AnonymBruker Skrevet 26. juni 2025 #21 Skrevet 26. juni 2025 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Remeron er det verste medikamentet jeg har vært borti. Jeg gjorde ikke annet enn å sove og gråte en hel måned, har aldri hatt det verre. Anonymkode: 8fa2d...74c Det er det verste jeg har vært borti også. Jeg ble veldig trøtt og fikk stor vektoppgang. Var konstant sulten. Anonymkode: 8215d...6b7
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2025 #22 Skrevet 26. juni 2025 Det er den beste medisinen jeg har prøvd. For meg er den helt fantastisk og jeg hadde garantert vært død nå om jeg ikke hadde brukt den. Som du ser ts så er det mange fullstendige ulike erfaringer med en medisintype, du må nesten bare prøve den selv for å vite hvordan den fungerer på deg. Jeg har ingen vektøkning, ingen ulvesult, jeg er mer stabil på den, sover godt, den hjelper meg til å få sove og den gjør meg mer stabil i humør. For meg er den helt fantastisk og jeg har prøvd ulike typer medisin som jeg ikke har tålt like bra. Anonymkode: f78f4...fab
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2025 #23 Skrevet 26. juni 2025 Jeg har gått på Remeron da jeg var 18-20 og nå på nytt, jeg er 33 nå. Min depresjon gir meg ekstrem angst, mister matlyst totalt og får ikke sove. Remeron (og Mitrazapin) hjelper meg å sove (jeg sover kanskje i snitt 1,5 time mer hver natt) og spise. De har også hjulpet mye mot angsten. Nå er jeg såpass stabilisert at jeg kan jobbe med traumene mine, som gir depresjonen. Remeron og Mitrazapin har reddet livet mitt. To ganger. Anonymkode: a8f1e...b6e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå