Gå til innhold

Var på besøk. De hadde en halvliters colaflaske med vann i ved siden av toalettet.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vanlig i muslimske land og i India. De holder venstre hånd så fingrene peker mot anus og heller vann så det renner nedover hånda og på anus, for å vaske. Som en annen bruker sier finnes det egne vannkanner til dette, men når man ikke har det blir en 1,5 l brusflaske ofte brukt som erstatning.

Anonymkode: b9bf4...47d

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte imsdalsflaske med tut etter fødsel for å skylle for å unngå svie når jeg tissa😄

Hvis du skyller forfra så renner det jo bakover, helt greit å skylde etter dobesøk tenker jeg. Og mye bedre med lunkent/varmt vann enn Våtservietter med parfyme/kjemikalier/olje.

Anonymkode: 5fc11...052

• Liker 6
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Man kan da fint fukte papir ved bruk?

Anonymkode: 041dc...97d

Ja, vått dopapir fungerer så bra som klut (not? :D)

Anonymkode: 5bc9b...657

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Som de fleste normale folk så bruker jeg bare vanlig dopapir, og det blir rent nok. Aldri hatt UVI.

Vanligvis blir det jo ikke bæsj utenfor endetarmen, eller er dere veldig tynne i magen? 

Anonymkode: 70e5d...5d5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

De har egne vannkanner med tut designet for dette. Har sett det på tv og på internett. De bruker neppe colaflasker, når det finnes billige kanner med lang bøyd tut til formålet.

Anonymkode: 15cb8...42e

Har sett det etter flyktninger/innvandrere og det var et forferdelig søl rundt toalettet. Et herk for den som er renholder! 

Anonymkode: d8b66...a4f

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Bare å tappe borti, man gnir jo ikke.

Anonymkode: 18342...da6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tørker meg i ræva med toalettpapir, som de fleste normale mennesker gjør. Trenger jeg å gjøre den mer ren dusjer jeg. Å ha en flaske med vann ved toalettet høres helt corny ut. 

Anonymkode: 73c9f...09f

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg tørker meg i ræva med toalettpapir, som de fleste normale mennesker gjør. Trenger jeg å gjøre den mer ren dusjer jeg. Å ha en flaske med vann ved toalettet høres helt corny ut. 

Anonymkode: 73c9f...09f

De fleste "normale mennesker" lukter alrså bæsj. S

Si meg, når du vasker hendene dine, er det greit nok med tørt papir? Hvis nei, hvorfor er det da greit i rumpa? 

Anonymkode: 7d268...add

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Det er fullt mulig å bruke vannet uten å la det "helle nedover rumpesprekken". 

Er stadig forbauset over nordmenn som synes det er ekkelt å vaske seg nedentil etter dobesøk. For i Norge skal man bare gnukke med tørt papir. Da blir det jo kjemperent ..... eller? 

Hva får dere til å tro at det blir noe renere av bare vann? Dusjer du uten såpe? Vasker du hender uten såpe? Om du får bæsj på deg, vasker du det av med kun vann? Du er sikkert ren da når du tenker at bare vann holder…

Anonymkode: 08c41...246

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva får dere til å tro at det blir noe renere av bare vann? Dusjer du uten såpe? Vasker du hender uten såpe? Om du får bæsj på deg, vasker du det av med kun vann? Du er sikkert ren da når du tenker at bare vann holder…

Anonymkode: 08c41...246

Vann er uansett bedre enn tørt papir. 

Og vi bruker faktisk såpe også (ikke muslimer). 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dusjer hver gang jeg har gjort nr 2, men så bæsjer jeg på rutine om morgenen👍

Hva andre gjør får være opp til dem.

Anonymkode: 5e863...3ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Si meg, når du vasker hendene dine, er det greit nok med tørt papir? Hvis nei, hvorfor er det da greit i rumpa? 

Lager du mat og hilser med rompa? Hvis ikke så finns det ikke sammenligningsgrunnlag i det hele tatt. 

Anonymkode: d8b66...a4f

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Vi dusjer daglig og vi tar ikke på folk med anus. Det er luxus i mange muslimske land å ha dusj, da er det sikkert en lur løsning å skylle bak etter avføring.  Pleier du å kjenne avføringslukt av mennesker rundt deg? 

• Liker 3
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Å sitte og helle vann nedover rumpesprekken på et toalett vil jo bare medføre at avføringspartiklene og vannet renner helt forover og søler til hele musa og innsiden av lårene. Hadde jeg aldri gjort. Avføringspartikler er oppskriften på E.coli bakterier i nærheten av urinrøret, som er årsak nr 1 til at kvinner får urinveisinfeksjoner. 

Anonymkode: 15cb8...42e

Det er derfor kvinner må helle motsatt vei...

Anonymkode: 00208...287

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS, hvorfor la du denne tråden under "Hus og hage"?

Anonymkode: c689f...0d3

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg dusjer hver gang jeg har gjort nr 2, men så bæsjer jeg på rutine om morgenen👍

Hva andre gjør får være opp til dem.

Anonymkode: 5e863...3ed

Så hvis du bæsjer på jobb, så må du hjem og dusje da eller? Eller dusje på jobb? Det er veldig sært.

Anonymkode: 4f010...d18

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trodde det var dette man har dobørsten til?

Anonymkode: 88da1...4a9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Trodde det var dette man har dobørsten til?

Anonymkode: 88da1...4a9

Dobørsten til hva?😶

Anonymkode: 18342...da6

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er dette normalt? Jeg var nysgjerrig og spurte hvorfor de hadde en 1,5 L flaske med vann i ved siden av toalettet.
De sa de brukte den til å vaske opp i rumpa etter de hadde bæsjet. Hvordan i huleste gjør de dette?

Anonymkode: e6851...161

😜😜😜😜😜

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje de var tomme for våtservietter? 

Anonymkode: 5fac2...d81

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...