har postet av oss… Mens når vi er ute sammen eller vi er med mine eller hans venner osv, så virker han kjempestolt av meg og vil vise meg frem osv… Føler han prøver å skjule meg for visse folk(som henne)? Anonymkode: ff26d...fb4 Det er bare å dumpe han. Hadde du sett innholdet i snappene de sender, hadde du ikke beholdt han ett sekund. Anonymkode: 8717d...f3d 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #13 Skrevet 27. juni Jeg traff han i går, og da var det ingen tegn til at han snappet med henne. Men skal til han igjen i morgen kveld, så jeg får følge litt ekstra med. Om jeg ser at han får flere snapper fra henne eller om han sender noe, så får jeg heller konfrontere han litt mer skikkelig med det. Da får han heller ta et valg tenker jeg. ts Anonymkode: ff26d...fb4 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #14 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (På 25.6.2025 den 15.05): Oppdaget for en stund siden at kjæresten snapper veldig mye med ei venninne. De er hverandres bestevenner(gult hjerte) og jeg ser stadig vekk navnet hennes dukke opp på skjermen. Jeg har møtt henne en gang for noen mnd siden, de har kjent hverandre siden ungdommen. Hun virket svært overrasket da hun fikk vite at vi var kjærester, enda vi har vært sammen i snart 5 år. Hun virket også lite interessert i å snakke/bli kjent med meg, og er veldig «på» han med kroppsspråk osv. Vi bor ikke sammen, men er veldig mye hos hverandre. Denne kvinnen bor i en annen by. Jeg visste knapt om denne venninnen før noen mnd siden, og når jeg spør han om henne så sier han bare at hun er ei han aldri i livet kunne tenke seg å ha noe mer med å gjøre, han er absolutt ikke tiltrukket osv, og han har omtalt henne i mer negative ordelag. Likevel får jeg en uggen magefølelse, hvorfor har han da behov for å snappe så ekstremt mye med henne? De har heller ikke vært venner på FB/Instagram før inntil nå nylig. Han vokter også telefonen sin, snur skjermen vekk når han får meldinger osv, og lar den aldri ligge ubevoktet. Vi er begge i 40 årene, forholdet vårt er ellers veldig godt, vi har mye sex og lidenskap, og vi treffes så ofte vi kan. Så det er ingen åpenbar grunn til at han skulle være utro. Jeg har heller absolutt ingenting imot at han har venninner, jeg har jo også selv mannlige venner, og han har flere venninner han har mye kontakt med. Men dette er jo venninner jeg også har hørt om siden starten av forholdet/har møtt/vi har blitt kjent med i fellesskap osv. Hun her har liksom «plutselig» dukket opp, og så er de liksom så nære? Har jeg grunn til å være urolig her? Evt hvordan kan jeg komme til bunns i dette? Snoke/sjekke tlf osv er uaktuelt, da han som sagt vokter den med livet, og jeg har ikke koden hans da han alltid bruker ansiktsgjenkjenning. Anonymkode: ff26d...fb4 Herregud, dette var som å lese om meg selv og forholdet til min ekskjæreste for noen år siden. Han hadde også behov for å ha venninner som jeg aldri hadde møtt eller så vidt hadde møtt, og han sa til meg at han hadde lite kontakt med de når jeg spurte. Han var både emosjonelt og fysisk utro dessverre, men jeg sier ikke at din kjæreste er det, men dette må du røske opp i! Anonymkode: a12bf...4e1 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #15 Skrevet 27. juni At du i det hele tatt godtar det der.. Hvorfor være med en som egentlig gir fullstendig blaffen i deg og som heller velger andre jenter? Hvorfor gi denne dusten din oppmerksomhet, din kropp, ditt nærvær? Ha litt selvrespekt og gå fra fyren! Dette er jo langt ifra normalt i et forhold. Dere må være veldig unge eller? Anonymkode: 9286b...ada
AnonymBruker Skrevet 27. juni #16 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Herregud, dette var som å lese om meg selv og forholdet til min ekskjæreste for noen år siden. Han hadde også behov for å ha venninner som jeg aldri hadde møtt eller så vidt hadde møtt, og han sa til meg at han hadde lite kontakt med de når jeg spurte. Han var både emosjonelt og fysisk utro dessverre, men jeg sier ikke at din kjæreste er det, men dette må du røske opp i! Anonymkode: a12bf...4e1 Jeg frykter dessverre det verste jeg og. Tror ikke de har hatt sex enda, men jeg tror nok godt at han er emosjonelt utro og muligens også har noe mer på gang med henne og vil handle på det etter hvert😞 Huff, og vi som har bestilt tur til syden om 3 uker.. han reiser på tur med sine barn nå i neste uke, så ser han nesten ikke før vi reiser… Har mest lyst til å bare avlyse hele greiene! ts Anonymkode: ff26d...fb4
AnonymBruker Skrevet 27. juni #17 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg frykter dessverre det verste jeg og. Tror ikke de har hatt sex enda, men jeg tror nok godt at han er emosjonelt utro og muligens også har noe mer på gang med henne og vil handle på det etter hvert😞 Huff, og vi som har bestilt tur til syden om 3 uker.. han reiser på tur med sine barn nå i neste uke, så ser han nesten ikke før vi reiser… Har mest lyst til å bare avlyse hele greiene! ts Anonymkode: ff26d...fb4 Jeg hadde ikke vært i tvil- avlys! Hvorfor skal du godta at denne mannen holder på slik og gir deg en konstant guffen følelse rundt dette - noe som påvirker dine verdifulle sommerdager negativt. Sett ned foten. Anonymkode: 9286b...ada 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå